Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 29.11.2019 11:12. Дата последних изменений - 09.01.2020 14:07

Послуги з прибирання -

Идентификатор закупки UA-2019-11-29-000598-b  
ID d02863e9a570471bbb6ef13f8824c8b5  
Ожидаемая стоимость
14`608`197.66 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У М. КИЄВІ  
Ожидаемая стоимость 14`608`197.66 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 75`000.00 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 438`245.93 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
29.11.19
Период уточнений
до 19.12.19
Период обжалования
до 25.12.19
Прием предложений
до 29.12.19
Преквалификация
с29.12.2019
Обжалование преквалификации
Торги отменены
09.01.20
10.12.2019, 11:17
Уточнення умов тендерної документації
Общий вопрос о закупке
1. Абзац 3 додатку 4 до тендерної документації (технічні вимоги) передбачає, що послуги повинні включати забезпечення належного утримання адмінбудинку відповідно до санітарно-гігієнічних вимог (щомісячна перевірка стану та проведення дезінсекції та дератизації приміщень) не менше 1 разу на місяць кваліфікованими працівниками відповідно до чинного законодавства.

Питання:
Яку саме Замовник вимагає кваліфікацію працівників які будуть залучені для проведення дезінсекції та дератизації приміщень (враховуючи те, що у залученні субпідрядних організацій Замовник обмежує)?


2. Абзац 7 додатку 4 до тендерної документації (технічні вимоги) передбачає забезпечення санітарних приміщень засобами гігієни (туалетний папір, рідке мило).

Питання:
Для розрахунку потреби засобів гігієни (туалетний папір, рідке мило) просимо уточнити щодо кожного об’єкта окремо: 1. Кількість санвузлів, туалетних кабін, умивальників. 2. Кількість працюючих.


3. Додаток 2.2 до тендерної документації містить примітку, щодо групи з електробезпеки електротехнічних працівників.

Питання:
Просимо конкретизувати, де саме, у зазначеному додатку, повинна бути зазначена група з електробезпеки?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.12.2019, 13:52)
1. Для проведення дезинфекції та дератизації приміщень в ГУ ДПС у м. Києві необхідна наявність допусків до роботи з пестицидами та ядохімікатами для працівників, які будуть виконувати такі роботи;
2.1. Кількість туалетних кімнат, умивальників та унітазів складає (шт. відповідно.):
- вул. Шолуденка,33/19 – 27, 27,39;
- вул. Шолуденка,31 – 16, 31, 30;
- вул. Леванєвського,2 – 4, 7, 8;
- вул. Багговутівська, 26 – 19, 15, 19;
- вул. Лєскова, 2 – 8, 8, 10;
- вул. Пушкінська, 24А – 8, 8, 11;
- просп. Героїв Сталінграду, 58 – 3, 3, 3;
- вул. Макіївська, 4А – 4, 3, 4;
- вул. Жилянська, 23 (літера А) – 8, 7, 8;
- вул. Жилянська, 23 (літера Б) - 8, 7, 8;
- вул. Народна, 19/20 – 5, 3, 5;
- вул. Лєскова, 4 – 8, 8, 10;
- вул. Політехнічна, 5А – 7. 9, 14;
- вул. Щербаківського, 48А – 5, 5. 8;
- вул. Верховинна, 9 (2 буд.) – 24, 24, 24;
- вул. Закревського, 41 – 8, 8, 12;
- вул. Кошиця, 3 – 8, 5, 5;
- вул. Смілянська, 6 – 36, 70, 70;
- бульв. Верховної Ради, 24Б – 6, 4, 6;
- вул. Волоська, 52А, 54А – 4, 3, 5;
- вул. Пожарського, 4А – 4, 4, 4.
2.2. Чисельність штатних працівників складає - 3 725 одиниць.
У зв’язку з тим, що станом на теперішній час реорганізація не завершена, здійснюється переміщення працівників за адресами. Вважаємо за недоцільне надати інформацію по кількості працівників за кожною окремою адресою, адже станом на момент надання послуг з прибирання, їх кількість може змінюватися.
3. В додатку 2.2 до тендерної документації у примітках зазначається група з електробезпеки електротехнічних працівників ( у разі наявності) .
12.12.2019, 15:15
Дискримінаційна вимога.
Общий вопрос о закупке
Абзац 3 додатку 4 до тендерної документації (технічні вимоги) передбачає, що послуги повинні включати забезпечення належного утримання адмінбудинку відповідно до санітарно-гігієнічних вимог (щомісячна перевірка стану та проведення дезінсекції та дератизації приміщень) не менше 1 разу на місяць кваліфікованими працівниками відповідно до чинного законодавства.
Такі послуги можуть надаватися лише спеціалізованими господарськими організаціями, що мають ліцензію на виконання робіт з використанням отруйних, шкідливих речовин.
Разом з тим, пункт 7 розділу ІІІ тендерної документації передбачає, що "Залучення субпідрядних організацій не передбачається».
Вимога замовника щодо обмеження залучення субпідрядників при виконанні робіт (в обсязі менш ніж 20% суми договору) звужує коло учасників процедури закупівлі, суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційною, що підтверджується практикою Антимонопольного комітету України.
Просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу зазначену у абзаці 3 додатку 4.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.12.2019, 16:04)
Питання щодо внесення змін до тендерної документації про вилучення вимоги зазначеної у абзаці 3 додатку 4 буде винесено найближчим часом на розгяд Тендерного комітету Головного управління ДПС у м.Києві.
16.12.2019, 13:19
ЩОДО ПОДАННЯ ДОКУМЕНТІВ
Общий вопрос о закупке
Підкажіть, будь ласка, в Технічних вимогах зазначається : "Надавачем послуг повинні бути призначені відповідальні особи (менеджери) за кожним окремим об’єктом, які на місці здійснюватимуть організацію роботи усіх працівників, які надають послуги прибирання (надати копію відповідного документу). Який саме необхідно подати документ? Цей документ подається з тендерною пропозицією чи під час надання послуг?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.12.2019, 12:02)
Документ надати у вигляді Довідки (у довільній формі) про призначення відповідальних осіб за об’єктами прибирання. Документ подається разом з тендерною пропозицією при наданні інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 4.
16.12.2019, 13:31
початок надання послуг з
Общий вопрос о закупке
Підкажіть, будь ласка, які терміни проставляти у п.10 Тендерної пропозиції (початок надання послуг з....)?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.12.2019, 12:06)
З метою отримання послуг з прибирання на початку 2020 року Головне управління ДПС у м. Києві буде продовжувати термін дії існуючого договору на обсяг, що не перевищує 20% обсягу попереднього року. У зв’язку з відсутністю затвердженого кошторису на 2020 рік не має можливості укласти відповідну додаткову угоду до договору, тому п.10 Тендерної пропозиції «початок надання послуг з ________________ 2020 року» залишається не заповненим
16.12.2019, 13:42
електронний підпис
Общий вопрос о закупке
Підкажіть будь ласка, електронний підпис накладається на всю пропозицію чи ще додатково на кожний окремий документ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.12.2019, 12:06)
У пункті 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (Розділ ІІІ Тендерної документації) зазначено: «Усі документи тендерної пропозиції подавати учасником у форматі PDF з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП)»
16.12.2019, 18:00
Проєкт договору
Общий вопрос о закупке
Прохання пояснити чи потрібно заповнювати проєкт договору (вставляти реквізити Учасника)? Та чи потрібно заповнювати таблицю: Визначення вартості послуг, що надаються Виконавцем відповідно до вихідних даних щодо прибирання приміщень адміністративних будівель та прибудинкових територій вищевизначених об’єктів.
Заздалегідь вдячні за відповідь.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.12.2019, 12:07)
В проекті Договору не обов’язково зазначати реквізити учасника, у п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (Розділ ІІІ Тендерної документації) зазначено, що кожна сторінка проекту договору повинна містити «підпис учасника чи його уповноваженого представника, найменування учасника торгів, напис «З умовами проекту договору згоден» та відбиток печатки (у разі наявності).

Таблицю «Визначення вартості послуг, що надаються Виконавцем відповідно до вихідних даних щодо прибирання приміщень адміністративних будівель та прибудинкових територій вище визначених об’єктів», яка є складовою «Специфікації послуг» Додатку 1 до Договору, буде надавати переможець торгів при підписанні Договору
18.12.2019, 14:46
Дискримінаційна вимога
Общий вопрос о закупке
На питання усунути дискримінаційну вимогу Вами було надано відповідь про те, що питання щодо внесення змін до тендерної документації про вилучення вимоги зазначеної у абзаці 3 додатку 4 буде винесено найближчим часом на розгяд Тендерного комітету Головного управління ДПС у м.Києві.
Просимо поінформувати про прийняте рішення.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.12.2019, 16:42)
За рішенням Тендерного комітету від 18.12.2019 (протокол №33) внесено зміни до тендерної документації. Зміни до тендерної документації оприлюднено відповідно ст.10 Закону