Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 25.03.2025 14:02. Дата последних изменений - 09.04.2025 10:55

Послуги з благоустрою та відновлення покриття проїзду та території біля будинків на вул. Софрона Мудрого, 14-16 в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) -

Идентификатор закупки UA-2025-03-25-008323-a  
ID 3525ae3ef01e40418632142384c130f9  
Идентификатор плана UA-P-2025-03-25-009896-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`149`94300 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з Особливостями є ціна (питома вага критерію – ціна 100%). Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`149`943.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
25.03.25
Период уточнений
до 30.03.25
Период обжалования
до 30.03.25
Прием предложений
до 02.04.25
Квалификация
с02.04.25
Предложения рассмотрены
с02.04.25
Завершен
09.04.25
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано