Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 30.11.2021 11:59. Дата останніх змін - 30.11.2021 11:59

Канцелярські товари (Офісне устаткування та приладдя різне) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-30-004203-c  
ID 18a1834d03fc40b4a3e870f7f832ff4d  
Очікувана вартість закупівлі
1`143.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Ручка масляна 10 штук, Олівець 6 штук, Фвйл 100 штук - 2 уп, гумка - 2 штуки, скоби 5 упаковок, конверти на кнопці 2 штуки, Дестеплер 2, клейка стрічка 1 шт, Скріпки оцинковані, папір 500 аркушів 5 пачок.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Черкаська міська інфекційна лікарня"  
Очікувана вартість закупівлі 1`143.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
30.11.21
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
30.11.21
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня