Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.09.2022 17:00. Дата останніх змін - 25.11.2022 10:03

55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-15-011011-a  
ID 1cb6b5302bbc4c0e8e3b922ad8c78f4f  
Загальна очікувана вартість закупівлі
85`680`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Більш детально викладено у тендерній документації

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 85`680`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 2`570`400.00 Гривня  
Процедура закупівлі Укладання рамкової угоди  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  

ПАРАМЕТРИ РАМКОВОЇ УГОДИ

Строк, на який укладається рамкова угода 4 роки  
Кіл-ть учасників, з якими буде укладено рамкову угоду 4  
Закупівля оголошена
15.09.22
Період уточнень
до 07.10.22
Період оскаржень
до 13.10.22
Подання пропозицій
до 17.10.22
Прекваліфікація
з 17.10.2022
Оскарження прекваліфікації
до 24.10.2022
Кваліфікація переможця
з 24.10.22
Пропозиції розглянуті
05.11.22
Завершена
25.11.22
Моніторинг

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Дата створення моніторингу22.03.2023 13:10
СтатусПорушення виявлені
ID моніторингуUA-M-2023-03-22-000035