Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.03.2025 17:03. Дата последних изменений - 15.04.2025 17:29

(ПК-25П_0111_ВО) Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій СПЕККР-01 -

Идентификатор закупки UA-2025-03-27-010521-a  
ID 11f2e1cf04024e57ad29e69af1efde9c  
Общая ожидаемая стоимость закупки
61`56270 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-03-27-012198-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0111_ВО) ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій СПЕККР-01) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50316000-3 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі 61 562,70 грн без ПДВ (шістдесят одна тисяча п’ятсот шістдесят дві гривні 70 копійок), в т.ч.: Лот 1 - 32 491,50 грн без ПДВ (тридцять дві тисячі чотириста дев’яносто одна гривня 50 копійок); Лот 2 - 29 071,20 грн без ПДВ (двадцять дев’ять тисяч сімдесят одна гривня 20 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.04.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 61`562.70 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
27.03.25
Период уточнений
до 01.04.25
Период обжалования
до 01.04.25
Прием предложений
до 04.04.25
Квалификация
с04.04.25
Предложения рассмотрены
с15.04.25

DoZorro - это платформа, где каждый участник системы (поставщик, заказчик, контролирующий орган, гражданин) может дать обратную связь государственному заказчику или поставщику, обсудить и оценить условия конкретной закупки, проанализировать закупки отдельного государственного органа или учреждения, подготовить и подать официальное обращение в контролирующие органы и многое другое.

Для общественных активистов и СМИ портал предоставляет возможность обсудить конкретный тендер с потенциальными и имеющимися поставщиками, узнать их экспертное мнение о правильности формулировок в тендерной документации, получить профессиональную экспертиз Но главное - это удобный иснтрумент для управления мониторингом - ведь вести учет проконтролированных процедур и найденных нарушений благодаря DoZorro стало чрезвычайно просто.

Государственные заказчики могут не только дать оценку конкретному поставщику, но и проанализировать обратную связь от бизнеса и внести соответствующие изменения в закупочного процесса и создать собственную систему риск-менеджмента.

На данный момент ни одного отзыва или оценки данной процедуре не оставлено