Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 30.10.2020 18:09. Дата последних изменений - 16.02.2021 18:45

Комплексні послуги з прибирання приміщень Замовника, що знаходяться за адресою: 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 36 (3 та 5 поверх) -

Идентификатор закупки UA-2020-10-30-002046-a  
ID fa9384db55584dd2a79f9c5a15ade3e9  
Ожидаемая стоимость
916`666.67 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН "УКРОБОРОНПРОМ"  
Ожидаемая стоимость 916`666.67 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 4`583.33 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
30.10.20
Период уточнений
до 06.11.20
Период обжалования
до 12.11.20
Прием предложений
до 16.11.20
Аукцион
16.11.20
Квалификация
с16.11.20
Предложения рассмотрены
с01.02.21
Завершен
16.02.21
04.11.2020, 16:07
уточнення вимог Замовника
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Пунктом 10 Додатку 1 до тендерної документації вимагається від учасника надати: "10. Документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису конкурсної документації (наприклад: наказ на надання повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі підписувати комерційну пропозицію до конкурсів).", але ж Вами оголошено відкриті торги, а не конкурс. Просимо відкорегувати текст цього пункту, зазначивши які саме документи потрібні для підтвердження повноважень посадової особи учасника для подання тендерної пропозиції та/або підписання договору. Будемо вдячні.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.11.2020, 09:49)
Вітаємо та дякуємо за Ваше зауваження!
Відповідні зміни були внесені у тендерну документацію!
04.11.2020, 16:16
уточнення по кваліф критерію
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику. Додатком 1 до тендерної документації (пункт 5) вимагається: "5. Персонал, що буде залучатись до роботи на об’єкті Замовника повинен мати медичні книги про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду". Можливо, Ви мали на увазі медичні довідки, а не книги. З метою якісної підготовки документів учасником, просимо Вас уточнити це питання, а також повідомити, чи зобовязаний учасник подавати в складі своє пропозиції ці медичні документи, чи може буде достатньо надати скановану копію чинного договору з медичною установою на надання послуг по медичному огляду співробітників. Дякуємо за відповідь.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.11.2020, 10:00)
Вітаємо та дякуємо за увагу до нашого тендеру!

У відповідь на Ваше запитання повідомляємо про внесення змін у тендерну документацію. Наразі замість "медичних книг" вимагається наявність у персоналу "документів, що підтверджують проходження попереднього (періодичного) медичного огляду".
Водночас уточнюємо, що Учасник на підтвердження зазначеного подає у складі тендерної пропозиції лише копію чинного договору з медичною установою на надання послуг по медичному огляду співробітників.
Наявність у персоналу "документів, що підтверджують проходження попереднього (періодичного) медичного огляду" буде перевірятись безпосередньо перед укладенням договору та під час його виконання.