Процедура закупки объявлена 26.03.2025 19:42. Дата последних изменений - 22.04.2025 11:23
ОРЕНДА ТЕПЛОВОЗА -
Идентификатор закупки | UA-2025-03-26-013243-a | |
ID | 504cfe6630094155a6fa27fa7b045757 | |
Идентификатор плана | UA-P-2025-03-26-015764-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
4`671`10425 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Державне підприємство "Львіввугілля" | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 4`671`104.25 Гривна (без НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
26.03.25
Период уточнений
до 01.04.25
Период обжалования
до 01.04.25
Прием предложений
до 04.04.25
Аукцион
07.04.25
Квалификация
с07.04.25
Предложения рассмотрены
с11.04.25
Завершен
22.04.25
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано