Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 18.03.2019 16:27. Дата последних изменений - 05.07.2019 11:02

ДК 021:2015: (CPV) 92400000-5 Послуги інформаційних агентств (Організація та проведення інформаційної кампанії щодо успішного досвіду впровадження європейських стандартів в усіх сферах життя, у тому числі в бізнесі, науці, культурі, а також громадській діяльності в державах – членах ЄС -

Идентификатор закупки UA-2019-03-18-001626-c  
ID 38b15ffeb07947ecb21c09278127c8ec  
Ожидаемая стоимость
3`700`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державний комітет телебачення і радіомовлення України  
Ожидаемая стоимость 3`700`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 55`500.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
18.03.19
Период уточнений
до 24.03.19
Период обжалования
до 29.03.19
Прием предложений
до 03.04.19
Аукцион
04.04.19
Квалификация
с04.04.19
Предложения рассмотрены
с18.06.19
Завершен
05.07.19
22.03.2019, 13:05
Зміна тендерного завдання
Общий вопрос о закупке
Просимо змінити вимогу про трансляцію телепередач на телеканалах виключно з групи ТОП 10 рейтингу Nielsen (18+). Так як даний формат телепередач не передбачений медіасіткою цих телеканалів у прайм--тайм, як того вимагають умови закупівлі. Це ж саме стосується радіопередач для радіостанцій зі списку ТОП 10 рейтингу TNS в Україні. Опиратися ж на телеканали чи радіостанції, які знаходяться на останніх позиціях рейтингів ТОП 10 не представляється можливим, бо за умовами закупівлі, виконавець має користуватися даними рейтингами на момент проведення кампанії. А як відомо, рейтинги не є сталими, тому деякі телеканали чи радіостанції на момент проведення кампанії, можуть не потрапити у ТОП 10. Крім того, розміщення 20 хв програми у 10-ці телеканалів може бути проблемаичним, адже дані канали не мають такі формати
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.03.2019, 15:37)
У додатку 1 (технічна специфікація) до Договору зазначено "серія програм, що сформує 8 програмно-сюжетних блоків загальним хронометражем не менше 160 хв.".
Відповідно, формат програм конкретно не визначений і не обмежується вимогою стосовно того, щоб 1 телепередача мала фіксований хронометраж 20 хв. Програмно-сюжетний блок може включати в себе ряд форматів, які мають мовники: тематичні передачі
в рамках існуючих лінійок, репортажі, сюжети в новинах, інтервю студійного формату, які поєднані однією тематикою та відповідають меті і ідеології кампанії вцілому.
22.03.2019, 13:07
Уточнення щодо тендерного завдання
Общий вопрос о закупке
Доброго дня два запитання:
.1.В тендерних умовах вказано, що кількість телепрограм має складати не менше 8. При цьому, вказується, що для регіональних телеканалів, а їх має бути не менше 12, за умовами закупівлі, має транслюватися по 4 телепередачі "з актуальної для регіону тематики". Тобто 12*4=48 телепрограм, що аж ніяк не 8, як за умовами тендеру. Питання: телепередачі для регіональних телеканалів мають бути оригінальними чи можна повторювати їх з тих восьми, які будуть створені для загальнонаціонального телеканалу?

2. В умовах про звітність йдеться, що кількість контактів по друкованій продукції має складати не менше 1 млн. людей. При тому, що за умовами тендеру, необхідна кількість листівок не менше 150 тис шт.,Питання: як можна показати у звітах кількість контактів не менше 1 млн. людей, при друкованій продукції в 150 тис. шт?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.03.2019, 15:39)
Доброго дня.
Щодо першого питання: тематичний програмно-сюжетний блок (або одна телепередача цілком), які обєднані однією темою або ідеологією і відповідають темі і меті кампанії в цілому, можуть бути створені на запропонованому Виконавцем продакшені
(телеканалі)та протрансльовані на 12-ти регіональних каналах.