Процедура закупки объявлена 06.10.2016 18:30. Дата последних изменений - 05.11.2016 01:14
Розробка проектно-кошторисної документації на створення інтегрованої автоматизованої системи "Електронна зала пленарних засідань" Верховної Ради України -
Идентификатор закупки | UA-2016-10-06-001201-b | |
ID | 19e2bb1e0bc5422ebadef690f753393d |
Ожидаемая стоимость
7`200`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Управління справами Верховної Ради України | |
Ожидаемая стоимость | 7`200`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 36`000.00 Гривна | |
Общий размер обеспечения тендерных предложений | 36`000.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
06.10.16
Период уточнений
до 12.10.16
Период обжалования
до 18.10.16
Прием предложений
до 22.10.16
Торги отменены
18.10.16
11.10.2016, 15:12. ID:
UA-2016-10-06-001201-b.b1
Требование (Жалоба)
Вимога про виправлення умов закупівлі
Інститут проблем математичних машин і систем НАН України повідомляє наступне.
За результатами розгляду тендерної документації на закупівлю (код за ДК 021:2015 – 71240000-2) (Розробка проектно-кошторисної документації на створення інтегрованої автоматизованої системи «Електронна зала пленарних засідань» Верховної Ради України), розпочатої згідно з номером процедури, оприлюдненої в електронній системі UA-2016-10-06-001201-b, та маючи намір участі у даній процедурі, нами було детально проаналізовано її вимоги й виявлено ряд недоліків, які суперечать нормам чинного законодавства.
Так, відповідно до частини 1, статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) основними принципами здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям та зловживанням. У свою чергу, згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі зазначеного вище, звертаємось з проханням внести зміни до тендерної документації та усунути недоліки, які суперечать принципам, закріпленим у статті 3 Закону.
Відповідно до вимог пункту 3 Розділу 3 тендерної документації передбачено внесення учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії державного банку України у розмірі 36 000,00 грн (тридцять шість тисяч грн 00 коп.).
Наша організація як потенційний учасник даної процедури закупівлі є державною бюджетною науковою установою у складі Національної академії наук України, яка повністю утримується за рахунок коштів Державного бюджету України і є неприбутковою, що унеможливлює забезпечення зазначеної вище умови тендерної документації в частині надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії.
Це, передусім, зумовлено тим, що, виходячи з норм статті 43 Бюджетного кодексу України, в Україні при виконанні державного бюджету застосовується казначейська форма обслуговування бюджетних коштів.
У свою чергу, відповідно до частини 4 статті 16 Бюджетного кодексу України, бюджетна установа не має права здійснювати запозичення у будь-якій формі або надавати юридичним та фізичним особам кредити з бюджету (якщо не встановлено відповідні бюджетні призначення на надання кредитів з бюджету).
Беручи до уваги зазначене вище, фактично учасник, який є бюджетною установою, не може здійснювати будь-які операції, пов’язані з отриманням коштів на умовах повернення, платності та строковості, в результаті яких з’являються зобов’язання держави перед кредиторами, що, відповідно, унеможливлює виконання вимог документації в частині надання тендерного забезпечення пропозиції.
Виходячи з положень частини 3 статті 17 Закону, замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах 1 і 2 статті 17, надається у довільній формі. При цьому, згідно з абзацом 3 частини 3 статті 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно з інформаційним листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.01.2016 №3302-06/906-06, на офіційному сайті Міністерства юстиції функціонує кабінет електронних сервісів, на якому в режимі он-лайн можна отримати відомості з державних реєстрів Міністерства юстиції України. Зокрема, за допомогою вказаного ресурсу можна отримати відомості із Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство про суб'єктів підприємницької діяльності, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства.
Однак, всупереч нормам Закону, тендерна документація містить вимогу про надання у складі тендерної пропозиції (Додаток 5) інформації у довільній формі про те, що учасник, не визнаний в установленому порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура, що знову дає можливість стверджувати про порушення норм діючого законодавства.
Аналогічне порушення вбачається щодо вимоги, встановленої згідно з Додатком 8 тендерної документації відносно надання учасником-переможцем тендеру оригіналу або нотаріально завіреної копії документа, виданого відповідним територіальним управлінням Міністерства юстиції України, про відсутність службової (посадової) особи переможця, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є переможцем, в єдиній базі даних осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
Технічні зауваження.
1. Порушення етапності робіт, які є необхідними для засобів інформатизації, що створюються повністю або частково за рахунок бюджетного фінансування.
Роботи щодо засобів інформатизації, які створюються або модернізуються в інтересах органів Державної влади за рахунок бюджетного фінансування, мають виконуватись з додержанням обов’язкової етапності. Перелік обов’язкових етапів визначається чинними на цей час в Україні вимогами групи стандартів ГОСТ 34. (Інформаційні технології) та Постановою Кабінету міністрів України від 4 лютого 1998 р. № 121 зі змінами від 31.08.2011.
Відповідно до цих нормативних документів, роботи щодо розробки проектно-кошторисної документації, яка є предметом тендерної закупівлі та які визначені як етап робочого проектування, мають розроблятися за наявності Технічного завдання та документів Технічного проекту щодо засобів інформатизації, що створюються або модернізуються. Таких документів Замовник у комплекті тендерної документації не надає. Більш того, Додаток 9, який визначає основні технічні вимоги до засобів інформатизації «Електронної зали пленарних засідань» Верховної Ради України, має безліч приміток щодо необхідності уточнень завдання під час робочого!!! проектування. Наприклад, п.12.1-12.2 щодо складу Системи, 13.3-13.4 щодо організації доступу до робочих місць, 13.8 щодо остаточних вимог до робочих місць та ін.
Вищенаведені відомості свідчать про те, що Замовник невірно визначив предмет закупівлі та мав би проводити одночасну розробку/модернізацію Технічного завдання і документів техно-робочого проекту, а не тільки розробку проектно-кошторисної документації. Адже він (Замовник) ще не визначився з Технічним завданням та ключовими технічними рішеннями.
Якщо ж документи етапу Технічного проекту, які погоджені Замовником, у нього є, але не надані учасникам тендерної процедури свідомо, то це вже свідчить про можливу наявність зговору і має ознаки корупційних дій.
2. Термін виконання робіт є замалим для якісного виконання робіт.
Відповідно до фінансового плану виконання тендерних закупівель Верховної Ради України, роботи, про які йдеться, в поточному році декілька разів переносилися. Для поточної ситуації з тендерною процедурою можливий переможець зможе укласти Договір з Замовником лише на прикінці листопада місяця. На наш погляд, за умови закінчення розробки проектно-кошторисних документів етапу «Робоче проектування Системи» з залученням певної кількості Співвиконавців до 20 грудня 2016 року залишається недостатньо часу для якісного виконання робіт. Адже на саму роботу залишається тільки 20-30 діб. Виникає питання: «Чому настільки складну та, безумовно, важливу роботу для Верховної Ради України планують виконати за 20-30 діб в кінці року?». На наш погляд, це свідчить або про технічну некомпетентність замовників тендеру, або про можливу наявність зговору, що тоді має ознаки корупційних дій.
У зв’язку з цим, звертаємось з проханням розглянути наше звернення та забезпечити усунення недоліків, спрямованих на дискримінацію учасників, і, як наслідок, обмеження кола потенційно можливих учасників шляхом внесення змін до тендерної документації, зокрема, вилучення умови щодо надання тендерного забезпечення пропозиції. В іншому випадку, будемо змушені звернутися до органу оскарження з метою усунення порушення.
За результатами розгляду тендерної документації на закупівлю (код за ДК 021:2015 – 71240000-2) (Розробка проектно-кошторисної документації на створення інтегрованої автоматизованої системи «Електронна зала пленарних засідань» Верховної Ради України), розпочатої згідно з номером процедури, оприлюдненої в електронній системі UA-2016-10-06-001201-b, та маючи намір участі у даній процедурі, нами було детально проаналізовано її вимоги й виявлено ряд недоліків, які суперечать нормам чинного законодавства.
Так, відповідно до частини 1, статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) основними принципами здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям та зловживанням. У свою чергу, згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі зазначеного вище, звертаємось з проханням внести зміни до тендерної документації та усунути недоліки, які суперечать принципам, закріпленим у статті 3 Закону.
Відповідно до вимог пункту 3 Розділу 3 тендерної документації передбачено внесення учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії державного банку України у розмірі 36 000,00 грн (тридцять шість тисяч грн 00 коп.).
Наша організація як потенційний учасник даної процедури закупівлі є державною бюджетною науковою установою у складі Національної академії наук України, яка повністю утримується за рахунок коштів Державного бюджету України і є неприбутковою, що унеможливлює забезпечення зазначеної вище умови тендерної документації в частині надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії.
Це, передусім, зумовлено тим, що, виходячи з норм статті 43 Бюджетного кодексу України, в Україні при виконанні державного бюджету застосовується казначейська форма обслуговування бюджетних коштів.
У свою чергу, відповідно до частини 4 статті 16 Бюджетного кодексу України, бюджетна установа не має права здійснювати запозичення у будь-якій формі або надавати юридичним та фізичним особам кредити з бюджету (якщо не встановлено відповідні бюджетні призначення на надання кредитів з бюджету).
Беручи до уваги зазначене вище, фактично учасник, який є бюджетною установою, не може здійснювати будь-які операції, пов’язані з отриманням коштів на умовах повернення, платності та строковості, в результаті яких з’являються зобов’язання держави перед кредиторами, що, відповідно, унеможливлює виконання вимог документації в частині надання тендерного забезпечення пропозиції.
Виходячи з положень частини 3 статті 17 Закону, замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах 1 і 2 статті 17, надається у довільній формі. При цьому, згідно з абзацом 3 частини 3 статті 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно з інформаційним листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.01.2016 №3302-06/906-06, на офіційному сайті Міністерства юстиції функціонує кабінет електронних сервісів, на якому в режимі он-лайн можна отримати відомості з державних реєстрів Міністерства юстиції України. Зокрема, за допомогою вказаного ресурсу можна отримати відомості із Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство про суб'єктів підприємницької діяльності, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства.
Однак, всупереч нормам Закону, тендерна документація містить вимогу про надання у складі тендерної пропозиції (Додаток 5) інформації у довільній формі про те, що учасник, не визнаний в установленому порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура, що знову дає можливість стверджувати про порушення норм діючого законодавства.
Аналогічне порушення вбачається щодо вимоги, встановленої згідно з Додатком 8 тендерної документації відносно надання учасником-переможцем тендеру оригіналу або нотаріально завіреної копії документа, виданого відповідним територіальним управлінням Міністерства юстиції України, про відсутність службової (посадової) особи переможця, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є переможцем, в єдиній базі даних осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
Технічні зауваження.
1. Порушення етапності робіт, які є необхідними для засобів інформатизації, що створюються повністю або частково за рахунок бюджетного фінансування.
Роботи щодо засобів інформатизації, які створюються або модернізуються в інтересах органів Державної влади за рахунок бюджетного фінансування, мають виконуватись з додержанням обов’язкової етапності. Перелік обов’язкових етапів визначається чинними на цей час в Україні вимогами групи стандартів ГОСТ 34. (Інформаційні технології) та Постановою Кабінету міністрів України від 4 лютого 1998 р. № 121 зі змінами від 31.08.2011.
Відповідно до цих нормативних документів, роботи щодо розробки проектно-кошторисної документації, яка є предметом тендерної закупівлі та які визначені як етап робочого проектування, мають розроблятися за наявності Технічного завдання та документів Технічного проекту щодо засобів інформатизації, що створюються або модернізуються. Таких документів Замовник у комплекті тендерної документації не надає. Більш того, Додаток 9, який визначає основні технічні вимоги до засобів інформатизації «Електронної зали пленарних засідань» Верховної Ради України, має безліч приміток щодо необхідності уточнень завдання під час робочого!!! проектування. Наприклад, п.12.1-12.2 щодо складу Системи, 13.3-13.4 щодо організації доступу до робочих місць, 13.8 щодо остаточних вимог до робочих місць та ін.
Вищенаведені відомості свідчать про те, що Замовник невірно визначив предмет закупівлі та мав би проводити одночасну розробку/модернізацію Технічного завдання і документів техно-робочого проекту, а не тільки розробку проектно-кошторисної документації. Адже він (Замовник) ще не визначився з Технічним завданням та ключовими технічними рішеннями.
Якщо ж документи етапу Технічного проекту, які погоджені Замовником, у нього є, але не надані учасникам тендерної процедури свідомо, то це вже свідчить про можливу наявність зговору і має ознаки корупційних дій.
2. Термін виконання робіт є замалим для якісного виконання робіт.
Відповідно до фінансового плану виконання тендерних закупівель Верховної Ради України, роботи, про які йдеться, в поточному році декілька разів переносилися. Для поточної ситуації з тендерною процедурою можливий переможець зможе укласти Договір з Замовником лише на прикінці листопада місяця. На наш погляд, за умови закінчення розробки проектно-кошторисних документів етапу «Робоче проектування Системи» з залученням певної кількості Співвиконавців до 20 грудня 2016 року залишається недостатньо часу для якісного виконання робіт. Адже на саму роботу залишається тільки 20-30 діб. Виникає питання: «Чому настільки складну та, безумовно, важливу роботу для Верховної Ради України планують виконати за 20-30 діб в кінці року?». На наш погляд, це свідчить або про технічну некомпетентність замовників тендеру, або про можливу наявність зговору, що тоді має ознаки корупційних дій.
У зв’язку з цим, звертаємось з проханням розглянути наше звернення та забезпечити усунення недоліків, спрямованих на дискримінацію учасників, і, як наслідок, обмеження кола потенційно можливих учасників шляхом внесення змін до тендерної документації, зокрема, вилучення умови щодо надання тендерного забезпечення пропозиції. В іншому випадку, будемо змушені звернутися до органу оскарження з метою усунення порушення.
Управління справами Верховної Ради України не вбачає правових підстав для внесення змін до тендерної документації щодо закупівлі робіт з розробки проектно-кошторисної документації на створення інтегрованої автоматизованої системи "Електронна зала пленарних засідань" Верховної Ради України.
Ответ заказчика: 17.10.2016 18:22
Типы ответа: Отклонено
Рассмотрена
17.10.2016 18:22
12.10.2016, 15:52. ID:
UA-2016-10-06-001201-b.a2
Требование (Жалоба)
Зміни до тендерної документації
Розглянувши тендерну документацію на закупівлю (код за ДК 021:2015 – 71240000-2) (Розробка проектно-кошторисної документації на створення інтегрованої автоматизованої системи «Електронна зала пленарних засідань» Верховної Ради України), розпочату згідно з номером процедури, оприлюднену в електронній системі UA-2016-10-06-001201-b, та маючи намір взяти участь у даній процедурі, виявили такі складнощі для подачі пропозиції.
1. В оголошенні про проведення відкритих торгів – Вид тендерного забезпечення вказано: Електронна банківська гарантія.
2. Обов’язкові умови забезпечення тендерних пропозицій, що надаються за умовами тендерної документації: Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення тендерного забезпечення, яке має бути подане у формі оригіналу безвідкличної банківської гарантії державного банку (Додаток № 11 Тендерної документації).
1) Який саме документ треба подати: Електронну банківську гарантію чи оригінал безвідкличної банківської гарантії державного банку?
2) Звернулися в державні банки Ощадбанк, УкрЕксімбанк, Укргазбанк за отриманням банківської гарантії.
3) Отримали від банків пакети документів для оформлення банківської гарантії, які треба заповнити та надати їх до банку.
4) Відповідь банків: отримати банківську гарантію від державного банку можливо не раніше 21 дня з моменту подачі документів у банк.
2. На дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій 22.10.2016 18:26 подати такий документ не можливо.
3. На підставі зазначеного вище, звертаємось з проханням внести зміни до тендерної документації, що стосується кінцевого строку подання тендерних пропозицій та роз’яснення щодо банківської гарантії.
1. В оголошенні про проведення відкритих торгів – Вид тендерного забезпечення вказано: Електронна банківська гарантія.
2. Обов’язкові умови забезпечення тендерних пропозицій, що надаються за умовами тендерної документації: Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення тендерного забезпечення, яке має бути подане у формі оригіналу безвідкличної банківської гарантії державного банку (Додаток № 11 Тендерної документації).
1) Який саме документ треба подати: Електронну банківську гарантію чи оригінал безвідкличної банківської гарантії державного банку?
2) Звернулися в державні банки Ощадбанк, УкрЕксімбанк, Укргазбанк за отриманням банківської гарантії.
3) Отримали від банків пакети документів для оформлення банківської гарантії, які треба заповнити та надати їх до банку.
4) Відповідь банків: отримати банківську гарантію від державного банку можливо не раніше 21 дня з моменту подачі документів у банк.
2. На дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій 22.10.2016 18:26 подати такий документ не можливо.
3. На підставі зазначеного вище, звертаємось з проханням внести зміни до тендерної документації, що стосується кінцевого строку подання тендерних пропозицій та роз’яснення щодо банківської гарантії.
Отозвана
12.10.2016 17:04
12.10.2016, 16:56. ID:
UA-2016-10-06-001201-b.a3
Требование (Жалоба)
Зміни до тендерної документації
Розглянувши тендерну документацію на закупівлю (код за ДК 021:2015 – 71240000-2) (Розробка проектно-кошторисної документації на створення інтегрованої автоматизованої системи «Електронна зала пленарних засідань» Верховної Ради України), розпочату згідно з номером процедури, оприлюднену в електронній системі UA-2016-10-06-001201-b, та маючи намір взяти участь у даній процедурі, виявили такі складнощі для подачі пропозиції.
1. В оголошенні про проведення відкритих торгів – Вид тендерного забезпечення вказано: Електронна банківська гарантія.
2. Обов’язкові умови забезпечення тендерних пропозицій, що надаються за умовами тендерної документації: Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення тендерного забезпечення, яке має бути подане у формі оригіналу безвідкличної банківської гарантії державного банку (Додаток № 11 Тендерної документації).
1) Який саме документ треба подати: Електронну банківську гарантію чи оригінал безвідкличної банківської гарантії державного банку?
2) Звернулися в державні банки Ощадбанк, УкрЕксімбанк, Укргазбанк за отриманням банківської гарантії.
3) Отримали від банків пакети документів для оформлення банківської гарантії, які треба заповнити та надати їх до банку.
4) Відповідь банків: отримати банківську гарантію від державного банку можливо не раніше 21 дня з моменту подачі документів у банк.
2. На дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій 22.10.2016 18:26 подати такий документ не можливо.
3. На підставі зазначеного вище, звертаємось з проханням внести зміни до тендерної документації, що стосується кінцевого строку подання тендерних пропозицій та роз’яснення щодо банківської гарантії.
1. В оголошенні про проведення відкритих торгів – Вид тендерного забезпечення вказано: Електронна банківська гарантія.
2. Обов’язкові умови забезпечення тендерних пропозицій, що надаються за умовами тендерної документації: Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення тендерного забезпечення, яке має бути подане у формі оригіналу безвідкличної банківської гарантії державного банку (Додаток № 11 Тендерної документації).
1) Який саме документ треба подати: Електронну банківську гарантію чи оригінал безвідкличної банківської гарантії державного банку?
2) Звернулися в державні банки Ощадбанк, УкрЕксімбанк, Укргазбанк за отриманням банківської гарантії.
3) Отримали від банків пакети документів для оформлення банківської гарантії, які треба заповнити та надати їх до банку.
4) Відповідь банків: отримати банківську гарантію від державного банку можливо не раніше 21 дня з моменту подачі документів у банк.
2. На дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій 22.10.2016 18:26 подати такий документ не можливо.
3. На підставі зазначеного вище, звертаємось з проханням внести зміни до тендерної документації, що стосується кінцевого строку подання тендерних пропозицій та роз’яснення щодо банківської гарантії.
На рассмотрении
12.10.2016 16:56