Процедура закупівлі оголошена 30.05.2017 10:06. Дата останніх змін - 05.07.2017 10:23
Комплексна система для проведення голосування на сесіях обласної ради у сесійній залі Житомирської обласної ради з монтажем та пусконалагодженням на місцях його безпосередньої експлуатації -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2017-05-30-000270-b | |
ID | 6a5b1e56e16144a6b43ba956a2f048e9 |
Очікувана вартість закупівлі
732`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Комплексна система для проведення голосування - це комплекс спеціального обладнання (устаткування) з встановленим програмним забезпеченням, що дозволяє автоматизувати процес проведення сесій з функцією поіменного голосування під час прийняття рішень депутатами та аудіосупровідом кожного робочого місця депутата, з веденням повного аудіозапису проведення сесії
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Житомирська обласна рада | |
Очікувана вартість закупівлі | 732`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 3`662.50 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
30.05.17
Період уточнень
до 04.06.17
Період оскаржень
до 10.06.17
Подання пропозицій
до 14.06.17
Аукціон
15.06.17
Кваліфікація переможця
з 15.06.17
Пропозиції розглянуті
з 16.06.17
Завершена
05.07.17
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано