Процедура закупки объявлена 18.03.2019 16:27. Дата последних изменений - 05.07.2019 11:02
ДК 021:2015: (CPV) 92400000-5 Послуги інформаційних агентств (Організація та проведення інформаційної кампанії щодо успішного досвіду впровадження європейських стандартів в усіх сферах життя, у тому числі в бізнесі, науці, культурі, а також громадській діяльності в державах – членах ЄС -
Идентификатор закупки | UA-2019-03-18-001626-c | |
ID | 38b15ffeb07947ecb21c09278127c8ec |
Ожидаемая стоимость
3`700`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Державний комітет телебачення і радіомовлення України | |
Ожидаемая стоимость | 3`700`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 55`500.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
18.03.19
Период уточнений
до 24.03.19
Период обжалования
до 29.03.19
Прием предложений
до 03.04.19
Аукцион
04.04.19
Квалификация
с04.04.19
Предложения рассмотрены
с18.06.19
Завершен
05.07.19
22.03.2019, 13:05
Зміна тендерного завдання
Общий вопрос о закупке
Просимо змінити вимогу про трансляцію телепередач на телеканалах виключно з групи ТОП 10 рейтингу Nielsen (18+). Так як даний формат телепередач не передбачений медіасіткою цих телеканалів у прайм--тайм, як того вимагають умови закупівлі. Це ж саме стосується радіопередач для радіостанцій зі списку ТОП 10 рейтингу TNS в Україні. Опиратися ж на телеканали чи радіостанції, які знаходяться на останніх позиціях рейтингів ТОП 10 не представляється можливим, бо за умовами закупівлі, виконавець має користуватися даними рейтингами на момент проведення кампанії. А як відомо, рейтинги не є сталими, тому деякі телеканали чи радіостанції на момент проведення кампанії, можуть не потрапити у ТОП 10. Крім того, розміщення 20 хв програми у 10-ці телеканалів може бути проблемаичним, адже дані канали не мають такі формати
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.03.2019, 15:37)
У додатку 1 (технічна специфікація) до Договору зазначено "серія програм, що сформує 8 програмно-сюжетних блоків загальним хронометражем не менше 160 хв.".
Відповідно, формат програм конкретно не визначений і не обмежується вимогою стосовно того, щоб 1 телепередача мала фіксований хронометраж 20 хв. Програмно-сюжетний блок може включати в себе ряд форматів, які мають мовники: тематичні передачі
в рамках існуючих лінійок, репортажі, сюжети в новинах, інтервю студійного формату, які поєднані однією тематикою та відповідають меті і ідеології кампанії вцілому.
Відповідно, формат програм конкретно не визначений і не обмежується вимогою стосовно того, щоб 1 телепередача мала фіксований хронометраж 20 хв. Програмно-сюжетний блок може включати в себе ряд форматів, які мають мовники: тематичні передачі
в рамках існуючих лінійок, репортажі, сюжети в новинах, інтервю студійного формату, які поєднані однією тематикою та відповідають меті і ідеології кампанії вцілому.
22.03.2019, 13:07
Уточнення щодо тендерного завдання
Общий вопрос о закупке
Доброго дня два запитання:
.1.В тендерних умовах вказано, що кількість телепрограм має складати не менше 8. При цьому, вказується, що для регіональних телеканалів, а їх має бути не менше 12, за умовами закупівлі, має транслюватися по 4 телепередачі "з актуальної для регіону тематики". Тобто 12*4=48 телепрограм, що аж ніяк не 8, як за умовами тендеру. Питання: телепередачі для регіональних телеканалів мають бути оригінальними чи можна повторювати їх з тих восьми, які будуть створені для загальнонаціонального телеканалу?
2. В умовах про звітність йдеться, що кількість контактів по друкованій продукції має складати не менше 1 млн. людей. При тому, що за умовами тендеру, необхідна кількість листівок не менше 150 тис шт.,Питання: як можна показати у звітах кількість контактів не менше 1 млн. людей, при друкованій продукції в 150 тис. шт?
.1.В тендерних умовах вказано, що кількість телепрограм має складати не менше 8. При цьому, вказується, що для регіональних телеканалів, а їх має бути не менше 12, за умовами закупівлі, має транслюватися по 4 телепередачі "з актуальної для регіону тематики". Тобто 12*4=48 телепрограм, що аж ніяк не 8, як за умовами тендеру. Питання: телепередачі для регіональних телеканалів мають бути оригінальними чи можна повторювати їх з тих восьми, які будуть створені для загальнонаціонального телеканалу?
2. В умовах про звітність йдеться, що кількість контактів по друкованій продукції має складати не менше 1 млн. людей. При тому, що за умовами тендеру, необхідна кількість листівок не менше 150 тис шт.,Питання: як можна показати у звітах кількість контактів не менше 1 млн. людей, при друкованій продукції в 150 тис. шт?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.03.2019, 15:39)
Доброго дня.
Щодо першого питання: тематичний програмно-сюжетний блок (або одна телепередача цілком), які обєднані однією темою або ідеологією і відповідають темі і меті кампанії в цілому, можуть бути створені на запропонованому Виконавцем продакшені
(телеканалі)та протрансльовані на 12-ти регіональних каналах.
Щодо першого питання: тематичний програмно-сюжетний блок (або одна телепередача цілком), які обєднані однією темою або ідеологією і відповідають темі і меті кампанії в цілому, можуть бути створені на запропонованому Виконавцем продакшені
(телеканалі)та протрансльовані на 12-ти регіональних каналах.