Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.03.2025 15:48. Дата последних изменений - 18.04.2025 11:48

Пально-мастильні матеріали: бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони), газ скраплений автомобільний (талони) -

Идентификатор закупки UA-2025-03-27-008532-a  
ID eb62d53cb4124fcea61aebcb1cd5faab  
Общая ожидаемая стоимость закупки
725`20000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 725`200.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
27.03.25
Период уточнений
до 01.04.25
Период обжалования
до 01.04.25
Прием предложений
до 04.04.25
Аукцион
04.04.25
Квалификация
с04.04.25
Предложения рассмотрены
с09.04.25
Завершен
18.04.25
28.03.2025, 09:43
Приведення у відповідність проект договору до ст. 231 Господарського кодексу України
Общий вопрос о закупке
Вітаю!

«п. 7.2 привести у відповідність до ст. 231 Господарського кодексу України»:

Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:

«п.7.2 У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.»
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.03.2025, 14:07)
Доброго дня! Дякую за звернення.
28.03.2025, 17:14
Внесення змін
Общий вопрос о закупке
Просимо внести зміни до ТД відповідно до вашого коментаря на попереднє звернення.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован29.03.2025, 10:30)
Доброго дня. Дякую за звернення, зміни до ТД внесені та викладені в новій редакції
31.03.2025, 13:08
Уточнення
Общий вопрос о закупке
Доброго дня!
Просимо внести до п.1.4 уточнення, а саме:
1.4. Право власності на пальне переходить до Замовника в момент підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. Після чого може бути реалізоване в будь–який момент на АЗС, перелік яких наведено в Додатку №2 до договору, що є його невід’ємною частиною. Тобто Постачальник зобов'язується забезпечити наявність та передати визначену кількість пального за першою вимогою Замовника по факту передання ним Талонів на певній АЗС.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.04.2025, 09:29)
Доброго дня! Дякую за звернення. Загальне правило переходу права власності за договорами в Україні встановлюється Цивільним кодексом України. З положень Цивільного Кодексу випливає, що право власності у покупця виникає з моменту передачі йому товару. При цьому в п 5.5. Проекту договору передбачено, що приймання-передача Палива (Талонів) проводиться відповідно до супроводжуючих поставку документів - видаткова накладна.