Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 13.03.2020 16:48. Дата последних изменений - 12.05.2020 16:46

«Реконструкція хіміотерапевтичного корпусу Подільського регіонального центру онкології Вінницької обласної ради по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниці.» -

Идентификатор закупки UA-2020-03-13-002366-a  
ID 9b12b633616c421296e9650b731f5836  
Ожидаемая стоимость
17`782`443.40 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"  
Ожидаемая стоимость 17`782`443.40 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 17`782.44 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 50`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
13.03.20
Период уточнений
до 19.03.20
Период обжалования
до 24.03.20
Прием предложений
до 29.03.20
Аукцион
30.03.20
Квалификация
с30.03.20
Предложения рассмотрены
с03.04.20
Завершен
12.05.20
17.03.2020, 15:39
Щодо вимоги п. 5.1.3.2. ДТ
Общий вопрос о закупке
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт підтверджується учасником інформацією, яку він подавав до органів статистики (довідка з органів статистики або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики, або формами державного статистичного спостереження № 1-кб (місячна) «Звіт про виконання будівельних робіт»). До уваги береться лише обсяг виконаних учасником будівельних робіт за 2019 рік.
Мається на увазі форма № 1-кб (місячна) «Звіт про виконання будівельних робіт») за 12 місяців, тобто 12 форм? Чи за якийсь конкретний період 2019 року?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.03.2020, 13:25)
Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Умовами тендерної документації вимагається документальне підтвердження Обсягу виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт. При цьому, учасником можуть бути надані Звіти про виконання будівельних робіт за кожен місяць 2019 року або ж поквартальні Звіти.
17.03.2020, 15:48
Щодо вимоги п. 3.5.4. ТД
Общий вопрос о закупке
Учасники повинні мати у власності люльки будівельні з електричним приводом.
Дискримінація - будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп.
Чому Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, щодо наявності саме у власності люльок будівельних, тобто дві і більше люльки, без надання можливості Учаснику взяття їх в оренду або наявності договору про надання послуг, який може бути укладений з відповідним субпідрядником?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.03.2020, 13:26)
Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Замовником встановлено вимоги щодо наявності люльок будівельних з електричним приводом з метою виконання робіт, передбачених у додатку 2 до тендерної документації. При цьому, наявність власних люльок, що мають акт випробувань, зменшує ризики щодо затримки початку виконання робіт. Оскільки залучення люльок за договорами про надання послуг не гарантуватиме своєчасного початку робіт.
18.03.2020, 16:52
rjycekmnfyn
Общий вопрос о закупке
просимо надати інформацію про залученого вами консультанта. чому його вартість послуг 30 000?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.03.2020, 13:41)
Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до умов тендерної документації, на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Отже, зазначена вимога не встановлює зобов’язального характеру щодо оплати послуг Консультанта, це право переможця, а не його обов’язок.
Крім того, повідомляємо, що згідно абзацу 50 Постанови Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 19 грудня 2018 року по справі №127/15574/16-а, оскільки вимоги тендерної документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів, доводи касаційної скарги щодо дискримінаційного її характеру відносно позивача не є обґрунтованими.
Вартість послуг визначається згідно складності процедури та об’єму наданих послуг.