Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 14.03.2017 11:47. Дата последних изменений - 14.03.2017 12:23

закупівля ліцензії (дозволу) на використання комп`ютерної програми Автоматизована система розрахунків " Град" ( " АСР "Град") -

Идентификатор закупки UA-2017-03-14-000520-a  
ID af19fb621fcd4006b48bf4d36def16d8  
Ожидаемая стоимость
100`00000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

ФУНКЦІОНАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОГРАМИ Система АСР «Град» є комплексним рішення для створення автоматизованих систем електронного документообігу та автоматизації ділових процесів в КП «Київреклама». Система орієнтована на використання гео-інформаційних технологій та традиційний вітчизняний процес діловодства і характеризується відкритістю та високим рівнем розширення та адаптації. Основними галузями застосування системи є: • розміщення і моніторинг об’єктів ОЗР на карті м.Києва; • організація діловодства та контролю виконання документів (управлінський документообіг); • ведення бухгалтерського обліку; • створення електронного архіву документації (організаційно-розпорядчої та технологічної); • організація колективної роботи з документами (підготовка документів); • автоматизація ділових процесів (Workflow). Програма відповідає сучасним принципам побудови програмного забезпечення, а саме: - модульність; - масштабованість (використання триланкової архітектури клієнт - сервер застосувань – сервер баз даних); - можливість планомірного нарощування, як числа одночасно працюючих користувачів, так і обсягу документів; - інтегрованість, гнучкість; - надійність, технологічність; - відкритість, спадкоємність; - єдина нормативно-довідкова інформація; - єдина оперативна інформація; - уніфікація україномовних інтерфейсів користувачів; - засоби інформування користувачів при їхні помилкові дії; - резервне дублювання інформації; - централізоване адміністрування та керування інформаційними ресурсами; - можливість зміни зберігання даних у іншій промисловій СКБД без внесення змін в прикладне програмне забезпечення; - можливість зміни форматів документів, супроводу і модернізації підсистеми силами експлуатаційного персоналу; - наявність інструментальних засобів настроювання підсистеми на робочому місці. Робота в системі побудована у відповідності з: - Розпорядження КМДА №767 від 27.09.2010 р. «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві». - постановою Кабінету Міністрів України №1153 від 17.10.1997р. «Про затвердження Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади». - постановою Кабінету Міністрів України №348 від 14.04.1997р. «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»; - наказу Державного комітету архівів України № 16 від 16.03.2001р. «Про затвердження Правил роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій». Система АСР «Град» ефективно використовується у широкому спектрі об’єктів автоматизації та складається з наступних підсистем: • Модуль роботи з базою геоданних; • Електронний архів проектної документації; • Діловодство та контроль виконання доручень (КВД); • Автоматизація ділових процесів; • Адміністрування та безпека; • Обмін даними; • Платформа Oracle, Intergraph®

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київреклама"  
Ожидаемая стоимость 100`000.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Закупка объявлена
14.03.17
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
14.03.17

DoZorro - это платформа, где каждый участник системы (поставщик, заказчик, контролирующий орган, гражданин) может дать обратную связь государственному заказчику или поставщику, обсудить и оценить условия конкретной закупки, проанализировать закупки отдельного государственного органа или учреждения, подготовить и подать официальное обращение в контролирующие органы и многое другое.

Для общественных активистов и СМИ портал предоставляет возможность обсудить конкретный тендер с потенциальными и имеющимися поставщиками, узнать их экспертное мнение о правильности формулировок в тендерной документации, получить профессиональную экспертиз Но главное - это удобный иснтрумент для управления мониторингом - ведь вести учет проконтролированных процедур и найденных нарушений благодаря DoZorro стало чрезвычайно просто.

Государственные заказчики могут не только дать оценку конкретному поставщику, но и проанализировать обратную связь от бизнеса и внести соответствующие изменения в закупочного процесса и создать собственную систему риск-менеджмента.

На данный момент ни одного отзыва или оценки данной процедуре не оставлено