Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.05.2021 09:21. Дата останніх змін - 24.06.2021 13:28

Лот1 - Розробка робочого проекту системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях: Байбузівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Рябоконя, 88 в с. Байбузи Мошнівської сільської ради Черкаського району, Черкаської області; Лот2 - Розробка робочого проекту системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях: Тубільцівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул.Шевченка, 121 в с.Тубільці Мошнівської сільської ради Черкаського району, Черкаської області -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-25-001109-b  
ID 09576c199a0b4eb19af69a27003efed8  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-05-25-000795-b  
Загальна очікувана вартість закупівлі
97`24316 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ДК 021:2015 код 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Лот1 - Розробка робочого проекту системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях: Байбузівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Рябоконя, 88 в с. Байбузи Мошнівської сільської ради Черкаського району, Черкаської області; Лот2 - Розробка робочого проекту системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях: Тубільцівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул.Шевченка, 121 в с.Тубільці Мошнівської сільської ради Черкаського району, Черкаської області).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МОШНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 97`243.16 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
25.05.21
Період уточнень
до 31.05.21
Подання пропозицій
до 08.06.21
Кваліфікація переможця
з 08.06.21
Пропозиції розглянуті
з 09.06.21
Завершена
24.06.21
31.05.2021, 13:10. ID: UA-2021-05-25-001109-b.b1
Вимоги до замовника
Вимагаємо прибрати необґрунтовані та дискримінаційні вимоги
У п. 1.1. Додатка 1 Замовником встановлена вимога надання наступних документів:
- Посвідчення про проходження навчання з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання першої медичної допомоги на кожну особу, зазначену в Довідці.
- Свідоцтво про підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників, видане на інженера-проектувальника.
- Свідоцтво щодо проходження програми підготовки до професійної атестації за програмою підготовки інженерів-проектувальників за напрямом: «Інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення вимог пожежної безпеки» видане на інженера-проектувальника».
Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною з огляду на наступне.
Предметом закупівлі є «Розробка робочого проекту системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу» ДК 021:2015 код 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, НАБУВАЮТЬ ПРАВА НА ВИКОНАННЯ ВІДПОВІДНИХ ВИДІВ РОБІТ з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ.
Тобто законодавством прямо встановлено ЄДИНИЙ ДОКУМЕНТ, якій надає право виконавцю робіт на виготовлення проектної документації за предметом закупівлі – «КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ».
Умовами закупівлі обґрунтовано передбачено надання «- Кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника».
Кожен Учасник МАЄ ЗАКОННІ ПІДСТАВИ для надання послуги за предметом закупівлі ««Розробка робочого проекту системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу» ДК 021:2015 код 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування» надавши лише Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника.
Але відповідальні особи тендерного комітету ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МОШНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ встановленням цієї неправомірної та дискримінаційної вимоги ЛИШАЮТЬ УЧАСНИКІВ ГАРАНТОВАНОЇ ЗАКОНОМ МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ У ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ.
Частиною першою статті 5 Закону України Про публічні закупівлі визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України Про публічні закупівлі ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ.
Частиною четвертою статті 22 Закону України Про публічні закупівлі передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України Про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації Учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України Про публічні закупівлі.
Якщо пропозиція Учасника З НАЙМЕНШОЮ ЦІНОЮ буде відхиллено тендерним комітетом ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МОШНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, у зв'язку з відсутністю документів:
«- Посвідчення про проходження навчання з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання першої медичної допомоги на кожну особу, зазначену в Довідці.
- Свідоцтво про підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників, видане на інженера-проектувальника.
- Свідоцтво щодо проходження програми підготовки до професійної атестації за програмою підготовки інженерів-проектувальників за напрямом: «Інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення вимог пожежної безпеки» видане на інженера-проектувальника».».,
то такі дії по-перше будуть дискримінаційними, по-друге це спричиніть необґрунтовані витрати бюджетних коштів.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу необґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси учасників, які мають бажання взяти участь у даній закупівлі та просимо виключити з тендерної документації.
У разі залишення вимоги без задоволення наше підприємство буде вимушено звернутися до Держаудитслужби України про початок моніторингу закупівлі та притягнення винних осіб тендерного комітету ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МОШНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ до адміністративної відповідальності у сфері закупівель, встановленою статею 164-14 КУпАП за складання тендерної документації не у відповідності до вимог закону.
Доброго дня. Всі вимоги встановлені Замовником є обґрунтованими, та такими, які дають змогу Замовнику впевнитись у достатньому рівні кваліфікації учасника. Жодної дискримінації в наведених вимогах немає. Неможливість учасника оформити той чи інший документ не є підставою вважати вимогу дискримінаційною. Наведена Вами інформація жодним чином не доказує неможливості отримати документи, які зазначені у документації.
Відповідь замовника: 31.05.2021 13:35
Тип відповіді: Відхилено
Виконана замовником
31.05.2021, 13:36. ID: UA-2021-05-25-001109-b.c2
Вимоги до замовника
Вимагаємо прибрати незаконні та дискримінаційні вимоги
п. 1.1 Додатка -1 : Обов’язкова наявність: Керівника робіт та мінімум двох виконавців - дискимінаційна вимога згідно вимог ЗУ. "Про архітектурну діяльність".
Доброго дня. Відповідь на аналогічне запитання вже надана Замовником в попередньому зверненні.
Відповідь замовника: 31.05.2021 13:41
Тип відповіді: Відхилено
Виконана замовником
31.05.2021, 13:43. ID: UA-2021-05-25-001109-b.c3
Вимоги до замовника
Вимагаємо прибрати незаконні та дискримінаційні вимоги


п. 1.1 Додатка -1 - Посвідчення про проходження навчання з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання першої медичної допомоги на кожну особу, зазначену в Довідці.


Посилання на Закон чи будь-який нормативно -правовий акт будь ласка?
Закон України "Про охорону праці"
Відповідь замовника: 31.05.2021 14:14
Тип відповіді: Відхилено
Виконана замовником
31.05.2021, 14:21. ID: UA-2021-05-25-001109-b.c4
Вимоги до замовника
Вимагаємо прибрати незаконні та дискримінаційні вимоги
Пункт який? Це вже не смішно - посилатися на свої забаганки в обхід ЗУ. Корупція у чистому вигляці. На вас подана скарга. Бувайте здорові!
Наповнюючи змістом поняття «працівники» згідно вимог Закону та документації, доходимо до висновку, що наймані працівники учасника повинні мати відповідний освітній рівень, що підтверджує розуміння (оволодіння знаннями, навичками) особами, яких буде залучено до виконання договірних зобов’язань в процесі реалізації якісного та належним чином надання послуг/робіт, яке є предметом закупівлі. При цьому, згідно Закону України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1556-VII, наказу Мінсоцполітики України «Про затвердження Переліку професій, спеціальностей, напрямів підготовки та підвищення кваліфікації, для навчання за якими може бути виданий ваучер» від 25.06.2015 № 661, а також Класифікатору професій ДК 003:2010 передбачено перелік професій, спеціальностей, напрямів підготовки та підвищення кваліфікації, зокрема тих, що можуть бути залучені до надання послуг/робіт, які складають предмет закупівлі. Для підтвердження законності встановлення вимог за документацією необхідно розуміти зміст наступних понять:
«Кваліфікація» - ступінь придатності, підготовленості до якого-небудь виду праці.
«Спеціальність» - окрема галузь науки, техніки, мистецтва і т. ін.; сфера чиєїсь діяльності або вивчення чого-небудь.
«Спеціалізація» - набуття особою здатностей виконувати окремі завдання та обов’язки, які мають особливості, у межах спеціальності;
«Професія» - рід занять, трудової діяльності, що вимагає певних знань і навичок і є для кого-небудь джерелом існування.
«Досвід роботи» - це сукупність всього того, що відбувається з людиною в її професійному житті (прикладній діяльності) і що вона усвідомлює; людина може мати досвід роботи про саму себе як фахівця, про свої здібності, про свої професійні чесноти і вади (недоліки та переваги), людина також може мати досвід і про роботу, думки, ідеї, знання інших такого ж напряму підготовки людей, що дає їй та іншим особам переконливе уявлення про можливості застосування набутих знань, вмінь та навичок при залученні до конкретно взятих професійних обставин.
Статтею 2 Закону України «Про охорону праці» передбачено: «Дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих».
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Статтею 13 Закону України «Про охорону праці» задекларовано наступну вимогу:
«Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
Основним нормативним актом, що регламентує порядок та види навчання, а також форми перевірки знань з охорони праці є НПАОП 0.00-4.12-05 “Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці”. Даний нормативний документ спрямований на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці, яке проводиться з працівниками в процесі трудової діяльності.
Вимоги Типового положення є обов’язковими для виконання усіма центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб’єктами господарської діяльності незалежно від форми власності та видів діяльності.
Нагляд за дотриманням даного Типового положення здійснюють органи державного нагляду за охороною праці, а контроль служби охорони праці центральних та місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та підприємств.
Посадові особи, діяльність яких пов’язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці. У разі виявлення у працівників, у тому числі посадових осіб, незадовільних знань з питань охорони праці, вони повинні у місячний строк пройти повторне навчання і перевірку знань.
Працівники, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці, до роботи не допускаються.
Відповідальність за організацію та здійснення інструктажів, навчання та перевірки знань з питань охорони праці покладається на роботодавця.
Частиною 2 статті 21 Кодексу Цивільного захисту України встановлено обов’язки до усіх громадян України, в тому числі тих, що є працівниками підприємств-учасників процедур закупівель, зокрема:
«Громадяни України зобов’язані:
виконувати правила пожежної безпеки, забезпечувати будівлі, які їм належать на праві приватної власності, первинними засобами пожежогасіння, навчати дітей обережному поводженню з вогнем.».
Статтею 39 Кодексу Цивільного захисту України (далі – Кодекс ЦЗУ) передбачено: «Навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях здійснюється:
1) за місцем роботи - працюючого населення;
2) за місцем навчання - дітей дошкільного віку, учнів та студентів;
3) за місцем проживання - непрацюючого населення.»
Окрім цього, вже згаданим Кодексом Цивільного захисту України передбачено наступні положення:
«Діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств, установ та організацій. Зазначена вимога відображається у трудових договорах (контрактах), статутах та положеннях. Забезпечення пожежної безпеки суб’єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб’єктів господарювання.», - стаття 55 Кодексу ЦЗУ;
Підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об’єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:
1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;
2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;
4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій - стаття 70 Кодексу ЦЗУ.
З огляду на все вказане вище, чинним законодавством передбачено вимогу до підприємства, які зобов’язані мати належним чином підготовлений персонал або відповідального/уповноваженого працівника, що володіє достатніми знаннями у сфері безпеки праці, в т.ч. охорони праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, інакше відсутність такого працівника може бути як причиною нещасного випадку на виробництві так і підставою для зупинки роботи підприємства.


Відповідь замовника: 31.05.2021 15:17
Тип відповіді: Відхилено
Виконана замовником
31.05.2021, 16:09. ID: UA-2021-05-25-001109-b.c5
Вимоги до замовника
Вимагаємо прибрати незаконні та дискримінаційні вимоги
Яким чином, те що ви написали відноситься до ФОП, наприклад?

Адже, згідно ст. 1 п 37) ЗУ "Про публічні закупівлі" - учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.

Ви суперечите своїй же документації ДОКУМЕНТАЦІЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ (Документація. doc)

Недискримінація учасників п.5 таблиці - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у спрощених закупівлях на рівних умовах.
Згідно ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі» - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Закон України «Про охорону праці» та інші нормативно-правові акти не розмежовують обов’язків щодо дотримання норм законодавства у сфері охорони праці, пожежної безпеки тощо у зв’язку з організаційно-правової форми суб’єкта господарювання.
Відповідь замовника: 31.05.2021 16:48
Тип відповіді: Відхилено
Виконана замовником
31.05.2021, 17:05. ID: UA-2021-05-25-001109-b.c6
Вимоги до замовника
Вимагаємо прибрати незаконні та дискримінаційні вимоги
ФОП без найманих праціників

Код КВЕД 63.99 Надання інших інформаційних послуг, н. в. і. у.;
Код КВЕД 71.11 Діяльність у сфері архітектури;
Код КВЕД 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного
консультування в цих сферах (основний);
Код КВЕД 74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н. в. і. у.

Вимагаю видалити незаконні та дискримінаційні вимоги:

- Посвідчення про проходження навчання з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання першої медичної допомоги на кожну особу, зазначену в Довідці.
- Обов’язкова наявність: Керівника робіт та мінімум двох виконавців.

Доброго дня. Прохання більш уважніше вивчати відповіді на аналогічні заптання.
Відповідь замовника: 31.05.2021 17:31
Тип відповіді: Відхилено
Виконана замовником
31.05.2021, 19:45. ID: UA-2021-05-25-001109-b.a7
Вимоги до замовника
Вимагаємо прибрати необґрунтовані та дискримінаційні вимоги
Дивно. Тепер існуючий навчальний заклад в сільській місцевості в нас СС 3. До скарг було СС 2)).
Відповідно до ДСТУ 8855:2019 - Клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта, зокрема й тих, що входять до складу комплексу (будови), зазначають у завданні на проектування. Проектувальник розраховує клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта під час розроблення проектної документації. Розрахунок наводять у пояснювальній записці проектної документації на будівництво. Якщо розраховані під час розроблення проектної документації класи наслідків (відповідальності) об’єктів не збігаються із зазначеними в завданні на проектування, до завдання вносять відповідні зміни.
Відповідь замовника: 01.06.2021 09:12
Тип відповіді: Відхилено
Виконана замовником