Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 09.02.2022 11:29. Дата останніх змін - 07.04.2022 10:18

Додаткові послуги по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина – Великі Кринки - Глобине на ділянці км9+800-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)» (код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). -

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-09-004630-b  
ID b4ab1e23ec24491499e101e604e54637  
Очікувана вартість закупівлі
26`385`79812 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"  
Очікувана вартість закупівлі 26`385`798.12 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника  
Обгрунтування Державним підприємством «Агентство місцевих доріг Полтавської області» одержано після коригування проектувальником – ФОП Гребенюк А.В. кошторисну частину проектної документації №16-21 та експертний звіт Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» від 18.11.2021 №1322-21О щодо розгляду кошторисної частини проектної документації на: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина – Великі Кринки - Глобине на ділянці км9+800-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)» Коригування. У зв’язку з отриманням вказаних документів, виникла необхідність у здійсненні закупівлі додаткових послуг по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина – Великі Кринки - Глобине на ділянці км9+800-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)». (код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), за робочим проектом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина – Великі Кринки - Глобине на ділянці км9+800-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)». Коригування. Згідно службової записки першого заступника директора Заїки А.В від 07.02.2022 року очікувана вартість додаткових послуг становить 26 385 798,12 грн. з ПДВ. Між Державним підприємством «Агентство місцевих доріг Полтавської області» та Приватним підприємство «ДОРСЕРВІС КПК» укладено договір підряду №03-24/21-27 від 23.04.2021 про надання послуг по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина – Великі Кринки - Глобине на ділянці км9+800-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)» , на загальну суму 52 771 936, 77 грн (з ПДВ). Листом №01/22 від 01.02.2022 проектувальником – ФОП Гребенюк А.В. повідомлено, що при виконанні підготовчих послуг, відповідно до кошторисної документації по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 01701378 Мостовівщина- Великі Кринки-Глобине на ділянці км9+800 - км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)» підрядником разом з представником технічного нагляду Замовника було виявлено, що з моменту розробки кошторисної документації, під дією погодно-кліматичних факторів та транспортних навантажень утворилися надмірні деформації дорожнього покриття, на ділянках, обсяги яких не було передбачено кошторисною документацією. Як наслідок, Замовником разом з проектувальником було прийнято рішення провести коригування кошторисної документації та внести додаткові обсяги ремонту ділянок з надмірною деформацією дорожнього одягу для забезпечення експлуатаційних властивостей проїзду та забезпечення безпеки дорожнього руху. Прийняті рішення покращать транспортно-експлуатаційний стан дороги, який задовольняє вимогам міцності дорожньої конструкції. Додатковий об’єм послуг нерозривно пов'язаний із наданням послуг по первинному проекту, тому доцільно щоб такі послуги надавав той самий підрядник. В першу чергу це забезпечить повноцінне та безперебійне надання послуг, надасть можливість забезпечити сумісність додаткових послуг з тими, що надавались раніше, а при закінчені забезпечить належним чином усі випробування та передачу об’єкту в експлуатацію в цілому. Надання вищезазначених послуг тим самим підрядником гарантуватиме сумісність технічних та конструктивних рішень для забезпечення нормальної експлуатації автомобільної дороги.  
Процедура закупівлі
Переговорна процедура
 
Закупівля оголошена
09.02.22
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
07.04.22

DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.

Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.

Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.

Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено