Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 11.03.2025 15:02. Дата последних изменений - 31.03.2025 14:32

«Капітальний ремонт покрівлі, утеплення фасаду, фундаменту (термосанація) головного корпусу КНП «Київський міський центр крові» за адресою: 04060, м. Київ, вул. Максима Берлинського 12» -

Идентификатор закупки UA-2025-03-11-009859-a  
ID 24ac0d6cf9ac46aa85caa3188dc4bf21  
Общая ожидаемая стоимость закупки
18`495`01680 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Общая ожидаемая стоимость закупки 18`495`016.80 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
11.03.25
Период уточнений
до 26.03.25
Период обжалования
до 26.03.25
Прием предложений
до 29.03.25
Аукцион
31.03.25
Квалификация
с31.03.25
13.03.2025, 17:04
Щодо обсягів робіт
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! В Додатку № 3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі" відсутні пуско-налагоджувальні роботи системи сніготанення, та відсутнє обладнання до даної системи. Просимо надати уточнення з даного питання.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован14.03.2025, 15:24)
Доброго дня!Дякуємо за Ваше запитання, відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
17.03.2025, 10:16
Уточнення щодо змісту тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Добрий день!
Серед робіт, наведених у додатку 3 до тендерної документації, наявні такі, які потребують проектної документації. Звертаємось до Замовника з проханням надати інформацію про наявність проектної документації. У разі наявності просимо оприлюднити її.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.03.2025, 15:22)
Добрий день! Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо про наявність проектно-кошторисної документації. Із-за великого об'єму проектно-кошторисної документації, неможливості її оприлюдення та не можливості відсканування (формат А3), можете ознайомитися з нею на місці.
17.03.2025, 10:52
Щодо технічних вимог
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! В Додатку № 3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі" містяться роботи з утеплення покрівлі закладу, а також площа утеплення. Просимо надати інформацію про товщину утеплювача.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.03.2025, 10:54)
Доброго дня! Товщина утеплювача мінеральватного "ТHERMOWOOL ROOF V EXTRA 170" – в 2 шари: по 100 мм та 150 мм.
17.03.2025, 11:08
Щодо обсягів робіт
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! В Додатку № 3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі" у пункті 68 "Накривка парапетів оцинкованої сталі (ширина 450)" встановлена кількість - 9 шт. Яка довжина накривок парапетів? Для об'єктивного обрахування вартості тендерної пропозиції просимо надати коректну інформацію щодо кількості матеріалів та обсягів робіт для усього додатку 3 до ТД.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.03.2025, 10:55)
Доброго дня! Загальна довжина накривок парапету 13,4 м.п.
17.03.2025, 11:21
Щодо обсягів робіт
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! В Додатку № 3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі" відсутня інформація про врахування під час формування цінової пропозиції використання засобів для виконання висотних робіт (або риштування, або колиски, або підйомні механізми тощо). Просимо внести зміни до Додатку 3 (обсяги робіт) та врахувати використання засобів для виконання висотних робіт (дивитись вище).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.03.2025, 15:29)
Доброго дня! Відповідно до відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва передбачені підіймачі щоглові будівельні, крани.
19.03.2025, 19:09
Щодо змісту тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Звернення потенційного Учасника до Замовника
про усунення порушення


Серед вимог, наведених у підпункті 2.3 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, зокрема, наявна така:
Учасник повинен підтвердити наявність у інженерно-технічних працівників не менше 1-ї особи: посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-1.02-90 «Правила з охорони праці при будівництві та ремонті об`єктів житлово-комунального господарства».

Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Відповідно до існуючого законодавства (Стаття 270-1 Кримінального кодексу України) «Під об'єктами житлово-комунального господарства в цій статті слід розуміти житловий фонд, об'єкти благоустрою, теплопостачання, водопостачання та водовідведення, а також їх мережі чи складові (кришки люків, решітки на них тощо)». Як видно з наведеного вище, Замовник - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) та об’єкт, на якому планується виконати роботи, не відноситься до переліку об'єктів житлово-комунального господарства.
Таким чином, вимога щодо наявності у учасників інженерно-технічного працівника, який має мати посвідчення проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-1.02-90 «Правила з охорони праці при будівництві та ремонті об`єктів житлово-комунального господарства», для виконання робіт на об’єкті, що не є об`єктом житлово-комунального господарства – не передбачена законодавством, суперечить частині 3 статті 22 Закону, та є дискримінаційною.

Замовник зобов’язаний вилучити незаконну вимогу, усунути порушення законодавства та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.03.2025, 21:21)
Дякую, за Ваше звернення, вимога про підтвердження наявністі у інженерно-технічних працівників не менше 1-ї особи: посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-1.02-90 «Правила з охорони праці при будівництві та ремонті об`єктів житлово-комунального господарства» буде вилучена.
20.03.2025, 10:17
Щодо розміру кошторисної заробітної плати
Общий вопрос о закупке
Пунктом 2.7. Технічної специфікації встановлено, що розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості ОБ’ЄКТА для середнього розряду складності у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах (з урахуванням всіх доплат) не повинен перевищувати 18 000,00 грн. та встановлюється незмінним на весь період будівництва Об’єкта.

Проте, це не відповідає рішенню Київської міської ради від 30.01.2025 р. № 5/10472, яким встановлено у 2025 році розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об'єктів, що споруджуються із залученням коштів бюджету міста Києва, коштів комунальних підприємств, установ та організацій, у розмірі 26 514 гривень 56 копійок та відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.

Просимо привести тендерну документацію у відповідність чинним нормативно-правовим актам, які впливають на розрахунок ціни тендерної пропозиції, зокрема рішенню Київської міської ради від 30.01.2025 р. № 5/10472.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.03.2025, 19:49)
Всі технічні вимоги викладені в тендерній документації. Проектно-кошторисна документація розроблялася в 2024 році, відповідно зарплата вказана до проектно-кошторисної документації. Рішення Київської міської ради від 30.01.2025 р. № 5/10472 стосується коштів бюджету м. Києва. Дана закупівля передбачає два види бюджету, одним з яких є власний бюджет.
20.03.2025, 11:22
Щодо вимог тендерної документації
Общий вопрос о закупке
У зв'язку з відсутністю необхідної інформації у тексті тендерної документації, звертаємось з проханням надати роз'яснення, чи можливо застосування учасниками при підготовці ціни тендерної пропозиції застосування коефіцієнта 1,2 на виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будівель і споруд, що експлуатуються?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.03.2025, 19:45)
Так,можливо.
21.03.2025, 11:14
Звернення, що стосується вимог тендерної документації та наданих Замовником роз'яснень
Общий вопрос о закупке
У межах цієї закупівлі Замовником отримано звернення про приведення тендерної документації у відповідність чинним нормативно-правовим актам, які впливають на розрахунок ціни тендерної пропозиції, зокрема рішенню Київської міської ради від 30.01.2025 р. № 5/10472, тобто врахувати встановлений рівень заробітної плати для який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об'єктів, що споруджуються із залученням коштів бюджету міста Києва, коштів комунальних підприємств, установ та організацій, у розмірі 26 514 гривень 56 копійок та відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.
Як видно із такого звернення, це рішення стосується об’єктів, що споруджуються, зокрема, із залученням коштів комунальних підприємств, установ та організацій.
Таким чином, необхідність врахування рівня заробітної плати у розмірі 26 514 гривень 56 копійок стосується обох видів фінансування робіт 2025 року, що відповідно до інформації Замовника мають бути виконані за результатами проведення цього тендеру.
Замовником не надано відповіді/роз’яснення на попереднє звернення – чи планує Замовник привести тендерну документацію у відповідність чинним нормативно-правовим актам та врахувати рішення Київської міської ради від 30.01.2025 р. № 5/10472 - внести зміни у вимоги тендерної документації про врахування заробітної плати у розмірі 26 514 гривень 56 копійок.
Звертаємось з проханням надати роз’яснення.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован23.03.2025, 07:49)

Всі технічні вимоги викладені в тендерній документації. Проектно-кошторисна документація розроблялася в 2024 році, відповідно зарплата вказана до проектно-кошторисної документації. Рішення Київської міської ради від 30.01.2025 р. № 5/10472 стосується коштів бюджету м. Києва. Дана закупівля передбачає два види бюджету, одним з яких є власний бюджет.
25.03.2025, 11:21
Щодо технічного завдання
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Пунктами 125, 126, 127 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток № 3 до тендерної документації) передбачена робота з улаштування обладнання.
Проте, відсутне саме обладнання в технічному завданні, що монтується відповідно до вищезазначених розцінок.
Просимо уточнити технічне завдання в частині відображення обладнання до пунктів 125, 126, 127 (що передбачають монтаж обладнання).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован25.03.2025, 12:07)
Доброго дня!
Пункти 125-127 це щит управління сніготанення в який входить:
- регулятор для систем сніготанення двохзахисний DEVI;
- датчик вологості на покрівлі DEVI;
- контактор на DIN-рейку 25А 230/240В 50Гц А9с20731.
25.03.2025, 12:58
Щодо технічного завдання
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Просимо внести зміни до технічного завдання, передбачивши обладнання: регулятор для систем сніготанення двохзахисний DEVI, датчик вологості на покрівлі DEVI, контактор на DIN-рейку 25А 230/240В 50Гц А9с20731. Також просимо відобразити в технічному завданні пусконалагоджувальні роботи на дане обладнання.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован25.03.2025, 16:56)
Технічне завдання віпровідає дефектним актам, які взяті з розробленої проектно кошторисної документації.