Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 05.03.2025 10:39. Дата последних изменений - 17.03.2025 00:00

Закупівля автоматизованих робочих місць в комплекті за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) -

Идентификатор закупки UA-2025-03-05-003235-a  
ID 0aa5a469cba54151a1334d46ef8f74ab  
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`893`69200 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 2`893`692.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
05.03.25
Период уточнений
до 14.03.25
Период обжалования
до 14.03.25
Прием предложений
до 17.03.25
Квалификация
с17.03.25
05.03.2025, 13:14
Звернення
Общий вопрос о закупке
Просимо внести зміни в тендерну документацію та додати наступне: Для належного захисту інтересів Учасника щодо своєчасної оплати за даними торгами Замовник торгів повинен надати оригінал авторизаційного листа (листів) про повноваження від Президента Україна або Кабінету Міністрів Україна або від Міністерства Фінансів Україна, що підтверджує право замовника проводити закупівлю та сплачувати за товар в рамках укладеного договору. Надати оригінал авторизаційного листа (листів) від казначейської служби України, яка б гарантували своєчасну оплату за поставлений товар в строки передбачені договором!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.03.2025, 13:31)
Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання/звернення. Повідомляємо, що оплата за товар (предмет закупівлі) відбуватиметься відповідно до договору укладеного за результатом проведеної процедури закупівлі, в якому всі істотні умови будь повністю відповідати умовам проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації). Вся інша тендерна документація та додатки до неї складені у відповідності до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація щодо оплати товару оприлюднена в електронній системі закупівель відповідно до статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме заповнені електронні поля "Умови оплати".