Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.03.2025 17:31. Дата последних изменений - 22.04.2025 13:08

Стійка на рецепцію -

Идентификатор закупки UA-2025-03-27-010816-a  
ID 1382f6a7423d464c97f833e0f9b98525  
Общая ожидаемая стоимость закупки
215`50000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 215`500.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
27.03.25
Период уточнений
до 01.04.25
Период обжалования
до 01.04.25
Прием предложений
до 04.04.25
Аукцион
07.04.25
Квалификация
с07.04.25
Предложения рассмотрены
с14.04.25
Завершен
22.04.25
31.03.2025, 10:06
Термін поставки
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!

Потрібний Вам товар передбачає індивідуальне виготовлення, це не є серійним продуктом та не є в наявності на складі у будь-кого.
Зважаючи на проведення аукціону 07 квітня, термін на визнання переможця, термін на заключення договору - поставити Товар до 30 квітня за умов індивідуального виготовлення та у зв'язку з пов'язаними з цим виробничими процесами не є можливим.

Просимо змінити формулювання щодо поставки на кількість днів після заключення договору.
Вдячні!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован02.04.2025, 17:46)
Добрий день. Згідно п. 7 ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються строки поставки товарів. При цьому конкретний строк поставки визначається Замовником самостійно, враховуючи, зокрема, складність предмету закупівлі, тривалість процедури закупівлі та потребу Замовника. Саме на основі цих критеріїв і був встановлений строк поставки стійки для рецепції до 30 квітня 2025 року, який є цілком реальним для виконання укладеного з переможцем договору. Дякуємо за звернення!