Процедура закупки объявлена 25.03.2025 11:41. Дата последних изменений - 28.04.2025 14:20
Послуги з технічного огляду та випробовувань різні -
Идентификатор закупки | UA-2025-03-25-005194-a | |
ID | 07a56ce7586e485493683a7c67832125 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
23`768`77669 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 23`768`776.69 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
25.03.25
Период уточнений
до 18.04.25
Период обжалования
до 18.04.25
Прием предложений
до 21.04.25
Аукцион
22.04.25
Квалификация
с22.04.25
31.03.2025, 13:17
Дискримінація учасників
Вопрос о предмете закупкиЛОТ 18 - Планове детальне обстеження буд (лот - ЛОТ 18 - Планове детальне обстеження буд)
Шановний Замовнику! Згідно вимог тендерної документації Учасник повинен надати копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці з правом виконання робіт на висоті понад 1,3 метра та робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо).
Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №207 передбачено виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Декларація за формою згідно з додатком 8 подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Як вбачається із положень нормативного документу декларація подається перед початком виконанням робіт. Серед учасників, які приймуть участь у закупівлі буде визначена замовником лише одна компанія, яка саме вона повинна надати зазначену декларацію до початку виконання робіт. А тому, вимога до усіх учасників надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці з правом виконання робіт на висоті понад 1,3 метра та робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо) є дискримінаційною.
Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище вимог Документації) порушують вимоги частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один із принципів здійснення закупівель передбачених ст.3 Закону – недискримінація учасників.
Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, а тому є підстави стверджувати, що замовник завчасно визначив потенційного переможця закупівлі.
У зв’язку з цим, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу надати копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці з правом виконання робіт на висоті понад 1,3 метра та робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо).
Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №207 передбачено виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Декларація за формою згідно з додатком 8 подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Як вбачається із положень нормативного документу декларація подається перед початком виконанням робіт. Серед учасників, які приймуть участь у закупівлі буде визначена замовником лише одна компанія, яка саме вона повинна надати зазначену декларацію до початку виконання робіт. А тому, вимога до усіх учасників надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці з правом виконання робіт на висоті понад 1,3 метра та робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо) є дискримінаційною.
Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище вимог Документації) порушують вимоги частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один із принципів здійснення закупівель передбачених ст.3 Закону – недискримінація учасників.
Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, а тому є підстави стверджувати, що замовник завчасно визначив потенційного переможця закупівлі.
У зв’язку з цим, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу надати копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці з правом виконання робіт на висоті понад 1,3 метра та робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.04.2025, 20:58)
Добрий день.
Вимога Замовника щодо надання Декларації МТБ в складі тендерної пропозиції пов’язана з необхідністю забезпечення гарантій своєчасного виконання послуг підрядником за договором про закупівлю через визначені чіткі графіки регламентованих зупинок обладнання.
З метою мінімізації ризиків не дотримання/зриву термінів виконання договорів про надання послуг за результатами проведеної процедури закупівель у разі виникнення обставин, які перешкоджатимуть переможцю процедури закупівлі вчасно отримати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці з правом виконання робіт на висоті понад 1,3 метра та робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), вимога щодо її виключення з переліку документів, які вимагаються від учасника, не доцільна.
При цьому, виходячи зі змісту встановленої вимоги, учасник може надати копію Дозволу, виданого Держпрацею України на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Вимога Замовника щодо надання Декларації МТБ в складі тендерної пропозиції пов’язана з необхідністю забезпечення гарантій своєчасного виконання послуг підрядником за договором про закупівлю через визначені чіткі графіки регламентованих зупинок обладнання.
З метою мінімізації ризиків не дотримання/зриву термінів виконання договорів про надання послуг за результатами проведеної процедури закупівель у разі виникнення обставин, які перешкоджатимуть переможцю процедури закупівлі вчасно отримати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці з правом виконання робіт на висоті понад 1,3 метра та робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), вимога щодо її виключення з переліку документів, які вимагаються від учасника, не доцільна.
При цьому, виходячи зі змісту встановленої вимоги, учасник може надати копію Дозволу, виданого Держпрацею України на виконання робіт підвищеної небезпеки.
02.04.2025, 11:59
Недостатньо інформації для формування ціни пропозиції
Вопрос о лотеЛОТ 5 - Технічне опосвідчення котлів кот
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації та внести в технічне завдання за Лотом №5 для розрахунку вартості цінової пропозиції інформацію про потужність котлів
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2025, 14:20)
Добрий день. Будуть внесені зміни.
02.04.2025, 12:04
Недостатньо інформації для формування ціни пропозиції
Вопрос о лотеЛОТ 7 - Технічне опосвідчення посудин, щ
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з проханням для розрахунку вартості цінової пропозиції внести зміни до тендерної документації та внести в технічне завдання за Лотом №7 інформацію про об'єм посудин в пунктах 1, 2, 3, 4, 5
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2025, 14:20)
Добрий день. Будуть внесені зміни.
02.04.2025, 12:05
Недостатньо інформації для формування ціни пропозиції
Вопрос о лотеЛОТ 15 - Технічне діагностування посудин
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з проханням для розрахунку вартості цінової пропозиції внести зміни до тендерної документації та внести в технічне завдання за Лотом №15 інформацію про об'єм посудин в пунктах 1, 2, 3, 4, 5
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2025, 14:20)
Добрий день. Будуть внесені зміни.
02.04.2025, 12:30
Кваліфікаційні критерії
Вопрос о лотеЛОТ 8 - Послуги з водолазного обстеження
Відповідно до Продовження Додатку 3 до тендерної документації Учасник в складі Тендерної пропозиції повинен надати "свідоцтво про допуск водолазів до водолазного обстеження підводної частини гідротехнічних споруд не менше ніж на 2-х осіб".
Цей документ видається "Регістром Судноплавства України", однак Ваше підприємство відсутнє в реєстрі підпорядкованих їм підприємств. Просимо надати інформацію, яке відношення КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО має до Регістру Судноплавства України, а саме додати до Тендерної Документації "Свідоцтво про Визнання Регістру Судноплавства України", або скасувати вищевказану вимогу.
Цей документ видається "Регістром Судноплавства України", однак Ваше підприємство відсутнє в реєстрі підпорядкованих їм підприємств. Просимо надати інформацію, яке відношення КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО має до Регістру Судноплавства України, а саме додати до Тендерної Документації "Свідоцтво про Визнання Регістру Судноплавства України", або скасувати вищевказану вимогу.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2025, 14:21)
Добрий день. Будуть внесені зміни.
02.04.2025, 15:20
Уточнення об'ємів робіт
Вопрос о лотеЛОТ 1 - Послуги з проведення випробувань
Для визначення вартості роботи просимо надати діаметри трубопроводів теплових мереж, які будуть випробовуватися, кількість сальникових або П-подібних компенсаторів на відповідних діаметрах трубопроводів.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2025, 14:22)
Добрий день.
Відповідно до п. 3.1 технічних завдань формування переліку ділянок для проведення випробувань здійснюється сумісно з виконавцем робіт за результатами опрацювання наданої замовником виконавчої документації та експлуатаційних матеріалів по тепловим мережам та джерелам тепла і уточнення отриманої інформації шляхом безпосереднього огляду устаткування.
Відповідно до п. 3.1 технічних завдань формування переліку ділянок для проведення випробувань здійснюється сумісно з виконавцем робіт за результатами опрацювання наданої замовником виконавчої документації та експлуатаційних матеріалів по тепловим мережам та джерелам тепла і уточнення отриманої інформації шляхом безпосереднього огляду устаткування.
02.04.2025, 15:25
Уточнення об'єму робіт
Вопрос о лотеЛОТ 2 - Послуги з проведення випробувань
Для визначення вартості роботи з випробувань на гідравлічні втрати в трубопроводах теплових мереж просимо надати діаметри і довжини трубопроводів теплових мереж, кілець, які будуть випробовуватися
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2025, 14:23)
Добрий день.
