Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 24.03.2025 14:37. Дата последних изменений - 12.04.2025 00:00

Експлуатаційне утримання (аварійні роботи) автомобільних доріг загального користування місцевого значення Херсонського району, Херсонської області -

Идентификатор закупки UA-2025-03-24-008894-a  
ID 8314dca536f54b9295bbb95abf13a72c  
Общая ожидаемая стоимость закупки
68`969`95700 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 68`969`957.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 344`849.79 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
24.03.25
Период уточнений
до 04.04.25
Период обжалования
до 04.04.25
Прием предложений
до 07.04.25
Торги отменены
12.04.25
28.03.2025, 18:41
Щодо обладнання з ліквідації вибоїн струменевим/пневмоструменевим способом
Общий вопрос о закупке
Відповідно до дадатку 1 до тендерної документації: "Послуги повинні надаватися відповідно до ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг», що підтверджується у складі пропозиції, атестатом відповідності обладнання з ліквідації вибоїн струменевим/пневмоструменевим способом." Як відомо, атестація обладнання з ліквідації вибоїн струменевим/пневмоструменевим способом - це необов"язкова вимога згідно з чинним законодавством України. Ви прописали дискримінаційну умову. Такої ж позициї дотримується АМКУ. Просимо Вас видалити цю дискримінаційну умову та привести у відповідність умови тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.03.2025, 14:27)
У відповідності до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) та ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
Вказана вимога є важливою оскільки: атестацію виробництва здійснюють з метою оцінки технічних можливостей струменевих/пневмоструменевих машин забезпечити стабільну роботу при ліквідації вибоїн у відповідності до ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг» (далі – ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016). Під час атестації у присутності атестаційної комісії необхідно виконати ліквідацію вибоїн у відповідності до вимог ДСТУ-Н Б В.3.2-5. Комісія перевіряє технологічний процес ліквідації вибоїн. Успішне проходження атестації засвідчується атестатом відповідності.
Таким чином наявністю атестату відповідності учасник закупівлі гарантує можливість використовуваних ним струменевих/пневмоструменевих машин забезпечити стабільну та якісну роботу при ліквідації вибоїн у відповідності до ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016. Вказане для замовника є критерієм забезпечення якості, стабільності та строків виконання робіт (надання послуг).
Разом з тим, із вашого запиту не вбачається, яким чином умова тендерної документації порушує ваші права та законні інтереси як учасника закупівлі, адже учасник не позбавлений можливості самостійно отримати послуги атестації або встановити господарські відносити (наприклад, укласти договір оренди/надання послуг) із особою, яка має відповідний атестат відповідності.
На підставі вищевикладеного, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
28.03.2025, 18:43
Щодо ДЦ
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Ми правильно розуміємо, що договірну ціну надає лише переможець закупівлі ? та ця умова не стосується учасника.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.03.2025, 12:01)
Відповідно до умов тендерної документації на закупівлю зазначених послуг, вимога надання договірної ціни стосується переможця процедури закупівлі.
28.03.2025, 18:48
Щодо аналогічного договору
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Відповідно до ТД учасник має підтвердити позитивний досвід виконання робіт в тому числі з: Очищення канав від бруду і сміття вручну; Очищення отворів водопропускних труб та малих мостів від бруду та наносів вручну; Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн не менше 50 мм. З попереднім фрезеруваням; Улаштування вирівнювального шару
основи із шлаку доменного. Просимо не звужувати конкуренцію та викласти ці вимоги наступним чином, аби розширити конкуренцію: Очищення канав від бруду і сміття; Очищення отворів водопропускних труб та/або малих мостів від бруду; Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття; Улаштування вирівнювального шару основи із шлаку доменного або ЩПС.


Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.03.2025, 14:39)
Добрий день!
Ваше звернення буде враховано при внесенні змін до тендерної документації
29.03.2025, 13:23
Уточнення щодо розрахунку договірної ціни.
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику!
Згідно п. 6.7 «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» кожен учасник процедури закупівлі фіксує однакову суму коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг у розмірі, вказаному замовником у тендерній документації. Ця сума коштів відображається в подальшому в договірній ціні.
Також згідно п. 6.8 «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» Кожен учасник процедури закупівлі фіксує однакову суму коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, у розмірі, передбаченому інвесторською кошторисною документацію і вказаному замовником у тендерній документації. Ця сума коштів відображається в подальшому в договірній ціні і є лімітом для компенсації витрат підрядника, пов'язаних з інфляційними процесами.
Просимо Вас надати роз’яснення чи потрібно при складанні договірної ціни (пропозиції) учасника закупівлі враховувати кошти на покриття ризиків та додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.03.2025, 14:51)
Так, при складанні договірної ціни (пропозиції) учасника закупівлі потрібно враховувати кошти на покриття ризиків та додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Відповідні зміни будуть внесено до тендерної документації