Процедура закупки объявлена 09.02.2021 16:17. Дата последних изменений - 10.06.2021 18:38
Тверде паливо (вугілля кам'яне) -
Идентификатор закупки | UA-2021-02-09-011381-a | |
ID | 68c5679cf40649aa9ce4208bfa22c87d | |
Идентификатор плана | UA-P-2021-02-09-011317-a |
Ожидаемая стоимость
727`384.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Технічні та якісні характеристики товару відповідно до ДСТУ 3472-2015, ДСТУ 7146:2010.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ САНАТОРІЙ "РІПКИ" | |
Ожидаемая стоимость | 727`384.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 3`636.92 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
09.02.21
Период уточнений
до 19.05.21
Период обжалования
до 25.05.21
Прием предложений
до 29.05.21
Имеются вопросы без ответа (жалобы без решения)
с07.04.21
Процедура приостановлена из-за жалобы
Аукцион
15.06.21
19.02.2021, 15:05. ID:
UA-2021-02-09-011381-a.b1
Жалоба в АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ"
Скарга на умови закупівлі
СКАРГА
що стосуються тендерної документації
(в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі")
що стосуються тендерної документації
(в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі")
Причина отклонения жалобы?:complaint rejectReason incorrectPayment
Возвращена как ошибочная
20.02.2021, 11:37. ID:
UA-2021-02-09-011381-a.b2
Жалоба в АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ"
СКАРГА що стосуються тендерної документації (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі")
СКАРГА що стосуються тендерної документації (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі")
Причина отклонения жалобыОтменена автором
Возвращена как ошибочная
20.02.2021, 11:58. ID:
UA-2021-02-09-011381-a.a3
Жалоба в АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ"
Скарга на умови тендерної документації
Скарга на умови тендерної документації
Дата рассмотрения жалобы03.03.2021, 15:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Рішення виконано. Внесені зміни до Тендерної документації
Дата исполнения решения заказчиком: 01.04.2021 13:51
Выполнена заказчиком
01.04.2021, 14:18. ID:
UA-2021-02-09-011381-a.b4
Требование (Жалоба)
Дискримінація. корупційна складова.
Шановний Замовнику, зі змінами Вами у предмет закупівл включено предмет закупівлі
Вугілля кам'яне марки А(13-30).
Наголошуємо, що на Україні діє єдиний стандарт - ДСТУ 7146:2010 яким НЕ передбачено вказане вами вугілля. Нагадуємо Вам, що дердавні стандарти обовязкові до виконання.
У ДСТУ 7146:2010 встановлено вимоги до вуглля А (13-25).
Вимагаємо привести технічні характеристики марки А у відповідність до ДСТУ 7146:2010.
У іншому випадку, будемо вимушені звернутись до АМКУ для захисту своїх прав.
І шановний Замовнику, більше не вигадуєте марки вугілля камяного - так як це ознака того, що вам запропоновано неправомірну вигоду, а за це передбачена персональна відповідальність згідно кримінального кодексу України.
Вугілля кам'яне марки А(13-30).
Наголошуємо, що на Україні діє єдиний стандарт - ДСТУ 7146:2010 яким НЕ передбачено вказане вами вугілля. Нагадуємо Вам, що дердавні стандарти обовязкові до виконання.
У ДСТУ 7146:2010 встановлено вимоги до вуглля А (13-25).
Вимагаємо привести технічні характеристики марки А у відповідність до ДСТУ 7146:2010.
У іншому випадку, будемо вимушені звернутись до АМКУ для захисту своїх прав.
І шановний Замовнику, більше не вигадуєте марки вугілля камяного - так як це ознака того, що вам запропоновано неправомірну вигоду, а за це передбачена персональна відповідальність згідно кримінального кодексу України.
Шановний учаснику! Замовником не порушено законодавство про публічні закупівлі в частині недотримання існуючих ДСТУ також. ДСТУ 7146:2010 містить не тільки марку вугілля А 13-25. До того ж пунктом 6.2. ДСТУ 7146-2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" визначено, що клас вугілля за розміром кусків відповідно до ГОСТ 19424 встановлюють згідно ДСТУ 4082 та ДСТУ 4096. Відповідно до ДСТУ 4082-2002 «Паливо тверде. Ситовий метод визначення гранулометричного складу (ISO 1953:1994, NEQ)», додаток А – визначено розмір палива при ситовому аналізі 2,3,6,8,10,13,15,20,25,30,35,40,50,60,65,70,75,80,100,120,125,150,200,300. Таким чином, зазначені розміри кусків є існуючими, нормативно розрахованими та дозволеними. Замовник має право обирати фракцію серед передбачених нормативно встановлених, ДСТУ 4082-2002 в тому числі.
Замовник не зобов’язаний надавати інформацію щодо обладнання чи його заміну чи його технічні характеристики, яке використовує під час організації процесу опалення. Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет у питаннях щодо вибору чи то предмета закупівлі, чи його обґрунтування, чи то технічних параметрів закупівлі тощо. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свої пропозиції, які будуть прийняті і розглянуті замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі , або технічні та якісні параметри на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта, на конкретно ту марку вугілля, яка у такого учасника є в наявності.
Замовник не зобов’язаний надавати інформацію щодо обладнання чи його заміну чи його технічні характеристики, яке використовує під час організації процесу опалення. Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет у питаннях щодо вибору чи то предмета закупівлі, чи його обґрунтування, чи то технічних параметрів закупівлі тощо. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свої пропозиції, які будуть прийняті і розглянуті замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі , або технічні та якісні параметри на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта, на конкретно ту марку вугілля, яка у такого учасника є в наявності.
Ответ заказчика: 06.04.2021 09:10
Типы ответа: Отклонено
Рассмотрена
06.04.2021 09:10
07.04.2021, 12:32. ID:
UA-2021-02-09-011381-a.b5
Жалоба в АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ"
СКАРГА що стосуються тендерної документації
СКАРГА,
що стосуються тендерної документації (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі")
що стосуються тендерної документації (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі")
Дата рассмотрения жалобы20.04.2021, 17:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Удовлетворено Органом обжалования
11.05.2021 16:49
24.05.2021, 15:09. ID:
UA-2021-02-09-011381-a.b6
Жалоба в АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ"
СКАРГА, що стосуються тендерної документації
СКАРГА,
що стосуються тендерної документації
(в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі")
що стосуються тендерної документації
(в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі")
Дата рассмотрения жалобы07.06.2021, 12:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Удовлетворено Органом обжалования
10.06.2021 18:26