Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.04.2023 15:11. Дата останніх змін - 03.07.2023 15:37

Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки України та переваги майбутнього членства України в Європейському Союзі, у тому числі серед держав-членів Європейського Союзу шляхом розміщення інформаційної друкованої та/або аудіовізуальної продукції -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-27-009023-a  
ID b1c91c9e41524cfbb55ab9bd2d50f021  
Загальна очікувана вартість закупівлі
4`000`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державний комітет телебачення і радіомовлення України  
Загальна очікувана вартість закупівлі 4`000`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
27.04.23
Період уточнень
до 19.05.23
Період оскаржень
до 19.05.23
Подання пропозицій
до 22.05.23
Кваліфікація переможця
з 22.05.23
Пропозиції розглянуті
з 16.06.23
Завершена
03.07.23
03.05.2023, 16:09
Уточнення стосовно адаптації креативів
Загальне запитання щодо оголошення
1) в рамках тендерної пропозиції завданням є лише прорахунком по роботам вказаним у додатку 3, п. 1.1.-1.4?
2) забезпечення мовних версій — це переозвучка чи титри?
3) сети до відеороликів — це статичні зображення чи лише відеоряд?
4) чи надаються вихідні файли для адаптації?
5) в рамках реалізації кампанії це весь пакет робіт, який буде неохідний?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2023, 14:09)
Добрий день.
1.В рамках тендерної пропозиції завданням є лише прорахунком по роботам вказаним у додатку 3, п. 1.1.-1.4?
Завданнями Виконавця є усі пункти розділу «Завдання Виконавця» (1-9).
2.Забезпечення мовних версій — це переозвучка чи титри?
Адаптація відеоряду під кожну країну, субтитрування. Див. ролики за посиланням на гугл диск. Мають бути аналогічно адаптовані для Іспанії, Нідерландів.
3.Сети до відеороликів — це статичні зображення чи лише відеоряд?
Статичні зображення (див. посилання у кінці п. 1 «Адаптація контенту» розділу «Завдання Виконавця»).
4.Чи надаються вихідні файли для адаптації?
Так.
5.В рамках реалізації кампанії це весь пакет робіт, який буде необхідний?
Усі завдання перелічені у розділі «Завдання Виконавця» (п.1-9).
03.05.2023, 16:13
Технічні питання до брифу (додатку 3)
Загальне запитання щодо оголошення
2) у Д. 3 п.2 "Просування" говориться, що стратегія має містити "перелік пропонованих локальних сторінок на платформах поширення у визначених країнах, з яких буде відбуватися поширення контенту" -- деталізуйте свої очікування, що тут мається на увазі?
3) чи є акаунти самого проєкту у соцмережах? поділіться, будь ласка, посиланнями.
4) в пункт 7.1 ."Має відбуватись у обгрунтовано обраній соціальній мережі/мережах кожної з країн ЄС з таргетуванням на цільові аудиторії. Показник охоплення (reach) має складати не менше:
· 4 млн. унікальних користувачів у Німеччині, Франції, Іспанії та Італії;
· 2 млн. унікальних користувачів у Нідерландах"
4 млн охоплення - це сумарно в усіх країнах чи по 4 млн на кожну країну окремо взяту?
Виходячи з пункту 8 ми припускаємо, що мова йде про 4 млн у сумі. У такому випадкові: чи є розуміння відсоткового розподілу між країнами чи його визначає та пропонує агенція?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2023, 14:14)
Добрий день.
2. У Д. 3 п.2 "Просування" говориться, що стратегія має містити "перелік пропонованих локальних сторінок на платформах поширення у визначених країнах, з яких буде відбуватися поширення контенту" -- деталізуйте свої очікування, що тут мається на увазі?
Вже існуючі або новостворені сторінки (акаунти) у соцмережах у визначених країнах (наприклад, ГО, організацій, фіз осіб), з яких буде здійснюватись рекламне розповсюдження. Ютуб – запропонувати існуючий канал, з якого вже здійснювали розповсюдження на закордон, або створити новий. Виконавець має перевірити правила і умови цих платформ, щоб можна було поширювати такий контент.
3.Чи є акаунти самого проєкту у соцмережах? поділіться, будь ласка, посиланнями.
Ні, немає.
4. В пункт 7.1 ."Має відбуватись у обгрунтовано обраній соціальній мережі/мережах кожної з країн ЄС з таргетуванням на цільові аудиторії. Показник охоплення (reach) має складати не менше:
• 4 млн. унікальних користувачів у Німеччині, Франції, Іспанії та Італії;
• 2 млн. унікальних користувачів у Нідерландах"
4 млн охоплення - це сумарно в усіх країнах чи по 4 млн на кожну країну окремо взяту?
Виходячи з пункту 8 ми припускаємо, що мова йде про 4 млн у сумі. У такому випадкові: чи є розуміння відсоткового розподілу між країнами чи його визначає та пропонує агенція?
По 4 млн охоплення у кожній з 4х країн (Німеччина, Франція, Іспанія, Італія)+ 2 млн у Нідерландах.
п.8 «Загальна кількість унікальних контактів (користувачів) цільової аудиторії 5-ти країн з усіма видами інформаційних продуктів, що зазначені у пунктах 1.1 - 1.4 з показом не менше трьох одиниць контенту на кожного унікального користувача, має становити не менше 18 млн».