Процедура закупівлі оголошена 02.08.2017 10:49. Дата останніх змін - 19.09.2017 11:27
Фармацевтична продукція -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2017-08-02-000444-b | |
ID | 4aa0bb8544154a9b8a0b04eec47a1643 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`146`19700 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Фармацевтична продукція : Propronalol (Анаприлін таб по 40 мг №50 фл.) -800 уп.; Metamizole sodium (Баралгін р-н д/ін. 5мл №5) -1 000 уп.; Metaprolol (Беталок 1мг/мл амп 5мл №5)- 300 уп.; Dexamethasone (Дексаметазон р-н д/ін. 4мг/мл 1мл N25(5*5) -480 уп.; Diklofenak (Диклофенак р-н д/ін. 25мг/мл 3мл №5) -400 уп.; Uropedil (Ебрантил р-р д/ін. 25мг 5 мл амп. №5) -300 уп.; Dexketoprofen (Кейвер розчин для ін'єкцій 50мг/2мл. 2 мл №5) -2 000 уп.; Menthae piperitae foliorum oleum + Phenobarbital + Ethylbromisovalerinate (Корвалол крап. орал. фл. 50мл №1) -500 фл.; Sodium thiosulfate (Натрію тіосульфат р-н для ін'єкцій 30%5,0 №10) - 50 уп.; Sulfacyl (Сульфацил Na кр. оч. 300 мг 10 мл) -100 фл.; Morfine (Морфіну г/х р-н д/ін. 1% 1мл №5) -50 уп.; Fentanyl (Фентаніл р-н д/ін. 0,005% 2мл №5 ) -20 уп. Validol (Корвалмент капс 0,1 №30) -400 уп.; Amiodaron (Кордарон р-н д/ін. 150мг 3мл №6) -500 уп.; Dekstran (Реополіглюкін 200мл фл) -320 фл.; Sodium oxybate (Натрію оксибутират 20% 10м №10) -10 уп.; Torasemide (Торсид р-н. д/ін. 5мг/мл 4мл №5) -200 уп.;Ondansetron (Юнорм р-н для ін. 2мг/мл по 2 мл в ампулі № 5) -700 уп.; Nalbuphine (Налбук р-н для ін.10мг/мл 1мл шприц №1) -1000 фл.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 1`146`197.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
02.08.17
Період уточнень
до 08.08.17
Період оскаржень
до 14.08.17
Подання пропозицій
до 18.08.17
Аукціон
21.08.17
Кваліфікація переможця
з 21.08.17
Пропозиції розглянуті
з 29.08.17
Завершена
19.09.17
07.08.2017, 11:12
Визначити предмет закупівлі за принципом «одна позиція – один лот», або виділити в окремий ЛОТ наркотичні препарати.
Загальне запитання щодо оголошення
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю: ДК 021:2015 код 33600000-6 Фармацевтична продукція,
(Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-02-000444-b), повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон).
Додаток № 5 до тендерної документації , СПЕЦИФІКАЦІЯ, містить перелік лікарських засобів, до яких включено наркотичні препарати , реалізація яких потребують окремої ЛІЦЕНЗІЇ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ а саме :
ЛОТ №1
1. Morphine
2. Fentanyl
ЛОТ №2
1. Sodium oxybate
При цьому всі інші препарати, що включені до списку товарів для закупівлі, не потребують наявності в Учасника такої ліцензії.
Таким чином вимоги Замовника обмежують можливість участі в даному тендері для юридичних та фізичних осіб, які не мають ЛІЦЕНЗІЇ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ, але можуть запропонувати решту препаратів за конкурентними цінами.
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога Замовника є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ до вимог Закону, а саме: Привести ДКТ до норми відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме :
Визначити предмет закупівлі за принципом «одна позиція – один лот», або виділити в окремий ЛОТ наркотичні препарати.
(Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-02-000444-b), повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон).
Додаток № 5 до тендерної документації , СПЕЦИФІКАЦІЯ, містить перелік лікарських засобів, до яких включено наркотичні препарати , реалізація яких потребують окремої ЛІЦЕНЗІЇ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ а саме :
ЛОТ №1
1. Morphine
2. Fentanyl
ЛОТ №2
1. Sodium oxybate
При цьому всі інші препарати, що включені до списку товарів для закупівлі, не потребують наявності в Учасника такої ліцензії.
Таким чином вимоги Замовника обмежують можливість участі в даному тендері для юридичних та фізичних осіб, які не мають ЛІЦЕНЗІЇ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ, але можуть запропонувати решту препаратів за конкурентними цінами.
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога Замовника є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ до вимог Закону, а саме: Привести ДКТ до норми відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме :
Визначити предмет закупівлі за принципом «одна позиція – один лот», або виділити в окремий ЛОТ наркотичні препарати.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.08.2017, 16:53)
Доброго дня! В відповідь на Ваше питання повідомляємо, що відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454, з останніми змінами та доповненнями 19.12.2016 року №2092, право поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти) є правом, а не обов’язком Замовника, тому рішення про групування лікарських препаратів в єдиному лоті було прийнято виходячи з економічної доцільності, зумовлене їх функціональним призначенням. Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН), що повністю відповідає тендерній документації з відкритих торгів та оголошенню про закупівлю.
Закупівля лікарських засобів відповідно до умов тендерної документації буде здійснюватися Центром ЕМД та МК протягом року окремими партіями згідно заявки і в межах кошторисних призначень, що в свою чергу не обмежує конкурентоспроможність Учасників та можливість прийняття участі у процедурі відкритих торгів.
Недискримінація учасників у процедурах закупівель визначена ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі":
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Наша тендерна документація жодним чином не обмежує та не надає перевагу іншим учасникам процедури закупівель і відповідає чинному законодавству України.
Закупівля лікарських засобів відповідно до умов тендерної документації буде здійснюватися Центром ЕМД та МК протягом року окремими партіями згідно заявки і в межах кошторисних призначень, що в свою чергу не обмежує конкурентоспроможність Учасників та можливість прийняття участі у процедурі відкритих торгів.
Недискримінація учасників у процедурах закупівель визначена ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі":
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Наша тендерна документація жодним чином не обмежує та не надає перевагу іншим учасникам процедури закупівель і відповідає чинному законодавству України.