Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу КП "Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка" Житомирської міської ради за адресою: вул. Р.Шухевича, 2а в м. Житомирі (45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-04-16-003237-c | |
ID | a77cb475bf634bc7a6c3aa6665380ff5 |
Роботи відповідно до робочого проекту "Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу КП "Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка" Житомирської міської ради за адресою: вул. Р.Шухевича, 2а в м. Житомирі. "Виконавець" передає виконані роботи Замовнику за Актом про прийняття виконаних робіт по Договору, а "Замовник" зобов"язується прийняти закінчені роботи та оплатити їх відповідно до умов Договору. Будь-які зміни до складу, обсягів, об’єму, виду, ціни та строків виконання робіт, ціни матеріалів і обладнання, а також умов фінансування, погоджуються сторонами шляхом підписання додаткових угод та внесенням змін до додатків до Договору. Тверда договірна ціна по Договору становить 826426,00грн. «Замовник», після підписання договору, перераховує «Виконавцю» аванс, в розмірі 30% від договірної ціни договору, що становить 275475,33грн.. "Виконавець" зобов’язується виконати всі роботи по Договору, відповідно до графіку робіт, який є Додатком до Договору. Договір укладено відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України №225 від 20.03.2020 "Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України" (із змінами).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Очікувана вартість закупівлі | 826`426.00 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Метод обрання процедури закупівлі | Закупівля для запобігання пандемії COVID-19 |
DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.
Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.
Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.
Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено