Процедура закупки объявлена 05.07.2019 11:10. Дата последних изменений - 26.08.2019 00:02
Послуги у сфері містобудування (Розроблення (коригування) історико–архітектурного опорного плану м. Вінниці) -
Идентификатор закупки | UA-2019-07-05-000428-b | |
ID | d0132de85eec485182546eef49bb5cfb |
Ожидаемая стоимость
950`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Відповідно до тендерної документації
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Департамент архітектури та містобудування Вінницької міської ради | |
Ожидаемая стоимость | 950`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 9`500.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
05.07.19
Период уточнений
до 13.07.19
Прием предложений
до 23.07.19
Аукцион
24.07.19
Квалификация
с24.07.19
Предложения рассмотрены
с15.08.19
Закупка не состоялась
26.08.19
10.07.2019, 14:01
Уточнення предмету договору
Общий вопрос о закупке
Під час ознайомлення з тендерною документацією на закупівлю: "Послуги у сфері містобудування (Розроблення (коригування) історико–архітектурного опорного плану м.Вінниці)" в додатку №5,а саме проект договору в п. 1.1. прописаний предмет договору відповідає предмету закупівлі, а далі в пунктах: 3.1.2, 3.3.1, 3.3.2, 3.3.3, 5.2., 6.2.,6.3., 9.13., 12.1. - предметом договору є проект розподілу території, просимо внести зміни в додаток № 5 тендерної документації. Також просимо вилучити пункти: 9.6. та 9.7. з договору у зв’язку з тим, що це потребує додаткового навантаження на працівників інституту.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.07.2019, 17:02)
Внесено зміни в Додаток 5 (Проект договору) до Тендерної документації.
Стосовно вилучення пунктів 9.6. та 9.7. з договору, інформуємо:
На виконання Розпорядження міського голови від 24.11.2017 року № 203-р щодо «Впровадження системи управління проектами», департаментом архітектури та містобудування було розроблено Регламент роботи з підрядними організаціями департаменту архітектури та містобудування Вінницької міської ради, затверджений наказом від 15.05.2019 року № 105.
Відповідно до пунктів 8, 9 Регламенту, метою якого є дотримання норм законодавства при використанні коштів, попередження прийняття невідповідних за обсягами та якістю робіт/послуг, ведення обліку та аналіз даних про обсяги, та якість отриманих робіт/послуг, своєчасне запобігання неякісному виконанню робіт/послуг Виконавець щотижнево надає звіт про виконання робіт (Додаток №2.2. до Договору), в якому відображається весь хід надання послуг, а також всі факти та обставини, пов'язані з наданням послуг, а також щотижнево звітує (Додаток №2.2. до Договору), Замовнику про хід наданням послуг згідно календарного графіка (вид робіт, % виконання, дата початку та закінчення робіт і прикріплені документи, що підтверджують факт наданням послуг, а також причини відхилення, якщо такі є).
Враховуючи вищевикладене, в зв’язку з прийнятими нормативно-правовими рішеннями виконавчих органів Вінницької міської ради, вилучити дані пункти з проекту договору неможливо.
Стосовно вилучення пунктів 9.6. та 9.7. з договору, інформуємо:
На виконання Розпорядження міського голови від 24.11.2017 року № 203-р щодо «Впровадження системи управління проектами», департаментом архітектури та містобудування було розроблено Регламент роботи з підрядними організаціями департаменту архітектури та містобудування Вінницької міської ради, затверджений наказом від 15.05.2019 року № 105.
Відповідно до пунктів 8, 9 Регламенту, метою якого є дотримання норм законодавства при використанні коштів, попередження прийняття невідповідних за обсягами та якістю робіт/послуг, ведення обліку та аналіз даних про обсяги, та якість отриманих робіт/послуг, своєчасне запобігання неякісному виконанню робіт/послуг Виконавець щотижнево надає звіт про виконання робіт (Додаток №2.2. до Договору), в якому відображається весь хід надання послуг, а також всі факти та обставини, пов'язані з наданням послуг, а також щотижнево звітує (Додаток №2.2. до Договору), Замовнику про хід наданням послуг згідно календарного графіка (вид робіт, % виконання, дата початку та закінчення робіт і прикріплені документи, що підтверджують факт наданням послуг, а також причини відхилення, якщо такі є).
Враховуючи вищевикладене, в зв’язку з прийнятими нормативно-правовими рішеннями виконавчих органів Вінницької міської ради, вилучити дані пункти з проекту договору неможливо.
12.07.2019, 14:55
тендерна документацыя
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, в тендерній документації на закупівлю послуги у сфері містобудування (Розроблення (коригування) історико–архітектурного опорного плану м. Вінниці), в Додатку №1 до Договору "Завдання на розроблення (коригування) історико-архітектурного опорного плану м.Вінниці) в 2 пункті 7 абзаці прописано: "представлення скоригованого історико-архітектурного опорного плану м. Вінниці", а в пункті 3 та 5 в тексті: "Історико-архітектурний опорний план розробляється". Поясніть, будь ласка, яка саме послуга закупівлі: розроблення чи коригування?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.07.2019, 10:32)
Необхідно виконати послугу з розроблення проекту коригування історико-архітектурного опорного плану м. Вінниці.