Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 02.11.2020 14:32. Дата последних изменений - 09.11.2020 12:10

ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування системи киснезабезпечення КНП "Криворізька МЛ №16" КМР) -

Идентификатор закупки UA-2020-11-02-005806-c  
ID 3e9e6fdab5ad488bb40d9bab6b78f9b7  
Ожидаемая стоимость
1`692`870.08 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 1`692`870.08 Гривна (с НДС)  
Обоснование Відповідно до розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків медико – біологічної ситуації природного характеру державного рівня, пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 № 103 від 07.10.2020 року, комунальне некомерційне підприємство «Криворізька міська лікарня №16» Криворізької міської ради включено до переліку закладів охорони здоров’я, що визначені для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Пріоритетним критерієм вибору визначено безпеку пацієнтів. Щоб госпіталізовані з COVID-19 пацієнти отримували всі необхідні медичні послуги без необхідності переведення до іншої лікарні при погіршенні стану. Законом України «Про публічні закупівлі» № 922 від 15.08.2020 року (далі – Закон) встановлено, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. При цьому згідно з пунктом третім частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій. Водночас Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов’язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження підприємств незалежно від форми власності. Згідно з пунктом 24 статті 2 Кодексу цивільного захисту України надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена епідемією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності. Згідно з пунктом 22 статті 2 Кодексу цивільного захисту України ліквідація наслідків надзвичайної ситуації - проведення комплексу заходів, що включає аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи, які здійснюються у разі виникнення надзвичайної ситуації і спрямовані на припинення дії небезпечних факторів, рятування життя та збереження здоров’я людей, а також на локалізацію зони надзвичайної ситуації. Згідно статті 5 Кодексу цивільного захисту України надзвичайні ситуації класифікуються за характером походження, ступенем поширення, розміром людських втрат та матеріальних збитків. Класифікаційні ознаки надзвичайних ситуацій визначаються центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту. Статтею 17 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, зокрема видає експертні висновки про рівень надзвичайної ситуації, веде їх облік. Так, відповідно до Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1052 (далі – Положення), Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, видає експертні висновки про рівень надзвичайної ситуації, веде їх облік, здійснює оповіщення та інформування центральних та місцевих органів виконавчої влади про загрозу виникнення і виникнення надзвичайних ситуацій. Відповідно до протоколу засідання Експертної комісії ДСНС з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12.03.2020 № 104/02-20, надзвичайна ситуація, пов’язана із загрозою поширення гострої распіраторної хвороби на території України, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, визначена в Україні як медикобіологічна надзвичайна ситуація, пов’язана з епідемічним спалахом небезпечних хвороб, державного рівня. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», із останніми змінами внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 956 від 13.10.2020 – дію карантину продовжено на всій території України до 31 грудня 2020 р. Крім того, відповідно до Протоколу позачергового засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дніпропетровської області (в режимі он-лайн засідання) від 16.10.2020 № 53 суб’єктам господарювання незалежно від форм власності необхідно забезпечити вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (зі змінами) та протокольних рішень Державної комісії з питань ТЕБ та НС від 24.09.2020 № 33, постанов Головного санітарного лікаря України від 09.09.2020 № 54, від 18.09.2020 № 55. Враховуючи показники епідемічної ситуації із COVID-19 на території Дніпропетровської області, на підставі позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 15.10.2020 № 36 з 00 годин 19 жовтня 2020 року встановлено «помаранчевий» рівень епідеміологічної небезпеки в містах Кривий Ріг, Дніпро, Жовті Води, Вільногірськ та інші. Щоденно зростає кількість хворих у лікарні з підтвердженням діагнозу COVID-19 з тяжким перебігом хвороби, що потребують оптимальну підтримуючу терапію та необхідність насичення киснем крові відповідно до єдиного державного протоколу лікування хворих на COVID-19 «Надання медичної допомоги для лікування коронавірусної хвороби (COVID-19)», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 02 квітня 2020 року № 762 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21 липня 2020 року №1653). На даний час є наявний ризик залишити кисневозалежних хворих на COVID-19 без негайної реанімаційної допомоги. Відповідно існує потреба в підключенні кисневих масок для хворих на COVID-19 та необхідність забезпечити реалізацію прав пацієнтів на доступність без дискримінації в підключенні до кисню (апарати ШВЛ та/або кисневі маски) та надання якісних медичних послуг в нашій лікарні. Тому виникла нагальна потреба в закупівлі послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування системи киснезабезпечення КНП "Криворізька МЛ №16" КМР код за ДК 021:2015: 50420000-5 послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання). Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет здійснюють вибір та проведення процедур закупівлі у залежності від вартості предмета закупівлі та визначає можливість її застосування у конкретному випадку, керуючись вимогами законодавства в цілому. Враховуючи нагальну потребу у закупівлі, вище вказаної послуги, для забезпечення цілодобового постачання кисню пацієнтам у лікарні з підтвердженим діагнозом COVID-19 (тяжкого та критичного перебігу захворювання), у зв’язку з виникненням надзвичайної ситуації, пов’язаної із загрозою поширення гострої респіраторної хвороби на території України, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, визначеної в Україні як медикобіологічна надзвичайна ситуація, пов’язаною з епідемічним спалахом небезпечних хвороб, державного рівня, що унеможливлює дотримання замовниками строків для проведення тендеру. Як виняток, необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі зазначених послу,г згідно з пунктом третім частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, є нагальним, доцільним та обґрунтованим застосування переговорної процедури із закупівлі вищевказаних послуг.  
Процедура закупки
Переговорная процедура (сокращенная)
 
Закупка объявлена
02.11.20
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
09.11.20