Діаметри та довжини ділянок теплових мереж для проведення випробувань з визначення гідравлічних втрат зазначені в додатку 1 до технічної специфікації.
Діаметри та довжини ділянок теплових мереж для проведення випробувань з визначення гідравлічних втрат зазначені в додатку 1 до технічної специфікації.
02.04.2025, 15:26
Уточнення об'єму робіт
Вопрос о лотеЛОТ 3 - Послуги з проведення випробувань
Для визначення вартості роботи з випробувань на теплові втрати в теплових мереж просимо надати діаметри і довжини трубопроводів теплових мереж, кілець, які будуть випробовуватися
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2025, 14:22)
Добрий день.
Відповідно до п. 3.1 технічних завдань формування переліку ділянок для проведення випробувань здійснюється сумісно з виконавцем робіт за результатами опрацювання наданої замовником виконавчої документації та експлуатаційних матеріалів по тепловим мережам та джерелам тепла і уточнення отриманої інформації шляхом безпосереднього огляду устаткування.
Відповідно до п. 3.1 технічних завдань формування переліку ділянок для проведення випробувань здійснюється сумісно з виконавцем робіт за результатами опрацювання наданої замовником виконавчої документації та експлуатаційних матеріалів по тепловим мережам та джерелам тепла і уточнення отриманої інформації шляхом безпосереднього огляду устаткування.
05.04.2025, 22:52
Відносно додаткових вимог до учасників, лоти 16-20
Вопрос о лотеЛОТ 16 - Діагностика зовнішньої, внутріш
Шановний замовнику! Для проведення обстеження будівель і споруд для визначення та оцінювання їхнього технічного стану, та ынших будывельних обстежень, чинним законодавством не передбачена у Виконавця послуг наявність сертифікату відповідності системи управління якістю вимогам ISO 9001:2015 та сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019, предметність яких теж не відповідає послугам, що планується до закупівлі Замовником. Враховуючи викладене, дані вимоги у відповідності до ЗУ "Про публічн закупівлі" є дискримінаційними та створюють неконкурентні засади участі в публічній закупівлі. Підсумовуючи, просимо привести тендерну документаці та технічні специфікації у відповідність до чинного законодавства, та прибрати вимоги до учасників щодо наявності в них сертифікату відповідності системи управління якістю вимогам ISO 9001:2015 та сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован08.04.2025, 14:16)
Добрий день. Будуть внесені зміни.
05.04.2025, 22:53
Відностно технічних специфікацій
Вопрос о лотеЛОТ 17 - Отримання експертних висновків
Шановний замовнику! Для проведення обстеження будівель і споруд для визначення та оцінювання їхнього технічного стану, та ынших будывельних обстежень, чинним законодавством не передбачена у Виконавця послуг наявність сертифікату відповідності системи управління якістю вимогам ISO 9001:2015 та сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019, предметність яких теж не відповідає послугам, що планується до закупівлі Замовником. Враховуючи викладене, дані вимоги у відповідності до ЗУ "Про публічн закупівлі" є дискримінаційними та створюють неконкурентні засади участі в публічній закупівлі. Підсумовуючи, просимо привести тендерну документаці та технічні специфікації у відповідність до чинного законодавства, та прибрати вимоги до учасників щодо наявності в них сертифікату відповідності системи управління якістю вимогам ISO 9001:2015 та сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован08.04.2025, 14:16)
Добрий день. Будуть внесені зміни.
05.04.2025, 22:53
Відносно технічних специфікацій
Вопрос о лотеЛОТ 18 - Планове детальне обстеження буд
Шановний замовнику! Для проведення обстеження будівель і споруд для визначення та оцінювання їхнього технічного стану, та ынших будывельних обстежень, чинним законодавством не передбачена у Виконавця послуг наявність сертифікату відповідності системи управління якістю вимогам ISO 9001:2015 та сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019, предметність яких теж не відповідає послугам, що планується до закупівлі Замовником. Враховуючи викладене, дані вимоги у відповідності до ЗУ "Про публічн закупівлі" є дискримінаційними та створюють неконкурентні засади участі в публічній закупівлі. Підсумовуючи, просимо привести тендерну документаці та технічні специфікації у відповідність до чинного законодавства, та прибрати вимоги до учасників щодо наявності в них сертифікату відповідності системи управління якістю вимогам ISO 9001:2015 та сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован08.04.2025, 11:33)
Добрий день. Будуть внесені зміни.
05.04.2025, 22:54
Відносно технічних специфікацій
Вопрос о лотеЛОТ 19 - Планове детальне обстеження буд
Шановний замовнику! Для проведення обстеження будівель і споруд для визначення та оцінювання їхнього технічного стану, та ынших будывельних обстежень, чинним законодавством не передбачена у Виконавця послуг наявність сертифікату відповідності системи управління якістю вимогам ISO 9001:2015 та сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019, предметність яких теж не відповідає послугам, що планується до закупівлі Замовником. Враховуючи викладене, дані вимоги у відповідності до ЗУ "Про публічн закупівлі" є дискримінаційними та створюють неконкурентні засади участі в публічній закупівлі. Підсумовуючи, просимо привести тендерну документаці та технічні специфікації у відповідність до чинного законодавства, та прибрати вимоги до учасників щодо наявності в них сертифікату відповідності системи управління якістю вимогам ISO 9001:2015 та сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован08.04.2025, 11:34)
Добрий день. Будуть внесені зміни.
05.04.2025, 22:54
Відносно технічних специфікацій
Вопрос о лотеЛОТ 20 - Детальне обстеження будівлі гол
Шановний замовнику! Для проведення обстеження будівель і споруд для визначення та оцінювання їхнього технічного стану, та ынших будывельних обстежень, чинним законодавством не передбачена у Виконавця послуг наявність сертифікату відповідності системи управління якістю вимогам ISO 9001:2015 та сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019, предметність яких теж не відповідає послугам, що планується до закупівлі Замовником. Враховуючи викладене, дані вимоги у відповідності до ЗУ "Про публічн закупівлі" є дискримінаційними та створюють неконкурентні засади участі в публічній закупівлі. Підсумовуючи, просимо привести тендерну документаці та технічні специфікації у відповідність до чинного законодавства, та прибрати вимоги до учасників щодо наявності в них сертифікату відповідності системи управління якістю вимогам ISO 9001:2015 та сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован08.04.2025, 11:34)
Добрий день. Будуть внесені зміни.
05.04.2025, 22:57
Відносно МТБ
Вопрос о лотеЛОТ 17 - Отримання експертних висновків
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що інварна рейка є складовою частиною нівеліра. Просимо прибрати вимогу щодо наявності в учасника інварної рейки та повірки (калібровки) на неї.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован08.04.2025, 12:52)
Добрий день. Після розгляду вимоги, повідомляємо про наступне.
Інварна рейка – це не складова частина нівеліра. Вона може йти в комплекті разом з нівеліром. Повірка/калібрування інварної рейки проводиться окремо, але вона може бути в одному сертифікаті калібрування.
Інварна рейка – це не складова частина нівеліра. Вона може йти в комплекті разом з нівеліром. Повірка/калібрування інварної рейки проводиться окремо, але вона може бути в одному сертифікаті калібрування.
05.04.2025, 22:58
Відносно МТБ
Вопрос о лотеЛОТ 16 - Діагностика зовнішньої, внутріш
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що інварна рейка є складовою частиною нівеліра. Просимо прибрати вимогу щодо наявності в учасника інварної рейки та повірки (калібровки) на неї.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован08.04.2025, 12:53)
Добрий день. Після розгляду вимоги, повідомляємо про наступне.
Інварна рейка – це не складова частина нівеліра. Вона може йти в комплекті разом з нівеліром. Повірка/калібрування інварної рейки проводиться окремо, але вона може бути в одному сертифікаті калібрування.
Інварна рейка – це не складова частина нівеліра. Вона може йти в комплекті разом з нівеліром. Повірка/калібрування інварної рейки проводиться окремо, але вона може бути в одному сертифікаті калібрування.
10.04.2025, 23:02
Щодо невідповідностей технічної документації
Вопрос о лотеЛОТ 16 - Діагностика зовнішньої, внутріш
Технічна специфікація містить у собі п. 8.2., який передбачає перелік керівних документів, згідно яких Учасник має надати послуги, передбачені предметом закупівлі. В свою чергу, деякі підпункти пунктів 5 та 8 містять у собі при наданні запитуваних Замовником послуг необхідність розроблення та складання кошторисів, кошторисної документації на ремонтно-відновлювальні роботи, що не передбачено керівними документами та створює зайве неоплачуване навантаження на Учасника в разі його перемоги в торгах та кваліфікації. Розроблення та складання кошторисів, кошторисної документації на ремонтно-відновлювальні роботи відносить по своїй суті до проектної документації (послуг), що у даному випадку не відноситься до предмету закупівлі. Враховуючи зазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, усунувши вказані вище невідповідності.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.04.2025, 16:21)
Добрий день. Шановний учаснику, наявність кошторисів в складі технічного звіту за результатами проведених обстежень з вартістю відновлювальних робіт необхідні для формування щорічної Програми ремонтів будівель та споруд підприємства, яка вимагає кількісні та вартісні показники об’єктів ремонту.
Враховуючи викладене, вважаємо за доцільне відхилити Вашу вимогу.
Враховуючи викладене, вважаємо за доцільне відхилити Вашу вимогу.
10.04.2025, 23:03
Щодо невідповідносте в технічній специфікації
Вопрос о лотеЛОТ 17 - Отримання експертних висновків
Технічна специфікація містить у собі п. 8.2., який передбачає перелік керівних документів, згідно яких Учасник має надати послуги, передбачені предметом закупівлі. В свою чергу, деякі підпункти пунктів 5 та 8 містять у собі при наданні запитуваних Замовником послуг необхідність розроблення та складання кошторисів, кошторисної документації на ремонтно-відновлювальні роботи, що не передбачено керівними документами та створює зайве неоплачуване навантаження на Учасника в разі його перемоги в торгах та кваліфікації. Розроблення та складання кошторисів, кошторисної документації на ремонтно-відновлювальні роботи відносить по своїй суті до проектної документації (послуг), що у даному випадку не відноситься до предмету закупівлі. Враховуючи зазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, усунувши вказані вище невідповідності.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.04.2025, 16:21)
Добрий день. Шановний учаснику, наявність кошторисів в складі технічного звіту за результатами проведених обстежень з вартістю відновлювальних робіт необхідні для формування щорічної Програми ремонтів будівель та споруд підприємства, яка вимагає кількісні та вартісні показники об’єктів ремонту.
Враховуючи викладене, вважаємо за доцільне відхилити Вашу вимогу.
Враховуючи викладене, вважаємо за доцільне відхилити Вашу вимогу.
10.04.2025, 23:04
Щодо невідповідностей в технічній специфікації
Вопрос о лотеЛОТ 18 - Планове детальне обстеження буд
Технічна специфікація містить у собі п. 7.2., який передбачає перелік керівних документів, згідно яких Учасник має надати послуги, передбачені предметом закупівлі. В свою чергу, деякі підпункти пунктів 5 та 7 містять у собі при наданні запитуваних Замовником послуг необхідність розроблення та складання кошторисів, кошторисної документації на ремонтно-відновлювальні роботи, що не передбачено керівними документами та створює зайве неоплачуване навантаження на Учасника в разі його перемоги в торгах та кваліфікації. Розроблення та складання кошторисів, кошторисної документації на ремонтно-відновлювальні роботи відносить по своїй суті до проектної документації (послуг), що у даному випадку не відноситься до предмету закупівлі. Враховуючи зазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, усунувши вказані вище невідповідності.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.04.2025, 16:21)
Добрий день. Шановний учаснику, наявність кошторисів в складі технічного звіту за результатами проведених обстежень з вартістю відновлювальних робіт необхідні для формування щорічної Програми ремонтів будівель та споруд підприємства, яка вимагає кількісні та вартісні показники об’єктів ремонту.
Враховуючи викладене, вважаємо за доцільне відхилити Вашу вимогу.
Враховуючи викладене, вважаємо за доцільне відхилити Вашу вимогу.
10.04.2025, 23:06
Щодоневідповідностей в технійчній специфікації
Вопрос о лотеЛОТ 19 - Планове детальне обстеження буд
Технічна специфікація містить у собі п. 7.2., який передбачає перелік керівних документів, згідно яких Учасник має надати послуги, передбачені предметом закупівлі. В свою чергу, деякі підпункти пунктів 5 та 7 містять у собі при наданні запитуваних Замовником послуг необхідність розроблення та складання кошторисів, кошторисної документації на ремонтно-відновлювальні роботи, що не передбачено керівними документами та створює зайве неоплачуване навантаження на Учасника в разі його перемоги в торгах та кваліфікації. Розроблення та складання кошторисів, кошторисної документації на ремонтно-відновлювальні роботи відносить по своїй суті до проектної документації (послуг), що у даному випадку не відноситься до предмету закупівлі. Враховуючи зазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, усунувши вказані вище невідповідності.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.04.2025, 16:21)
Добрий день. Шановний учаснику, наявність кошторисів в складі технічного звіту за результатами проведених обстежень з вартістю відновлювальних робіт необхідні для формування щорічної Програми ремонтів будівель та споруд підприємства, яка вимагає кількісні та вартісні показники об’єктів ремонту.
Враховуючи викладене, вважаємо за доцільне відхилити Вашу вимогу.
Враховуючи викладене, вважаємо за доцільне відхилити Вашу вимогу.
10.04.2025, 23:07
Щодо невідповідностей в технічній специфікації
Вопрос о лотеЛОТ 20 - Детальне обстеження будівлі гол
Технічна специфікація містить у собі п. 7.2., який передбачає перелік керівних документів, згідно яких Учасник має надати послуги, передбачені предметом закупівлі. В свою чергу, деякі підпункти пунктів 5 та 7 містять у собі при наданні запитуваних Замовником послуг необхідність розроблення та складання кошторисів, кошторисної документації на ремонтно-відновлювальні роботи, що не передбачено керівними документами та створює зайве неоплачуване навантаження на Учасника в разі його перемоги в торгах та кваліфікації. Розроблення та складання кошторисів, кошторисної документації на ремонтно-відновлювальні роботи відносить по своїй суті до проектної документації (послуг), що у даному випадку не відноситься до предмету закупівлі. Враховуючи зазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, усунувши вказані вище невідповідності.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.04.2025, 16:21)
Добрий день. Шановний учаснику, наявність кошторисів в складі технічного звіту за результатами проведених обстежень з вартістю відновлювальних робіт необхідні для формування щорічної Програми ремонтів будівель та споруд підприємства, яка вимагає кількісні та вартісні показники об’єктів ремонту.
Враховуючи викладене, вважаємо за доцільне відхилити Вашу вимогу.
Враховуючи викладене, вважаємо за доцільне відхилити Вашу вимогу.
12.04.2025, 10:19
Кваліфікаційні документи
Вопрос о лотеЛОТ 8 - Послуги з водолазного обстеження
Відповідно до Продовження Додатку 3 до ТД Учасник в складі Тендерної пропозиції повинен надати: «копії водолазних книжок водолазів І-ІІ гр. спеціалізації робіт, видані уповноваженим органом (ЦВКК/ВКК), не менше ніж на 3-х осіб, у тому числі керівника водолазних робіт (водолазна книжка керівника водолазних робіт повинна містити запис про допуск до керівництва водолазними роботами).» Однак, слід зазначити, що у всіх відомих форматах «Водолазних книжок», що видані після 1991р. відсутні графи для записів про допуск до керівництва водолазними роботами, тому Керівникам водолазних робіт видається окреме Посвідчення або Свідоцтво на підставі Протоколу Водолазної Кваліфікаційної Комісії. Просимо внести відповідні виправлення до ТД.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.04.2025, 15:47)
Добрий день. Будуть внесені зміни.