Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 02.11.2023 16:53. Дата останніх змін - 16.11.2023 08:53

Універсальна стоматологічна установка, верхня подача інструментів ДК 021:2015 - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 - 60930 Установка стоматологічна портативна) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-02-013568-a  
ID 34b2231579894948884bc58416a01cf5  
Загальна очікувана вартість закупівлі
250`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для надання кваліфікованої, якісною стоматологічної допомоги пацієнтам та для оновлення матеріально-технічної бази Замовник здійснює дану закупівлю з технічними вимогами передбаченими Додатком до тендерної документації, оскільки вказаний товар за своїми якісними, характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі № UA-2023-11-02-013568-a Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності. Очікувана вартість предмета закупівлі : 250 000,00 грн. з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі проведеного моніторингу отриманих комерційних пропозицій.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 250`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
02.11.23
Період уточнень
до 07.11.23
Період оскаржень
до 07.11.23
Подання пропозицій
до 10.11.23
Кваліфікація переможця
з 10.11.23
Пропозиції розглянуті
з 10.11.23
Завершена
16.11.23