Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 28.03.2025 14:32. Дата последних изменений - 14.04.2025 16:42

Комплект підйомного механізму для посадки/висадки пасажирів з інвалідністю до пасажирського вагону -

Идентификатор закупки UA-2025-03-28-008586-a  
ID a75e60b572e14f3d9e7c8c7d9a9ff6df  
Общая ожидаемая стоимость закупки
100 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

!!!УВАГА!!!! Дана процедура проводиться з метою підготовки до проведення закупівлі через електронну систему закупівель для проведення консультації з ринком відповідно до ч. 4 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі». Даним запитом замовник виключно запитує ринок та очікує отримати відповіді від суб’єктів господарювання стосовно предмета закупівлі, вимог та отримати цінові пропозиції з метою формування очікуваної вартості закупівлі. !!!УВАГА!!!! Очікувана вартість цієї закупівлі не зазначається в системі виключно з технічною метою щодо заповнення електронного поля та формування оголошення, не вказана сума не є орієнтиром для учасників. Дана закупівля не є спрощеною закупівлею в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Для надання пропозицій,Учасник може задавати запитання, надавати пропозиції в період уточнень та надіслати в зазначені терміни цінову пропозицію на електронну адресу: dumaalexx@gmail.com та/або завантажити як пропозицію в систему до 09:00 07.04.2025 за київським часом. Для зворотного зв’язку з ринком рекомендовано та бажано також надати заповнений лист-опитувальник. Основна мета даного запиту отримати консультацію ринку та альтернативні пропозиції/ нові технічні рішення підйомного механізму для посадки/висадки пасажирів з інвалідністю до пасажирського вагону для заміни існуючого та можливості закупівель для облаштування вагонів в майбутньому.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
28.03.25
Период уточнений
до 03.04.25
Прием предложений
до 07.04.25
Аукцион
08.04.25
Квалификация
с08.04.25
Торги отменены
14.04.25
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано