Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.03.2025 22:58. Дата последних изменений - 10.04.2025 20:24

Послуги з організації заходу для проведення панельної дискусії та презентації дослідження Українського ветеранського фонду -

Идентификатор закупки UA-2025-03-26-013704-a  
ID e825ac431fbb409a9bd6b4b44b54c3ec  
Общая ожидаемая стоимость закупки
53`75000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика УКРАЇНСЬКИЙ ВЕТЕРАНСЬКИЙ ФОНД  
Общая ожидаемая стоимость закупки 53`750.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
26.03.25
Период уточнений
до 31.03.25
Период обжалования
до 31.03.25
Прием предложений
до 03.04.25
Квалификация
с03.04.25
Предложения рассмотрены
с03.04.25
Завершен
10.04.25
27.03.2025, 12:58
Щодо кількісних характеристик предмета закупівлі
Общий вопрос о закупке
З метою проведення розрахунку вартості надання послуг просимо надати наступну інформацію:
1. На який строк потрібно надати замовнику в користування придатного для проведення заходу приміщення з укриттям в межах Києва?
2. Яка орієнтовна кількість людей очікується на заході?
3. Яке обладнання необхіднот забезпечити в межах технічного супроаоду?
4. Яка орієнтовна тривалість заходу?
5. Яка кількість гостей очікується на заході?
6. Які габарити друкованої продукції, що потребує доставки?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.03.2025, 14:56)
Шановний Учаснику! Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі, до тендерної документації буде внесено зміни з відповідною інформацією.