Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.07.2023 17:05. Дата останніх змін - 03.08.2023 18:19

Охорона об’єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги» -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-10-011274-a  
ID fca6eb1277154b5f974a3040c873400d  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-07-10-002544-b  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`897`318.16 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 28`973.18 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
10.07.23
Період уточнень
до 16.07.23
Період оскаржень
до 16.07.23
Подання пропозицій
до 19.07.23
Наявні запитання без відповіді (скарги без рішення)
з 13.07.23
Процедуру призупинено через скаргу
Аукціон
20.07.23
11.07.2023, 11:12. ID: UA-2023-07-10-011274-a.b1
Вимога (Скарга)
Строк дії довідок МВС
Відповідно до кваліфікаційних вимог, які викладені в ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати: «документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС на кожного працівника, зазначеного в довідці згідно вимог пп. 2.1, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше ніж за 30 днів до дати публікації оголошення закупівлі. Витяги датовані раніше ніж за 30 днів, видані на початку року або в 2022 р. ніяким чином не підтверджують їх недійсність, адже у відповідності до Наказу МВС «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» № 207 від 30.03.2022 р. офіційно у витягах про несудимість терміну дії немає. Крім того, відповідно до ліцензійний умов провадження охоронної діяльності наявність чи відсутністьб судимості у персонала охорони перевіряється під час працевлаштуання персоналу. Субєкт охоронної діяльності не зобов'язаний щомісяця, щотижня чти щодня перевіряти зазначену інформацію щодо персоналу охорони. Крім того, відповідно до пункту 17 Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх
справ України від 30 березня 2022 року № 207, результати перевірки за ІАС за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення невідкладно надаються ініціатору запиту у вигляді Витягу.
Відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів.

У виняткових випадках, коли підготовка Витягу потребує додаткової перевірки інформації, відповіді на вимоги надаються у строк до 30 календарних днів.
Враховуючи, що строк для подання тендерних пропозицій є значно меншим ніж максимально можливий термін для відповіді на запит про наявність чи відсутність судимості
проосимо Вас внести зміни та привести у відповідність дану вимогу: прибравши термін видачі витягу з ІАС МВС України.
Замовником прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги.
Відповідь замовника: 14.07.2023 14:23
Тип відповіді: Відхилено
Розглянуто
14.07.2023 14:23
11.07.2023, 13:59. ID: UA-2023-07-10-011274-a.a2
Вимога (Скарга)
Щодо охоронників з кваліфікацією не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років
Вітаємо!
В Додатку 2 до тендерної документації в п.2.1. вказана вимога: «2.1. Довідка про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (не менше 14), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам пп. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 №960. Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду із них: не менше п’ятдесяти процентів штату – охоронників з кваліфікацією не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років.»
На нашу думку, встановлюючи дану вимогу, Замовник лобіює інтереси конкретного учасника. Дана вимога має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників. Дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, та призведе до зменшення конкуренції на торгах.
Свідоцтво охоронника 3 розряду є підтвердженням його високої кваліфікації з правом охорони об'єктів навіть з високим ступенем ризику, тому додатковий стаж роботи жодним чином не підтвердить кваліфікацію охоронника, а дана вимога є безпідставною, дискримінаційною та необґрунтованою.
Поспішаємо Вас розчарувати, Ви не маєте права встановлювати дану вимогу. Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ від 29.12.2004 N 336, встановлено такі кваліфікаційні вимоги до професії "охоронник": 3-й розряд(**)Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 3 років.
Отже, можна зробити висновок, що для охорони яких цілком достатньо задіювати охоронців, які мають відповідну кваліфікацію на рівні третього розрядів, навіть без досвіду роботи в даній кваліфікації.
ВИМАГАЄМО: Прописати п.2.1 в наступним чином: «2.1. Довідка про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (не менше 14), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам пп. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 №960. Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду»
Замовником прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги.
Відповідь замовника: 14.07.2023 14:25
Тип відповіді: Відхилено
Розглянуто
14.07.2023 14:25
11.07.2023, 14:01. ID: UA-2023-07-10-011274-a.a3
Вимога (Скарга)
Щодо незалучення автомобілів в інших регіонах України, крім м.Києва та Київської області
Доброго дня! В Додатку 2 до тендерної документації в п.1.2. вказана вимога: «-автомобілі ГШМ не повинні використовуватись Учасником в інших регіонах України крім м. Києва та Київської області. Виконання цієї вимоги підтвердити листом у довільній формі». Вказана вимога є дискримінаційною з огляду на наступне:
У відповідності до ст. 316 Цивільного кодексу України (надалі також – ЦКУ) правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.
Зі змісту права власності закріпленого у ст. 317 ЦКУ випливає, що власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. Право володіння - це забезпечена законом можливість фактичного панування над річчю, утримання її у сфері свого господарювання. Право користування - забезпечена законом можливість власника вилучати з речі її корисні властивості відповідно до її призначення, одержувати плоди і доходи, з метою задоволення різноманітних потреб. Право розпорядження - забезпечена законом можливість власника визначати фактичну та юридичну долю речі: передавати її іншим особам у власність чи тимчасове володіння і користування, а в деяких випадках - і в розпорядження (договір комісії).
Статтею 319 ЦКУ закріплені принципи здійснення права власності, зокрема:
ч. 1 Власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд.
ч. 2 Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону.
Крім цього ст. 320 ЦКУ встановлено, що власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом. Законом можуть бути встановлені умови використання власником свого майна для здійснення підприємницької діяльності.
Тобто, ця тріада правомочностей (право володіння, користування та розпоряджання) належить у сукупності тільки власнику і може бути обмежена виключно законом.
Отже, встановлена у тендерній документації обмеження використання ГШМ в інших регіонах України крім м. Києва та Київської області є обмеженням права власності власника ГШМ, що прямо суперечить чинному законодавству.
ВИМАГАЄМО прибрати цю вимогу з тендерної документації.
Замовником прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги.
Відповідь замовника: 14.07.2023 14:27
Тип відповіді: Відхилено
Розглянуто
14.07.2023 14:27
11.07.2023, 16:30. ID: UA-2023-07-10-011274-a.a4
Вимога (Скарга)
Обов’язковим є наявність в учасників матеріально – технічної бази згідно переліку, наведеному у таблиці: електрообігрівачі (не менше 5 од.) та електрочайники (не менше 5 од.)*

Вітаю!

Відповідно до Додатку 2 ТД та в Технічному завданні пердебачена вимога про наявність в учасників матеріально – технічної бази, а саме: електрообігрівачі (не менше 5 од.) та електрочайники (не менше 5 од.)*

Ваш проєкт договору передбачає чітку вимогу, що замовник забов'язаний :"6.2.7. забезпечити співробітників Виконавця, які безпосередньо задіяні в охороні Об’єкту, приміщенням та необхідними для життєдіяльності санітарно-побутовими умовами, засобами пожежогасіння, водопостачання, освітлення та опалення"


Наявність та/або підтвердження в МТБ учасника електрообігрівачів (не менше 5 од.) та електрочайників (не менше 5 од.) жодним чином не впливає на процес надання послуг. Необхідний перелік МТБ суб'єкта охоронної діялності визначений ПКМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності":

-Бронежилети;
-Захисні каски;
-Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії;
-Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії;
-Гумові кийки;
-Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання;
-Електрошокові пристрої;
Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони;.


Де в постанові електрообігрівачі та електрочайники?

Зазначена вимога направлена на забезпечення санітарно-побутових потреб охоронців, що покладається на Вас (згідно вашого проєкту договору)

Вимагаємо виключення даної вимоги з кв. критеріїв та ТЗ !
Замовником прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги.
Відповідь замовника: 14.07.2023 14:27
Тип відповіді: Відхилено
Розглянуто
14.07.2023 14:27
11.07.2023, 16:34. ID: UA-2023-07-10-011274-a.a5
Вимога (Скарга)
Договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування») не менше суми очікуваної вартості предмету закупівлі, терміном на строк надання послуг або не менше дії тендерної пропозиції, в разі необхідності з подальшою пролонгацією.
Вітаю!

На с. 27-28 ТД передбачена вимога щодо подачі у складі тендерної пропозиції договору страхування не менше суми очікуваної вартості предмету закупівлі - 2 897 318, 16 грн.

Дана вимога нічим не обумовлена, оскільки:
По-перше: для учасника передбачена можливість подати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії, і у випадку укладення договору в подальшому передбачене ще забезпечення виконання договору у розмірі 0,5 % від суми укладеного договору. Якщо брати очікувану вартість предмету закупівлі - 2 897 318, 16 грн., то 0,5 % - 14 486,59. Можна надати договір страхування і на 50 000,00 грн., що буде навіть більше аніж забезпечення виконання договору.

Тобто, відсутній будь-який сенс надавати окремо договір страхування на цілий2 897 318, 16 грн., бо є забезпечення виконання договору на 14 486,59 грн. та відповідальність виконавця по договору (розділ 7. Відповідальність Сторін), що взагалі не передбачає будь-яку виплату за договором страхування. Передбачається окремий порядок

Вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу!
Замовником прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги.
Відповідь замовника: 14.07.2023 14:30
Тип відповіді: Відхилено
Розглянуто
14.07.2023 14:30
11.07.2023, 16:36. ID: UA-2023-07-10-011274-a.c6
Вимога (Скарга)
Сертифікати/свідоцтва працівників Учасника (не менше тридцяти чоловік), що засвідчують проходження навчання з надання невідкладної домедичної допомоги, видані у 2023 році
Вітаю!

Відповідно до кваліфікаційних вимог, які викладені в ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати Сертифікати/свідоцтва працівників Учасника (не менше тридцяти чоловік), що засвідчують проходження навчання з надання невідкладної домедичної допомоги, видані у 2023 році.

Відповідно до ст.18 ЗУ "Про охорону праці":Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.

Наказом від 29.01.1998 № 9 "Про затвердження Положення про розробку інструкцій з охорони праці" передбачається 4) розділ „Вимоги безпеки після закінчення роботи”, що містить: орядок дій з надання домедичної допомоги потерпілим під час аварії

Ніякі сертифікати/свідоцтва не видаються. Єдине, що проходить працівник, то це інструктаж з охорони праці, що засвідчується підписом в самому журналі.
Ваша вимога дискримінує учасника, так як останній може надати журнал з охорони праці, інструкцію, а наявність свідоцтв чи сертифікатів нічим не передбачається, що є дискримінаційною вимогою тпа ніяким не пов'язується з наданням охоронних послуг.

Вимагаємо внести зміни та привести у відповідність дану вимогу: прибравши сертифікати/свідоцтва
Замовником прийнято рішення частково задовольнити вимогу .
Відповідь замовника: 14.07.2023 14:32
Тип відповіді: Задоволено
Розглянуто
14.07.2023 14:32
11.07.2023, 16:37. ID: UA-2023-07-10-011274-a.c7
Вимога (Скарга)
Додаток 2 . п. 2.4: Посвідчення та витяг з протоколу повинні бути видані організаціями, які мають ліцензію (право) на відповідний вид діяльності (навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки), що підтвердується документально.
Вітаю!

Відповідно до абз. 3 ч. 1 ЗУ "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.

Вами обмежено коло дозвільних документів, що може отримувати суб'єкт господарювання в сфері навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки.
В даному випадку - це є СВІДОЦТВО такого суб'єкта. Наприклад,ТОВ «Учбовий центр КАСКОН»
Посилання на свідоцтво:

http://kaskon.kiev.ua/uchebnyy-centr/licenzii/#1485851342628-51895184-9d50

Вимагаємо внести зміни до ТД
Замовником прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги.
Відповідь замовника: 14.07.2023 14:33
Тип відповіді: Відхилено
Розглянуто
14.07.2023 14:33
13.07.2023, 14:19. ID: UA-2023-07-10-011274-a.b8
Скарга до АМКУ
ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ"
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Детально у вкладенні
Дата розгляду скарги27.07.2023, 11:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Задоволено Органом оскарження
01.08.2023 16:57
13.07.2023, 16:29. ID: UA-2023-07-10-011274-a.a9
Вимога (Скарга)
ДОВІДКА
У підпункті 2.2. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати: - документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме:
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового профілактичного наркологічного огляду, дійсний на весь період надання послуг;
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, дійсний на весь період надання послуг;

Повідомляємо, що відповідно до постанови КМУ та наказу МОЗ України, психіатричний огляд обов'язково повинні проходити працівники певних спеціальностей та люди, яким потрібно мати медичну довідку, наприклад, для отримання дозволу на володіння зброєю. Нормативні акти, які змінюють порядок здійснення наркологічних та психіатричних оглядів, а саме:
- Постанова КМУ від 10 травня 2022 року № 57 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), які можуть становити безпосередню небезпеку для особи чи оточуючих»;
- Наказ МОЗ від 18 квітня 2022 року № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин».
Повідомляємо, що Порядок проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затверджений наказом МОЗ від 18.04.2022 № 651.
З початком дії даних нормативних актів порядок проведення обов'язкових наркологічних (за формою 140/о) та психіатричних (за формою 122/о) оглядів втратили чинність. У зв'язку з цим медична довідка 100-2/о повністю замінює сертифікати психіатра та нарколога.
Згідно з роз’ясненням МОЗ України передбачено, що з моменту вступу в дію Порядку оглядів - № 651 (Офіційний вісник України 2022 рік, від 29.06.2022 № 30) чинними вважаються лише Довідки про проходження проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 100-2/о передбачена цим Порядком.
Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма первинної облікової документації № 122-2/о) видана громадянам після 29.06.2022, не є дійсними.
Згідно абзацу 3 пункту 2 Порядку оглядів - № 651 визначає, що попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд - на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами. Відтак строк дії Довідки форми № 100-2/о не може перевищувати 1 рік.
Вимагаємо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення невідповідностей, а саме вказати конкретні відомості щодо Довідки про проходження проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації, згідно Наказу МОЗ України від 18 квітня 2022 року № 651.
Замовником прийнято рішення задовольнити вимогу.
Відповідь замовника: 14.07.2023 14:34
Тип відповіді: Задоволено
Розглянуто
14.07.2023 14:34
14.07.2023, 19:03. ID: UA-2023-07-10-011274-a.c10
Скарга до АМКУ
Скарга
Скарга на вимоги ТД
Дата розгляду скарги31.07.2023, 11:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Задоволено Органом оскарження
03.08.2023 18:19