Процедура закупки объявлена 26.03.2025 15:02. Дата последних изменений - 10.04.2025 15:24
Стіл робочий тип 1; Архівна шафа тип 1; Стіл кутовий (комп’ютерний) тип 1; Стіл кухонний тип 1; Архівна шафа тип 2; Тумба тип 1; Шафа тип 1; Стіл кутовий тип 2; Стіл робочий тип 2; Стіл робочий тип 3; Стіл робочий тип 4; Стіл робочий тип 5; Шафа тип 2; Стіл робочий тип 6; Тумба тип 2; Шафа тип 3; Стіл робочий тип 7; Стіл робочий тип 8; Тумба тип 3; Стіл робочий тип 9; Додаткова стійка до стола; Шафа тип 4; Шафа тип 5; Тумба тип 4; Тумба тип 5; Стіл робочий тип 10; Стіл робочий тип 11; Стіл лабораторний; Архівна шафа тип 3; Стіл двосторонній тип 1; Стіл-тумба; Шафа тип 6; Шафа тип 7; Шафа тип 8; Шафа для одягу з навісним кутовим закінченням; Стіл робочий тип 12; Стіл кутовий тип 3; Тумба тип 6; Стіл робочий тип 13; Стіл робочий тип 14; Стіл робочий тип 15; Стіл офісний для переговорів; Тумба тип 7; Шафа для одягу та документів з навісним кутовим закінченням; Стіл робочий тип 16; Шафа тип 9; Стіл робочий тип 17; Шафа тип 10; Шафа тип 11; Тумба тип 8; Кухонна шафа нижня; Навісна кухонна шафа; Стіл кухонний тип 2; Шафа тип 12; Шафа тип 13; Шафа тип 14; Шафа тип 15; Стіл робочий тип 18; Шафа тип 16; Шафа тип 17; Шафа тип 18; Шафа тип 19; Шафа тип 20; Лава для сидіння; Стіл робочий тип 19; Шафа тип 21; Стіл робочий тип 20; Навісна полиця; Стіл двосторонній тип 2; Тумба тип 9; Тумба тип 10; Тумба тип 11; Стіл робочий тип 21; Тумба тип 12; Шафа тип 22; Стіл робочий тип 22; Шафа тип 23; Тумба тип 13; Шафа тип 24; Стіл канцелярський; Стіл робочий тип 23; Шафа тип 25; Стіл робочий тип 24; Тумба тип 14; Стіл кутовий тип 4; Тумба тип 15; Стіл робочий тип 25; Тумба тип 16; Тумба тип 17; Стіл кутовий тип 5; Стіл кутовий тип 6; Тумба тип 18; Стіл робочий тип 26; Тумба тип 19; Тумба тип 20; Стіл робочий тип 27; Стіл кутовий тип 7; Шафа тип 26; Шафа тип 27 -
Идентификатор закупки | UA-2025-03-26-009373-a | |
ID | f020a80bf8aa44c98baab27dd70c2a5c | |
Идентификатор плана | UA-P-2025-03-26-008935-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`342`00000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 1`342`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
26.03.25
Период уточнений
до 31.03.25
Период обжалования
до 31.03.25
Прием предложений
до 03.04.25
Квалификация
с03.04.25
Предложения рассмотрены
с04.04.25
Завершен
10.04.25
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано