Процедура закупки объявлена 10.01.2020 11:18. Дата последних изменений - 12.02.2020 15:28
60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів з водієм (транспортні послуги) -
Идентификатор закупки | UA-2020-01-10-000579-c | |
ID | 46cae9ae72f9457b87fdb3530f09ca91 |
Ожидаемая стоимость
1`100`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |
Ожидаемая стоимость | 1`100`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 5`500.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
10.01.20
Период уточнений
до 15.01.20
Период обжалования
до 21.01.20
Прием предложений
до 25.01.20
Аукцион
27.01.20
Квалификация
с27.01.20
Предложения рассмотрены
с28.01.20
Завершен
12.02.20
10.01.2020, 21:12. ID:
UA-2020-01-10-000579-c.c1
Требование (Жалоба)
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не відповідають вимогам пунктів 1, 2 та 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року із змінами та доповненнями
Пункт 1 "Загальні вимоги" Додатку № 3 до Тендерної документації встановлює обмеження об'єму двигуна. Згідно пункту 5.2 Додатку 6 до Тендерної документації витрати на паливо-мастильні матеріали, заміну гуми, миття автомобіля і чищення салону, поточне обслуговування та ремонт автомобіля, тощо здійснюється за рахунок
Виконавця. Тобто такі обмеження ніяким чином не впливають на затрати Замовника а лише порушують принцип рівного доступу всіх Учасників до процедури закупівлі.
Тому вимагаю скасувати обмеження об''єму двигуна з метою усунення дискримінації учасників
Виконавця. Тобто такі обмеження ніяким чином не впливають на затрати Замовника а лише порушують принцип рівного доступу всіх Учасників до процедури закупівлі.
Тому вимагаю скасувати обмеження об''єму двигуна з метою усунення дискримінації учасників
Тариф на транспортні послуги формується із витрат Учасника, у тому числі і витрат на паливно-мастильні матеріали. Витрати пального, як одна із основних складових транспортних послуг, на пряму залежать від об’єму двигуна. В зв’язку із щільним графіком використання автомобіля Міністром Мінекономіки (вихідні і святкові дні, а також часті відрядження за межі міста), очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована до кінця року виходячи із об’єму двигуна автомобіля 1,8-2,0 м³. Бюджетні асигнування, виділені на 2020 рік в сумі 1 100 000,00 грн.
Автомобіль з більшим об’ємом двигуна потребує більшого використання паливно-мастильних матеріалів, а це в свою чергу впливає на формування тарифу, а також цінову пропозицію в цілому. Тому, існує ризик для Замовника, що виділених бюджетних коштів не вистачить до кінця 2020 року.
Автомобіль з більшим об’ємом двигуна потребує більшого використання паливно-мастильних матеріалів, а це в свою чергу впливає на формування тарифу, а також цінову пропозицію в цілому. Тому, існує ризик для Замовника, що виділених бюджетних коштів не вистачить до кінця 2020 року.
Ответ заказчика: 14.01.2020 11:33
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
14.01.2020, 13:14. ID:
UA-2020-01-10-000579-c.c2
Требование (Жалоба)
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не відповідають вимогам пунктів 1, 2 та 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року із змінами та доповненнями
Ще раз вимагаю в Пункті 1 "Загальні вимоги" у Додатку 3 до тендерної документації відмінити норму обмеження обєму двигуна так як Згідно пункту 5.2 Додатку 6 до Тендерної документації витрати на паливо-мастильні матеріали, заміну гуми, миття автомобіля і чищення салону, поточне обслуговування та ремонт автомобіля, тощо здійснюється за рахунок Виконавця. Тобто такі обмеження ніяким чином не впливають на затрати Замовника а лише порушують принцип рівного доступу всіх Учасників до процедури закупівлі. Ми прорахували максимальні затрати при максимальному пробігу згідно з об''ємом двигуна наших авто. Бюджет закупівлі достатній для нашої участі. Замовник не має ніяких ризиків. Крім того перший етап закупівлі "60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів з водієм (транспортні послуги)" яку проводило Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сілького господарства України 20.12.2019 року не передбачало такого обмеження, а тут вже з'явилося. в іншому випадку ми будемо змушені звертатися в Антимонопольний комітет України. Крім того, в свідоцтві про реєстрацію транспортних засобів об'єм двигуна зазначається в кубічних сантиметрах. У вас вказано в межах 1,798 м³ - 1,984 м³. Якщо перевести метри кубічні в сантиметри кубічні то вийде в межах 1798000 см³ - 1984000 см³. Автомобілів з таким об'ємом двигуна не існує. Тому жоден учасник не зможе відповідати цим критеріям.
Крім того в тендерну документацію необхідно внести такі зміни:
- в пункті 4.4 розділу I "Загальні положення" необхідно вказати дату початку договору оскільки без конкретної дати початку договору неможливо визначити кількість робочих годин в рік. В результаті це не дозволяє сформувати таблицю "Цінова пропозиція" Додатку 4 до тендерної документації а також Додаток 1 до Договору.
- згідно з ринковими умовами які склалися на ринку прокату пасажиських транспортних засобів з водієм вартість послуг в місті Києві наприклад, формується лише з вартості машино-години без вартості 1 км пробігу(державні транспортні компанії рахують ціну за радянським зразком) тому необхідно дозволити учасникам формувати таблицю "Цінова пропозиція" Додатку 4 до тендерної документації а також Додаток 1 до Договору в довільній формі, а не зобов'язувати рахувати вартість послуг сумуючи вартість машино-години та 1 км пробігу.
Крім того в тендерну документацію необхідно внести такі зміни:
- в пункті 4.4 розділу I "Загальні положення" необхідно вказати дату початку договору оскільки без конкретної дати початку договору неможливо визначити кількість робочих годин в рік. В результаті це не дозволяє сформувати таблицю "Цінова пропозиція" Додатку 4 до тендерної документації а також Додаток 1 до Договору.
- згідно з ринковими умовами які склалися на ринку прокату пасажиських транспортних засобів з водієм вартість послуг в місті Києві наприклад, формується лише з вартості машино-години без вартості 1 км пробігу(державні транспортні компанії рахують ціну за радянським зразком) тому необхідно дозволити учасникам формувати таблицю "Цінова пропозиція" Додатку 4 до тендерної документації а також Додаток 1 до Договору в довільній формі, а не зобов'язувати рахувати вартість послуг сумуючи вартість машино-години та 1 км пробігу.
До тендерної документації буде внесено зміни в частині, що стосується одиниці виміру об’єму двигуна.
Щодо конкретної дати укладання договору, повідомляємо, що вона залежить виключно від етапів проходження процедури через електронну систему закупівель.
Разом з тим, інформуємо, що форма тендерної пропозиції розроблена та затверджена Замовником виходячи з особливостей та специфіки діяльності керівництва Міністерства. Така форма є обов’язковою для заповнення усіма Учасниками процедури.
Щодо конкретної дати укладання договору, повідомляємо, що вона залежить виключно від етапів проходження процедури через електронну систему закупівель.
Разом з тим, інформуємо, що форма тендерної пропозиції розроблена та затверджена Замовником виходячи з особливостей та специфіки діяльності керівництва Міністерства. Така форма є обов’язковою для заповнення усіма Учасниками процедури.
Ответ заказчика: 16.01.2020 12:59
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком