Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 07.11.2023 11:28. Дата останніх змін - 30.11.2023 16:43

Послуги з постачання ліцензійного програмного забезпечення Microsoft 365 Apps for business (код ДК 021:2015: 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-07-005337-a  
ID 1adc032b886d496d94ca6087287e90c6  
Загальна очікувана вартість закупівлі
330`149.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне підприємство "Українські спеціальні системи"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 330`149.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
07.11.23
Період уточнень
до 12.11.23
Період оскаржень
до 12.11.23
Подання пропозицій
до 15.11.23
Аукціон
16.11.23
Кваліфікація переможця
з 16.11.23
Пропозиції розглянуті
з 17.11.23
Завершена
30.11.23
07.11.2023, 15:40
Відсутня згода з Клієнтською угодою (Додаток 4)
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. Просимо в Проєкті договору Додатку 4 до тендерної документації прописати умови, що вимагаються вендором (Microsoft), а саме: Укладаючи цей Договір Замовник підтверджує, що він ознайомлений і згоден з умовами використання Продуктів Microsoft, які викладені в клієнтській угоді Microsoft на веб-сайті за адресою: https://www.microsoft.com/licensing/docs/customeragreement, умови якої є обов’язкові для Замовника. Погодження угоди, шляхом приєднання, здійснюється Замовником в електронному вигляді.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.11.2023, 15:09)
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення! Найближчим часом буде внесено зміни в Тендерну документацію!
07.11.2023, 23:34
Методика оцінки
Загальне запитання щодо оголошення
Ми, як учасник вважаємо умови відкритих торгів, які викладені в Тендерній документації, такими, що суперечать принципам здійснення закупівель та не дискримінації учасників. Пунктом 1 Розділу 5 Тендерної документації встановлено, що найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Умовами Тендрної документації не вноситься уточнень щодо оцінки пропозицій учасників, які використовують різні системи оподаткування, або щодо зазначення ПДВ учасниками при поданні цінових пропозицій. Виходячи з узагальнюючих вимог встановлених Тендерною документацію можемо дійти до висновку, що пропозиції учасників, які мають статус платників ПДВ, порівнюються з пропозиціями без ПДВ від учасників, які не є платниками ПДВ. Такий метод оцінювання пропозицій учасників не відповідає умовам пункту 5 Розділу 1 Договору, яким встановлено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Таким чином, встановлений в пункті 1 Розділу 5 Тендерної документації критерій оцінювання пропозицій ставить учасників, які є платником ПДВ, у гірші умови в порівнянні до учасників, які не є платниками ПДВ. Виходячи з цього, наведені вимоги Замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників, та ставлять їх у нерівне становище. Крім того, можливість застосування такого методу оцінювання не відповідає вимогам, поставленим Замовником до визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, так як для Замовника, який є платником ПДВ, співпраця з учасником, який також є платником ПДВ, має перевагу у вигляді податкового кредиту коштом ПДВ, сплаченого у складі ціни придбаних послуг. Отже, пропозиція учасника - платника ПДВ буде найбільш економічно вигідною для Замовника за рахунок податкового кредиту у порівнянні з пропозицією учасника - не платника ПДВ. З урахуванням переваг у вигляді податкового кредиту, які отримує Замовник, крім того, на виконання умов пункту 5 Розділу 1 Тендерної документації учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм повинні брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах та до всіх учасників повинен бути застосований єдиний метод оцінювання, а саме оцінка загальної вартості послуг повинна здійснюватися без ПДВ. Застосування різних умов оцінювання загальної вартості предмету закупівлі з боку Замовника є: - неприпустимим та порушує базові засади здійснення економічної конкуренції суб’єктами господарювання; - дискримінаційним та створює нерівні умови конкуренції для учасників процедури закупівлі, які є платниками ПДВ; - таким, що не відповідає визначенню найбільш економічно вигідної пропозиції та призводить до значного підвищення цін пропозицій учасників та збільшення витрат Замовника. Таким чином, прохання внести зміни до Тендерної документації, а саме щодо критеріїв та методики оцінки пропозицій, шляхом доповнення пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації абзацом наступного змісту: «У разі, якщо хоча б один із учасників не є платником ПДВ, цінові пропозиції наступних учасників також оцінюються без ПДВ». Ми переконані, що внесення запропонованих змін до умов Тендерної документації надасть можливість взяти участь у процедурі закупівлі всім потенційним учасникам, що в свою чергу надасть змогу Замовнику здійснити закупівлю послуг максимально економно та ефективно. З урахуванням запропонованих змін Замовником не будуть порушуватися права та законні інтереси Виконавців та жодним чином не будуть порушені принципи здійснення закупівель. З урахуванням вищевикладеного, Просимо 1. Прийняти звернення до розгляду. 2. З метою усунення дискримінаційних умов, внести зміни до пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації та доповнити його абзацом: «У разі, якщо хоча б один із учасників не є платником ПДВ, цінові пропозиції наступних учасників також оцінюються без ПДВ» на підставах, наведених в описовій частині цього звернення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.11.2023, 15:09)
Відповідно до п.5 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується. Учасник визначає ціни на товар/послуги/роботи, що він пропонує поставити/надати/виконати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для товару/послуг/робіт даного виду. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними і суперечить нормам Закону про Публічні Закупівлі.
08.11.2023, 22:34
Методика оцінки
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, до питання про методику оцінки: Ваше відповідь "Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними і суперечить нормам Закону про Публічні Закупівлі." суперечить проханню щодо встановленню рівних умов всіх учасників, як платників ПДВ, так і не платників ПДВ, у вимогах тендерної документації, а саме "З метою усунення дискримінаційних умов, внести зміни до пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації та доповнити його абзацом: «У разі, якщо хоча б один із учасників не є платником ПДВ, цінові пропозиції наступних учасників також оцінюються без ПДВ» на підставах, наведених в описовій частині цього звернення.".
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.11.2023, 15:01)
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення! Зміни вноситись не будуть! Брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними і суперечить нормам Закону про Публічні Закупівлі.
08.11.2023, 22:36
Методика оцінки
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, до питання про методику оцінки: Ваше відповідь "Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними і суперечить нормам Закону про Публічні Закупівлі." суперечить проханню щодо встановленню рівних умов всіх учасників, як платників ПДВ, так і не платників ПДВ, у вимогах тендерної документації, а саме "З метою усунення дискримінаційних умов, внести зміни до пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації та доповнити його абзацом: «У разі, якщо хоча б один із учасників не є платником ПДВ, цінові пропозиції наступних учасників також оцінюються без ПДВ» на підставах, наведених в описовій частині цього звернення.".
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.11.2023, 15:02)
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення! Зміни вноситись не будуть! Брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними і суперечить нормам Закону про Публічні Закупівлі.