Процедура закупівлі оголошена 08.11.2022 17:05. Дата останніх змін - 15.11.2022 14:18
Папір офісний А4, 80г/м2, 500 аркушів ( код ДК 021:2015-30197630-1 –папір для друку) (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне )
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2022-11-08-013545-a | |
| ID | 074c47bfd0df478195daad0d1a539ca3 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2022-11-08-004074-a |
Очікувана вартість закупівлі
353`800.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
УВАГА: У зв’язку з технічною неможливістю заповнити всі технічні параметри у відповідних опціях, до уваги братиметься товар за наступними характеристиками: Формат - А4 ( 210*297 мм), щільність паперу-80 г/м2, СІЕ білизни- не менше 160%, товщина- не менше 102 мікрон, непрозорість- не менше 92 % , яскравість- не менше 100 %, виробник- Країни ЄС, Україна, сфера застосування-офісний папір для друку документів на принтері, копірі, двосторонній друк, кількість листів у пачці-500 аркушів у пачці у вологозахисній упаковці Умови поставки : Поставка товару Продавцем здійснюється силами та за рахунок Продавця. Узгоджений сторонами асортимент та обсяг поставки, зазначається в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Приймання товару: приймання товару Покупцем здійснюється за адресою: 43025, місто Луцьк, Волинська область, вулиця Словацького 3, за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. При виявленні невідповідності товару за кількістю або якістю складається акт. Товар якій не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити в строк 7-ми (семи) робочих днів. У випадку несвоєчасної заміни товару Продавець сплачує пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, за кожен день прострочення заміни. Періодичність поставок: одноразово Термін поставки : протягом 10-ми (десяти) робочих днів з дати підписання даного Договору. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними. Порядок розрахунків: Покупець оплачує товар по цінах, зазначених в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата здійснюється за фактивно поставлений товар протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). У разі затримки оплати товару в зв’язку з відсутністю фінансування Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Продавцем товару протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. Вартість договору може бути зменшена.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Волинський окружний адміністративний суд | |
| Очікувана вартість закупівлі | 353`800.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
08.11.22
Подання пропозицій
до 11.11.22
Кваліфікація переможця
з 11.11.22
Пропозиції розглянуті
з 11.11.22
Завершена
15.11.22
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05.12.2022
Умови поставки: УВАГА: У зв’язку з технічною неможливістю заповнити всі технічні параметри у відповідних опціях, до уваги братиметься товар за наступними характеристиками: Формат - А4 ( 210*297 мм), щільність паперу-80 г/м2, СІЕ білизни- не менше 160%, товщина- не менше 102 мікрон, непрозорість- не менше 92 % , яскравість- не менше 100 %, виробник- Країни ЄС, Україна, сфера застосування-офісний папір для друку документів на принтері, копірі, двосторонній друк, кількість листів у пачці-500 аркушів у пачці у вологозахисній упаковці Умови поставки : Поставка товару Продавцем здійснюється силами та за рахунок Продавця. Узгоджений сторонами асортимент та обсяг поставки, зазначається в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Приймання товару: приймання товару Покупцем здійснюється за адресою: 43025, місто Луцьк, Волинська область, вулиця Словацького 3, за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. При виявленні невідповідності товару за кількістю або якістю складається акт. Товар якій не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити в строк 7-ми (семи) робочих днів. У випадку несвоєчасної заміни товару Продавець сплачує пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, за кожен день прострочення заміни. Періодичність поставок: одноразово Термін поставки : протягом 10-ми (десяти) робочих днів з дати підписання даного Договору. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними. Порядок розрахунків: Покупець оплачує товар по цінах, зазначених в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата здійснюється за фактивно поставлений товар протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). У разі затримки оплати товару в зв’язку з відсутністю фінансування Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Продавцем товару протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. Вартість договору може бути зменшена.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1770 пачка
|
Тендерна документація
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2022 17:05
Версія документу від: 08.11.2022 17:05
ID: 2f41bb43353d47c0af8e2f189141e6a0
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
Технічні характеристики
Формат паперу Очікуване значення: А4 (210х297 мм)
Щільність аркуша Очікуване значення: 80 г/м²
Товщина аркуша Мінімальне значення: 103 мкм
Непрозорість паперу Мінімальне значення: 91 %
Кількість аркушів в пачці Очікуване значення: 500 штуки
Колір паперу Очікуване значення: білий
Білизна аркуша Мінімальне значення: 150 %
|
Дати та строки
| Дата публікації | 08.11.2022 17:05 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 08.11.2022 17:05 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 11.11.2022 00:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Волинський окружний адміністративний суд |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 35123898 |
| Юридична адреса | 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Словацького, 3 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 11.11.2022 00:01
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
ID: 672e77a030b54f38991ff7938ee71094
317`113.20
Гривня з ПДВ
3
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
ID: 05917b32c5ea4393917b4209f1c3ba1e
321`786.00
Гривня з ПДВ
5
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ"
ID: 6dd4e2ca663c43e69a5b106ff14a8aa3
322`104.60
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
3
321`786.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВ "КОРВЕТ"
Код ЄДРПОУ: 21337459
316`794.60
Гривня з ПДВ
11.11.2022
12:11
Укладені договори
Номер договору
51
Дата підписання
15.11.2022
Дата початку дії
15.11.2022
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
316`794.60 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
263`995.50 Гривня
