Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.03.2025 16:12. Дата последних изменений - 14.04.2025 11:34

Послуги з благоустрою та відновлення покриття проїзду біля будинків №4 та №8 на вул. Парковій в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) -

Идентификатор закупки UA-2025-03-27-009363-a  
ID 2d1cd1c36abc40dda0cfc6cf56a625b1  
Идентификатор плана UA-P-2025-03-27-010906-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
712`45900 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з Особливостями є ціна (питома вага критерію – ціна 100%). Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 712`459.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
27.03.25
Период уточнений
до 01.04.25
Период обжалования
до 01.04.25
Прием предложений
до 04.04.25
Квалификация
с04.04.25
Предложения рассмотрены
с07.04.25
Завершен
14.04.25
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано