Процедура закупки объявлена 01.04.2025 16:18. Дата последних изменений - 24.04.2025 17:15
Дизельна електростанція Konner&Sohnen KS 35-3BES; Дизельна електростанція Konner&Sohnen KS 50-3BES; Дизельний генератор Konner&Sohnen KS 9300DE-1/3 ATSR SUPER S (Euro V); Генератор Husqvarna G8500P -
Идентификатор закупки | UA-2025-04-01-011707-a | |
ID | 4733010555314801b3962957c455fa2f |
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`370`00000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3057 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 2`370`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
01.04.25
Период уточнений
до 05.04.25
Прием предложений
до 09.04.25
Аукцион
10.04.25
Квалификация
с10.04.25
Предложения рассмотрены
с12.04.25
Завершен
24.04.25
02.04.2025, 12:42
Кращі характеристики
Общий вопрос о закупке
В технічних вимогах до тендерної документації, Вами прописано технічні параметри лоту який планується закупати. Чи розглядаєте Ви інструмент в даній закупівлі з кращими технічними характеристиками?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован02.04.2025, 14:28)
Доброго дня.
Враховуючи норми частини 4 статті 14 Закону “Про публічні закупівлі” (зі змінами), предмет закупівлі у Оголошенні для проведення спрощеної закупівлі визначено з умовою конкретного виробника та моделі, так як експлуатація саме такого товару, задовольняє потреби замовника за технічними та якісними характеристиками, а також за вартістю життєвого циклу.
Тож еквіваленти/кращі характеристики товару не визначались та в разі їх пропозицій буде вважатись, що товар не відповідає вимогам до предмету закупівлі..
Враховуючи норми частини 4 статті 14 Закону “Про публічні закупівлі” (зі змінами), предмет закупівлі у Оголошенні для проведення спрощеної закупівлі визначено з умовою конкретного виробника та моделі, так як експлуатація саме такого товару, задовольняє потреби замовника за технічними та якісними характеристиками, а також за вартістю життєвого циклу.
Тож еквіваленти/кращі характеристики товару не визначались та в разі їх пропозицій буде вважатись, що товар не відповідає вимогам до предмету закупівлі..
04.04.2025, 12:54
Для уточнення.
Общий вопрос о закупке
Доброго дня.
Після ознайомлення з відповіддю на звернення, вказане вище.
Як поясните норми частини 5 статті 14 Закону “Про публічні закупівлі” (зі змінами), а саме : "5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників."
Після ознайомлення з відповіддю на звернення, вказане вище.
Як поясните норми частини 5 статті 14 Закону “Про публічні закупівлі” (зі змінами), а саме : "5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників."
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2025, 17:41)
Доброго дня! Шановний потенційний учасник
"Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників."
Зазначимо, що в Законі визначення терміну “дискримінація” чітко не визначено і це поняття є суб’єктивним. Встановлення факту (не)дискримінації належить виключно до компетенції Антимонопольного комітету України.
Ми як замовник розуміємо, що на ринку предмету закупівлі наявні два та більше учасників, які мають можливість надати відповідний товар, тому порушень принципів публічних закупівель не допущено.
"Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників."
Зазначимо, що в Законі визначення терміну “дискримінація” чітко не визначено і це поняття є суб’єктивним. Встановлення факту (не)дискримінації належить виключно до компетенції Антимонопольного комітету України.
Ми як замовник розуміємо, що на ринку предмету закупівлі наявні два та більше учасників, які мають можливість надати відповідний товар, тому порушень принципів публічних закупівель не допущено.