Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 25.03.2025 14:29. Дата последних изменений - 21.04.2025 10:00

Затвори дискові з електроприводами, клапани зворотні -

Идентификатор закупки UA-2025-03-25-009090-a  
ID d385e733c4c9480ba34e6959be9f7510  
Общая ожидаемая стоимость закупки
3`841`96360 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»  
Общая ожидаемая стоимость закупки 3`841`963.60 Гривна (без НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 38`419.64 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
25.03.25
Период уточнений
до 18.04.25
Период обжалования
до 18.04.25
Прием предложений
до 21.04.25
Квалификация
с21.04.25
26.03.2025, 09:13
щодо ТУ п. 3.1 додатку 1 до ТД
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!

Згідно з п. 3.1 додатку 1 до ТД, учасник має надати:

ТУ (ТС) на запропоновану учасником продукцію, підписані виробником/власником і погоджені Замовником.
Наше підприємство має досвід постачання затворів та клапанів і має намір взяти участь у тендері. Враховуючи, що виробник запропонованої продукції перебуває в Європі, процес погодження із Замовником неможливий до 04.04.2025. Тому просимо розглянути можливість видалення цієї вимоги.

Як альтернативу пропонуємо вимогу надання учасником листа-підтвердження від Замовника, що запропонований товар відповідає вимогам додатків 4 та 5.1.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.03.2025, 14:04)
Предметом закупівлі є затвори дискові з електроприводами та клапани зворотні які є складовими частинами турбінного обладнання. Процедура погодження ТУ (ТС) Виробника/Власника Замовником передбачає перевірку відповідності запропонованої продукції вимогам Замовника, а саме: відповідність матеріалу, геометричних розмірів, присадочних розмірів і т.і. Відсутність погоджених ТУ (ТС) несе ознаки ризику постачання невідповідної продукції та відмови обладнання, що, зважаючи що затвори дискові з електроприводами та клапани зворотні є складовими частинами турбінного обладнання, в свою чергу може призвести до зупинки енергоблоку та недовиробітку електроенергії у генерацію України. Внесення змін до тендерної документації не потребується.
26.03.2025, 09:18
щодо виробника
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику.
Наше підприємство має досвід постачання затворів та клапанів та має намір прийняти участь у тендері. Просимо вас зазначити виробника продукції що вважається оригінальною. Дякуємо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.03.2025, 14:05)
Вимогами тендерної документації не визначено вимог до оригінальної або еквівалентної продукції. Вимоги до продукції викладено у документі ТДПЗ(т).20.01017-2025 «Технічна специфікація до предмета закупівлі «Трубопровідна арматура» (Додаток 4 до ТД).
26.03.2025, 09:27
Щодо еквівалентної продукції
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!

Наше підприємство має досвід постачання затворів та клапанів і має намір взяти участь у тендері. Уважно вивчивши технічні характеристики та звернувши увагу на п. 3.2 таблиці 1 (розрахункове число безвідмовної роботи (циклів) — не менше 2700), наша компанія дійшла висновку, що товар, який закуповується, має підвищені вимоги до якості. Для унеможливлення постачання неякісної продукції пропонуємо додати наступну вимогу:

У разі подання пропозиції на еквівалент учасниками торгів у складі тендерної пропозиції повинні бути надані:

документи виробника, що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого та заявленого Замовником товару;
протоколи випробувань, які гарантовано підтверджують виконання дисковими затворами та зворотними клапанами зазначеної кількості циклів "відкриття-закриття" (таблиця 1) в умовах робочого середовища з хімічними показниками якості води, вказаними у таблиці 1; протоколи мають підтверджувати реальну здатність товару забезпечувати надійність та відповідність технічним характеристикам, заявленим у таблиці 1;
опис еквівалентного товару.
Дякуємо!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.03.2025, 14:06)
Вимогами тендерної документації не визначено вимог до оригінальної або еквівалентної продукції. Вимога до продукції «розрахункове число безвідмовної роботи (циклів)», зазначена у документі ТДПЗ(т).20.01017-2025 «Технічна специфікація до предмета закупівлі «Трубопровідна арматура» (Додаток 4 до ТД), встановлена відповідно до діючого в Україні нормативного документу «Арматура для оборудования и трубопроводов АС. Общие технические требования ОТТ-87». Внесення змін до тендерної документації не потребується.
26.03.2025, 09:33
Проект договору
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику.
Наше підприємство має досвід постачання затворів та клапанів та має намір прийняти участь у тендері. Уважно вивчивши проект договору просимо вас видалити:
1) в п 5.14.1 вимогу щодо надання копії ТУ (ТС) продукції що погоджена з АТ "НАЕК "Енергоатом" та копії повідомлень про зміну ТУ (ТС)
2) в п. 6.3.10 вимогу щодо надання сертифікату EUR1 або іншим сертифікатом для преференцій при розмитнені. Ця вимога не має сенсу адже згідно з додатком 9 продукція має мито 0% у будь-якому разі.
Дякуємо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.03.2025, 08:44)
Проєкт договору до тендерної документації розроблений на підставі нормативних, виробничих та організаційно-розпорядчих документів Замовника та відповідає вимогам законодавства України з питань публічних закупівель. Пропонуємо прийняти участь у закупівлі на умовах визначених в ТД.
26.03.2025, 09:45
Щодо перерахованої ціни
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!

Наше підприємство має досвід постачання затворів та клапанів і має намір взяти участь у тендері. Уважно вивчивши вимоги для нерезидентів, просимо пояснити:

Згідно з розділом IV, п. 2 "Укладання договору", учасник-нерезидент України надає тендерну пропозицію (цінову) за формою Додатка 12 "Тендерна пропозиція (цінова)" до тендерної документації у валюті (долари США або євро). Додатково надається розрахунок перерахованої ціни тендерної пропозиції у гривні та розрахунок остаточної тендерної пропозиції (цінової) за результатами проведеного аукціону/розкриття тендерної пропозиції (якщо була подана одна тендерна пропозиція), як це зазначено в п. 6.2 розділу І цієї тендерної документації.

У п. 6.2 вказано, що учасник-нерезидент України, ціна тендерної пропозиції якого буде визначена в доларах США чи євро на умовах базису поставки DAP в електронній системі закупівель, зазначає перераховану ціну тендерної пропозиції в гривні. Де

C — офіційний курс НБУ до долара США (код валюти 840) або євро (код валюти 978) на дату подання тендерної пропозиції. Учасник подає свою перераховану ціну тендерної пропозиції з урахуванням курсу НБУ на дату подання тендерної пропозиції.

Але далі вказано:

Учасник-нерезидент України, який визначений переможцем, під час укладення договору про закупівлю повинен надати замовнику документи (подаються окремими файлами):

розрахунок перерахованої ціни тендерної пропозиції у гривні з урахуванням курсу НБУ на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій за вищенаведеною формулою № 1.
Таким чином виникає колізія: учасник розраховує перераховану ціну на дату подання пропозиції (наприклад, 26.03.2025), а потім за умовами ТД учасник повинен подати розрахунок перерахованої ціни на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (тобто 04.04.2025), а не той розрахунок перерахованої ціни, яку учасник використовував під час участі в тендері та аукціоні.

Дякуємо!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.03.2025, 08:45)
Тендерна документація розроблена на підставі нормативних, виробничих та організаційно-розпорядчих документів Замовника у відповідності до законодавства та з врахуванням багаторічного досвіду АТ «НАЕК «Енергоатом» у сфері публічних закупівель.
Пропонуємо прийняти участь у закупівлі на умовах визначених в ТД,
31.03.2025, 10:05
ТУ/ТС
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі. Минулого року наша компанія була переможцем тендеру на таке саме обладнання у цього Замовника та успішно здійснила поставку. Зауваження або претензії щодо якості або відповідності запропонованої продукції вимогам Замовника, а саме: відповідність матеріалу, геометричних розмірів, присадочних розмірів і т.д. - відсутні. Враховуючі що погодження ТУ/ТС із Замовником це дуже довгий та складний процес, який неможливо здійснити до 04.04.2025 просимо вас видалити цю вимогу.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.04.2025, 14:35)
Тендерна документація розроблена на підставі нормативних, виробничих та організаційно-розпорядчих документів Замовника у відповідності до вимог законодавства. Відсутність погоджених ТУ (ТС) несе ознаки ризику постачання невідповідної продукції та відмови обладнання, що, зважаючи що затвори дискові з електроприводами та клапани зворотні є складовими частинами турбінного обладнання, в свою чергу може призвести до зупинки енергоблоку та недовиробітку електроенергії у генерацію України. Внесення змін до тендерної документації не потребується.
03.04.2025, 10:59
п.3.1 додатку 1
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Просимо додати можливість на підтвердження технічних характеристик, зазначених у Додатку 4 «ТСдоПЗ» до тендерної документації надання учасником:
- Паспорти на запропоновану учасником продукцію, підписані виробником;
або
- Проект ТУ (ТС) на запропоновану учасником продукцію, підписані виробником/власником.

Просимо врахувати що минулого року наша компанія була переможцем тендеру на таке саме обладнання (Затвори дискові DN600, PN10 AV01-014 з електроприводом та клапани зворотні DN600, PN10 AV03-284) у цього Замовника та успішно здійснила поставку. Зауваження або претензії щодо якості або відповідності запропонованої продукції вимогам Замовника, а саме: відповідність матеріалу, геометричних розмірів, присадочних розмірів і т.д. - відсутні.

Паспорти містять всю інформацію для встановлення відповідності запропонованої продукції вимогам Замовника
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2025, 15:00)
Тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та виробничих потреб замовника. У разі виробничої доцільності та прийняття відповідного рішення, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.