Процедура закупки объявлена 26.03.2025 15:16. Дата последних изменений - 03.05.2025 00:00
Міжкімнатні двері ПВХ в зборі - Информация об отмене процедуры
Идентификатор закупки | UA-2025-03-26-009695-a | |
ID | 30b025c26dc0420c9c467e8c9d1d60c3 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
18`55468 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби (Міжкімнатні двері ПВХ в зборі) 44221200-7 Двері (Міжкімнатні двері ПВХ 800 мм. в зборі; Міжкімнатні двері ПВХ 900 мм. в зборі) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 18`554.68 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
26.03.25
Период уточнений
до 06.04.25
Период обжалования
до 06.04.25
Прием предложений
до 09.04.25
Квалификация
с09.04.25
Торги отменены
03.05.25
Дата расскрытия информации об отмене22.04.2025, 12:43
Причины отмены: Невозможность устранения выявленных нарушений законодательства в сфере публичных закупок
Пояснение причин: 10.04.2024 року уповноваженою особою було прийнято рішення щодо відхилення (дискваліфікації) пропозиції учасника ФОП РУДЕНКО ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ з підстав визначених пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, про що було опубліковано відповідний протокол від 10.04.2025 р. № 3, який можливо переглянути в електронній системі закупівель, у тому числі і дату його публікації (завантаження).
Відповідно п.3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
На виконання зазначеної вимоги, уповноваженою особою було накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Проте, у зв'язку з проведенням регламентних робіт на електронному майданчику, про проведення яких було розміщено інформацію на електронному майданчику, накладання (КЕП) на протокол не відбулось, що в свою чергу порушує вимоги зазначеного Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі. Можливість накласти КЕП уповноваженої особи на рішення про дискваліфікацію учасника з’явилась тільки після закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, визначеного ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто накладення КЕПу уповноваженої особи на своє рішення станом на зараз порушить вимоги зазначеної норми Закону.
У зв’язку з тим, що протокол від 10.04.2025 р. №3 щодо відхилення пропозиції учасника було опубліковано в електронній системі закупівель, можливості аргументованого продовження строку розгляду з метою накласти КЕП уповноваженої особи, не було.
Таким чином, рішення уповноваженої особи щодо відхилення (дискваліфікації) пропозиції учасника, всупереч вимогам законодавства у сфері публічних закупівель, не підтверджено КЕП уповноваженої особи, і можливості накласти КЕП без порушення чинного законодавства не можливо.
Враховуючи все зазначене вище, а також з метою дотримання чинного законодавства у сфері публічних закупівель існує необхідність прийняти рішення щодо відміни даних відкритих торгів з підстави, визначеної у пп. 2 п. 50 Особливостей.
Відповідно п.3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
На виконання зазначеної вимоги, уповноваженою особою було накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Проте, у зв'язку з проведенням регламентних робіт на електронному майданчику, про проведення яких було розміщено інформацію на електронному майданчику, накладання (КЕП) на протокол не відбулось, що в свою чергу порушує вимоги зазначеного Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі. Можливість накласти КЕП уповноваженої особи на рішення про дискваліфікацію учасника з’явилась тільки після закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, визначеного ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто накладення КЕПу уповноваженої особи на своє рішення станом на зараз порушить вимоги зазначеної норми Закону.
У зв’язку з тим, що протокол від 10.04.2025 р. №3 щодо відхилення пропозиції учасника було опубліковано в електронній системі закупівель, можливості аргументованого продовження строку розгляду з метою накласти КЕП уповноваженої особи, не було.
Таким чином, рішення уповноваженої особи щодо відхилення (дискваліфікації) пропозиції учасника, всупереч вимогам законодавства у сфері публічних закупівель, не підтверджено КЕП уповноваженої особи, і можливості накласти КЕП без порушення чинного законодавства не можливо.
Враховуючи все зазначене вище, а також з метою дотримання чинного законодавства у сфері публічних закупівель існує необхідність прийняти рішення щодо відміни даних відкритих торгів з підстави, визначеної у пп. 2 п. 50 Особливостей.
Отмена неуспешная
Дата отклонения отмены закупки22.04.2025, 12:43
Дата расскрытия информации об отмене22.04.2025, 14:51
Причины отмены: Невозможность устранения выявленных нарушений законодательства в сфере публичных закупок
Пояснение причин: 10.04.2024 року уповноваженою особою було прийнято рішення щодо відхилення (дискваліфікації) пропозиції учасника ФОП РУДЕНКО ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ з підстав визначених пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, про що було опубліковано відповідний протокол від 10.04.2025 р. № 3, який можливо переглянути в електронній системі закупівель, у тому числі і дату його публікації (завантаження).
Відповідно п.3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
На виконання зазначеної вимоги, уповноваженою особою було накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Проте, у зв'язку з проведенням регламентних робіт на електронному майданчику, про проведення яких було розміщено інформацію на електронному майданчику, накладання (КЕП) на протокол не відбулось, що в свою чергу порушує вимоги зазначеного Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі. Можливість накласти КЕП уповноваженої особи на рішення про дискваліфікацію учасника з’явилась тільки після закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, визначеного ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто накладення КЕПу уповноваженої особи на своє рішення станом на зараз порушить вимоги зазначеної норми Закону.
У зв’язку з тим, що протокол від 10.04.2025 р. №3 щодо відхилення пропозиції учасника було опубліковано в електронній системі закупівель, можливості аргументованого продовження строку розгляду з метою накласти КЕП уповноваженої особи, не було.
Таким чином, рішення уповноваженої особи щодо відхилення (дискваліфікації) пропозиції учасника, всупереч вимогам законодавства у сфері публічних закупівель, не підтверджено КЕП уповноваженої особи, і можливості накласти КЕП без порушення чинного законодавства не можливо.
Враховуючи все зазначене вище, а також з метою дотримання чинного законодавства у сфері публічних закупівель існує необхідність прийняти рішення щодо відміни даних відкритих торгів з підстави, визначеної у пп. 2 п. 50 Особливостей.
Відповідно п.3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
На виконання зазначеної вимоги, уповноваженою особою було накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Проте, у зв'язку з проведенням регламентних робіт на електронному майданчику, про проведення яких було розміщено інформацію на електронному майданчику, накладання (КЕП) на протокол не відбулось, що в свою чергу порушує вимоги зазначеного Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі. Можливість накласти КЕП уповноваженої особи на рішення про дискваліфікацію учасника з’явилась тільки після закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, визначеного ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто накладення КЕПу уповноваженої особи на своє рішення станом на зараз порушить вимоги зазначеної норми Закону.
У зв’язку з тим, що протокол від 10.04.2025 р. №3 щодо відхилення пропозиції учасника було опубліковано в електронній системі закупівель, можливості аргументованого продовження строку розгляду з метою накласти КЕП уповноваженої особи, не було.
Таким чином, рішення уповноваженої особи щодо відхилення (дискваліфікації) пропозиції учасника, всупереч вимогам законодавства у сфері публічних закупівель, не підтверджено КЕП уповноваженої особи, і можливості накласти КЕП без порушення чинного законодавства не можливо.
Враховуючи все зазначене вище, а також з метою дотримання чинного законодавства у сфері публічних закупівель існує необхідність прийняти рішення щодо відміни даних відкритих торгів з підстави, визначеної у пп. 2 п. 50 Особливостей.
Выполнено
Дата отмены закупки03.05.2025, 00:00
Конечная дата периода обжалования03.05.2025, 00:00