Процедура закупки объявлена 28.02.2025 15:17. Дата последних изменений - 12.03.2025 14:54
Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративній будівлі Одеського дитячого будинка-інтерната (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія») -
Идентификатор закупки | UA-2025-02-28-008428-a | |
ID | f164bdd418ed4ea585105807cb0d1c7f |
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`627`74500 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 2`627`745.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
28.02.25
Период уточнений
до 13.03.25
Период обжалования
до 13.03.25
Прием предложений
до 16.03.25
Завершаестя сегодня Спешите принять участие!
Аукцион
17.03.25
06.03.2025, 17:45
Стосовно акту обстеження
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Ми є потенційним учасником тендеру на поставку та встановлення Товару: Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративній будівлі Одеського дитячого будинка-інтерната (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія») в рамках закупівлі: номер у Prozorro UA-2025-02-28-008428-a, звертаємось з приводу вимоги, зазначеної у п. 2.7 Додатку №3 тендерної документації, а саме: «2.7 Задля коректного розуміння потенційними учасниками специфіки монтажу, підключення та пусконалагодження Товару за конкретним місцем його встановлення, Учасники повинні здійснити обстеження фактичного місця поставки та встановлення Товару. Для підтвердження, в складі тендерної пропозиції Учасником надається акт про проведення технічного обстеження, який має бути підписаний Учасником та Замовником-ініціатором (Одеський дитячий будинок-інтернат). В документі має бути засвідчено, що Учасник обстежив місце поставки та встановлення Товару.».
Зазначена вимога є класичним прикладом дискримінаційної умови, що значно обмежує можливості потенційних учасників і може призвести до відсіювання учасників, котрі не зможуть здійснити обстеження об'єкта через різні обставини, зокрема через логістичні обмеження, відстань, або інші фактори. В умовах таких вимог Замовник фактично має можливість дозволити відвідування об'єкта лише тим учасникам, до яких він має схильність, натомість інших – не допускати до огляду або не завіряти підготовлені ними звіти про проведення технічного обстеження об'єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення їхніх пропозицій.
Таким чином, повнота і відповідність тендерної пропозиції учасника ставиться в залежність від волі Замовника, що суперечить принципу прозорості та рівності у тендерних процедурах.
Крім того, ця вимога може створювати додаткові корупційні ризики, оскільки для участі у тендері учаснику необхідно отримати акт про проведення технічного обстеження, який має бути підписаний Учасником та Замовником-ініціатором (Одеський дитячий будинок-інтернат). Це дає Замовнику змогу дізнатися склад учасників та їхню готовність до виконання умов тендеру до того, як відбудеться розкриття тендерних пропозицій. Отже, це може спричинити непрозорість і непередбачуваність процедури закупівлі.
З огляду на вищевикладене, ми просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, зокрема вилучити вимогу: «Задля коректного розуміння потенційними учасниками специфіки монтажу, підключення та пусконалагодження Товару за конкретним місцем його встановлення, Учасники повинні здійснити обстеження фактичного місця поставки та встановлення Товару. Для підтвердження, в складі тендерної пропозиції Учасником надається акт про проведення технічного обстеження, який має бути підписаний Учасником та Замовником-ініціатором (Одеський дитячий будинок-інтернат). В документі має бути засвідчено, що Учасник обстежив місце поставки та встановлення Товару», це дозволить забезпечити рівні умови для всіх учасників, уникнути дискримінації та корупційних ризиків, а також забезпечити прозорість і ефективність закупівлі.
Згідно з практикою Антимонопольного комітету України (АМКУ), орган оскарження стає на сторону учасника під час оскарження подібних вимог, визнаючи їх дискримінаційними і такими, що обмежують конкуренцію на ринку. Це може призвести до затягування строків закупівлі, а також ускладнити процес участі для багатьох добросовісних учасників.
Надаємо Вам номери рішень АМКУ задля ознайомлення з інформацією, що АМКУ вважає дану вимоги дискримінаційною та зобов’язує Замовників вносити зміни до тендерної документації шляхом видалення вимог щодо огляду об’єкту:
РІШЕННЯ №3191-р/пк-пз від 03.03.2025
РІШЕННЯ №3063-р/пк-пз від 27.02.2025
З огляду на зазначене, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, зокрема до п. 2.7 Додатку №3 шляхом його видалення з Додатку №3 тендерної документації.
Ми віримо, що внесення змін сприятиме забезпеченню прозорості та конкуренції на ринку, а також уникненню непотрібних юридичних процедур та затримок.
Дякуємо за увагу до нашого звернення та сподіваємось на позитивне вирішення даного питання в інтересах ефективного проведення закупівлі.
Ми є потенційним учасником тендеру на поставку та встановлення Товару: Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративній будівлі Одеського дитячого будинка-інтерната (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія») в рамках закупівлі: номер у Prozorro UA-2025-02-28-008428-a, звертаємось з приводу вимоги, зазначеної у п. 2.7 Додатку №3 тендерної документації, а саме: «2.7 Задля коректного розуміння потенційними учасниками специфіки монтажу, підключення та пусконалагодження Товару за конкретним місцем його встановлення, Учасники повинні здійснити обстеження фактичного місця поставки та встановлення Товару. Для підтвердження, в складі тендерної пропозиції Учасником надається акт про проведення технічного обстеження, який має бути підписаний Учасником та Замовником-ініціатором (Одеський дитячий будинок-інтернат). В документі має бути засвідчено, що Учасник обстежив місце поставки та встановлення Товару.».
Зазначена вимога є класичним прикладом дискримінаційної умови, що значно обмежує можливості потенційних учасників і може призвести до відсіювання учасників, котрі не зможуть здійснити обстеження об'єкта через різні обставини, зокрема через логістичні обмеження, відстань, або інші фактори. В умовах таких вимог Замовник фактично має можливість дозволити відвідування об'єкта лише тим учасникам, до яких він має схильність, натомість інших – не допускати до огляду або не завіряти підготовлені ними звіти про проведення технічного обстеження об'єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення їхніх пропозицій.
Таким чином, повнота і відповідність тендерної пропозиції учасника ставиться в залежність від волі Замовника, що суперечить принципу прозорості та рівності у тендерних процедурах.
Крім того, ця вимога може створювати додаткові корупційні ризики, оскільки для участі у тендері учаснику необхідно отримати акт про проведення технічного обстеження, який має бути підписаний Учасником та Замовником-ініціатором (Одеський дитячий будинок-інтернат). Це дає Замовнику змогу дізнатися склад учасників та їхню готовність до виконання умов тендеру до того, як відбудеться розкриття тендерних пропозицій. Отже, це може спричинити непрозорість і непередбачуваність процедури закупівлі.
З огляду на вищевикладене, ми просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, зокрема вилучити вимогу: «Задля коректного розуміння потенційними учасниками специфіки монтажу, підключення та пусконалагодження Товару за конкретним місцем його встановлення, Учасники повинні здійснити обстеження фактичного місця поставки та встановлення Товару. Для підтвердження, в складі тендерної пропозиції Учасником надається акт про проведення технічного обстеження, який має бути підписаний Учасником та Замовником-ініціатором (Одеський дитячий будинок-інтернат). В документі має бути засвідчено, що Учасник обстежив місце поставки та встановлення Товару», це дозволить забезпечити рівні умови для всіх учасників, уникнути дискримінації та корупційних ризиків, а також забезпечити прозорість і ефективність закупівлі.
Згідно з практикою Антимонопольного комітету України (АМКУ), орган оскарження стає на сторону учасника під час оскарження подібних вимог, визнаючи їх дискримінаційними і такими, що обмежують конкуренцію на ринку. Це може призвести до затягування строків закупівлі, а також ускладнити процес участі для багатьох добросовісних учасників.
Надаємо Вам номери рішень АМКУ задля ознайомлення з інформацією, що АМКУ вважає дану вимоги дискримінаційною та зобов’язує Замовників вносити зміни до тендерної документації шляхом видалення вимог щодо огляду об’єкту:
РІШЕННЯ №3191-р/пк-пз від 03.03.2025
РІШЕННЯ №3063-р/пк-пз від 27.02.2025
З огляду на зазначене, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, зокрема до п. 2.7 Додатку №3 шляхом його видалення з Додатку №3 тендерної документації.
Ми віримо, що внесення змін сприятиме забезпеченню прозорості та конкуренції на ринку, а також уникненню непотрібних юридичних процедур та затримок.
Дякуємо за увагу до нашого звернення та сподіваємось на позитивне вирішення даного питання в інтересах ефективного проведення закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.03.2025, 10:21)
Добрий день, шановний Учасник!
Ваше припущеня, що до вимоги обстеження об'єкта встановлення сонячної електростанції та складання акта є дискримінаційною умовою не відповідає дійсності. КП ЦЗО Одеської обласної ради, яке проводить тендерну закупівлю, було збільшено строк прийому пропозицій від мінімального 7 днів до 16 календарних днів, для того щоб всі бажаючи змогли виїхати на місце та мали розуміння де саме необхідно буде виконувати роботи. За номером телефона вказаний в тендерній документації, Учасник погоджує дату та час огляду враховуючи свої логістичні умови. Тому в разі Вашій зацікавленності, запрошуємо до участі в тендері.
Ваше припущеня, що до вимоги обстеження об'єкта встановлення сонячної електростанції та складання акта є дискримінаційною умовою не відповідає дійсності. КП ЦЗО Одеської обласної ради, яке проводить тендерну закупівлю, було збільшено строк прийому пропозицій від мінімального 7 днів до 16 календарних днів, для того щоб всі бажаючи змогли виїхати на місце та мали розуміння де саме необхідно буде виконувати роботи. За номером телефона вказаний в тендерній документації, Учасник погоджує дату та час огляду враховуючи свої логістичні умови. Тому в разі Вашій зацікавленності, запрошуємо до участі в тендері.
07.03.2025, 11:16
Щодо характеристик акумулятора
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику! У тендерній документації "Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративній будівлі Одеського дитячого будинка-інтерната (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)" Додаток 3
до тендерної документації зазначено технічні характеристики акумулятора 51,2 кВт*год Sunpal ECO56.32-X1, який фактично відсутній на ринку України, хоча вказано, що можна використовувати еквівалент, але самі характеристики не збігаються з реальними характеристиками подібних акумуляторів - точніше:
Номінальна напруга, В: 563,2 (задано не вірно)
Габарити, мм: 1200х600х1540 (таких розмірів акб для ємності 51,2 квт*год взагалі не існує)
Маса аккумулятора, кг: 580
Додатково сама модель "Акумуляторна батарея Sunpal ECO56.32-X1" взагалі відсутній у продажу на світовому ринку.
Ми вважаємо, що такі вимоги по обладнанню є дискримінаційними щодо учасників, відповідно просимо Вас Замінити цю позицію на аналогічні (50-52 квт*год), які мають офіційні канали поставок в Україну та офіційні сервісні центри (Deye, Dyness, Pylontech та ін.).
Так само є прохання вказувати характеристики, згідно з офіційними Datashit виробників, а якщо є відхилення, то закласти % можливе відхилення від запитуваних характеристик. Дякуємо за увагу до нашого звернення та сподіваємось на позитивне вирішення даного питання.
до тендерної документації зазначено технічні характеристики акумулятора 51,2 кВт*год Sunpal ECO56.32-X1, який фактично відсутній на ринку України, хоча вказано, що можна використовувати еквівалент, але самі характеристики не збігаються з реальними характеристиками подібних акумуляторів - точніше:
Номінальна напруга, В: 563,2 (задано не вірно)
Габарити, мм: 1200х600х1540 (таких розмірів акб для ємності 51,2 квт*год взагалі не існує)
Маса аккумулятора, кг: 580
Додатково сама модель "Акумуляторна батарея Sunpal ECO56.32-X1" взагалі відсутній у продажу на світовому ринку.
Ми вважаємо, що такі вимоги по обладнанню є дискримінаційними щодо учасників, відповідно просимо Вас Замінити цю позицію на аналогічні (50-52 квт*год), які мають офіційні канали поставок в Україну та офіційні сервісні центри (Deye, Dyness, Pylontech та ін.).
Так само є прохання вказувати характеристики, згідно з офіційними Datashit виробників, а якщо є відхилення, то закласти % можливе відхилення від запитуваних характеристик. Дякуємо за увагу до нашого звернення та сподіваємось на позитивне вирішення даного питання.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.03.2025, 16:07)
Шановний Учасник!
Дякуємо за Ваші слушні зауваження, до тендерної документації будуть вноситися зміни, щодо технічних характеристик обладнання.
Дякуємо за Ваші слушні зауваження, до тендерної документації будуть вноситися зміни, щодо технічних характеристик обладнання.
10.03.2025, 11:55
Акт огляду - дискримінаційна вимога
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, вимога щодо огляду об'єкту є дискримінаційною та такою що обмежує можливість учасників подати свою пропозицію.
Ваша відповідь щодо того, що є достатній час для здійснення огляду є безпідставною.
Адже, скільки б днів Ви не надавали на подачу пропозиції - Замовник-ініціатор може підписати Акт огляду тільки "своєму" учаснику. І дана практика відома абсолютно всім як учасникам так і замовникам!!!!!!!!!!Коли замовники не підписують акти огляду всім учасника. І як результат, на аукціоні тільки один "свій" учасник.
Видаліть дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкту.
Тим паче, що всі рішення АМКУ підтверджують факт незаконності такої вимоги.
Ваша відповідь щодо того, що є достатній час для здійснення огляду є безпідставною.
Адже, скільки б днів Ви не надавали на подачу пропозиції - Замовник-ініціатор може підписати Акт огляду тільки "своєму" учаснику. І дана практика відома абсолютно всім як учасникам так і замовникам!!!!!!!!!!Коли замовники не підписують акти огляду всім учасника. І як результат, на аукціоні тільки один "свій" учасник.
Видаліть дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкту.
Тим паче, що всі рішення АМКУ підтверджують факт незаконності такої вимоги.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.03.2025, 14:12)
Добрий день, шановний Учасник!
Просимо звернутися щодо огляду місця встановлення сонячної станції за телефоном вказаним в тендерній документації до Одеського дитячого будинку інтернату, в разі відмови Вам в огляді, просимо надати інформацію в КП ЦЗО Одеської обласної ради, яке проводить цей тендер для ОДБІ. Також просимо не зациклюватися на якомусь "своєму" учаснику, а погодити час огляду, оцінити свої можливості по встановленнюю обладнання та приймати участь в тендері.
Просимо звернутися щодо огляду місця встановлення сонячної станції за телефоном вказаним в тендерній документації до Одеського дитячого будинку інтернату, в разі відмови Вам в огляді, просимо надати інформацію в КП ЦЗО Одеської обласної ради, яке проводить цей тендер для ОДБІ. Також просимо не зациклюватися на якомусь "своєму" учаснику, а погодити час огляду, оцінити свої можливості по встановленнюю обладнання та приймати участь в тендері.
10.03.2025, 14:41
"Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративній будівлі Одеського дитячого будинка-інтерната (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)"
Вопрос о лотеДахова гібридна сонячна електростанція з
Шановний Замовник тендеру "Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративній будівлі Одеського дитячого будинка-інтерната (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)"
прошу звернути увагу, що абсолютно ніде не сказано про проєктну документацію. Хто її робить і чи робить?Чи вона не потрібна?
Бо згідно умов технічних - проєктну документацію робити не потрібно
прошу звернути увагу, що абсолютно ніде не сказано про проєктну документацію. Хто її робить і чи робить?Чи вона не потрібна?
Бо згідно умов технічних - проєктну документацію робити не потрібно
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.03.2025, 14:54)
Добрий день, шановний Учасник!
Так, проектна документація не вимагається.
Так, проектна документація не вимагається.
11.03.2025, 11:55
Некоректне технічне завдання
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, згідно наданого Технічного завдання не вбачається конкретний перелік матеріалів, конструкцій, кріпильних матеріалів, необхідних для монтажу СЕС.
Просимо надати робочий проект або ж проектно кошторисну документацію, щоб учасники мали змогу сформувати свої цінові пропозиції.
Документацією також не передбачено формування кошторисної документації у складі пропозиції.
Виникає запитання до Замовника, яким чином ви будете
розглядати відповідність пропозицій технічним та якісним характеристикам?
Просимо надати робочий проект або ж проектно кошторисну документацію, щоб учасники мали змогу сформувати свої цінові пропозиції.
Документацією також не передбачено формування кошторисної документації у складі пропозиції.
Виникає запитання до Замовника, яким чином ви будете
розглядати відповідність пропозицій технічним та якісним характеристикам?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.03.2025, 11:03)
Добрий день, шановний Учасник!
Конкретного переліку кріпильних матеріалів не може бути в тендерній документації, так як кожен постачальник підбирає їх під своє обладнання яке пропонує до встановлення. Щодо технічної документації, то п.1.6 Договору передбачено : " Перед початком робіт Постачальник складає та погоджує з Покупцем технічну документацію, а саме загальний опис електрообладнання, ескізний проект, виробничі креслення та схеми компонентів, складальних вузлів, електричних кіл тощо, описи та пояснення, необхідні для розуміння зазначених креслень і схем та функціонування електрообладнання, згідно з вимогами Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого Постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067". Відповідність пропозицій буде розглядатись згідно вимог які наведені в Додатку 5 Тендерної документації. Дякуємо за Ваше запитання, та запрошуємо до участі в тендері.
Конкретного переліку кріпильних матеріалів не може бути в тендерній документації, так як кожен постачальник підбирає їх під своє обладнання яке пропонує до встановлення. Щодо технічної документації, то п.1.6 Договору передбачено : " Перед початком робіт Постачальник складає та погоджує з Покупцем технічну документацію, а саме загальний опис електрообладнання, ескізний проект, виробничі креслення та схеми компонентів, складальних вузлів, електричних кіл тощо, описи та пояснення, необхідні для розуміння зазначених креслень і схем та функціонування електрообладнання, згідно з вимогами Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого Постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067". Відповідність пропозицій буде розглядатись згідно вимог які наведені в Додатку 5 Тендерної документації. Дякуємо за Ваше запитання, та запрошуємо до участі в тендері.
12.03.2025, 09:15
Дескримінаційні умови
Общий вопрос о закупке
Дескримінаційні умови!!! Шановний замовнику! У новій редакції умов до тендерного замовлення (Додаток 3 (Технічні умови) НОВА РЕДАКЦІЯ.docx) було збільшено кількість панелей Jingsun JAM132D-750N у 2 рази з 68 шт до 120 шт, також збільшили кількість гібридних інверторів Deye SUN15 з 1 шт до 3 шт!!, додали додаткові роботи щодо підключення генератора та розведення електричної частини, але при цьому не змінили ціну бюджету тендерної закупівлі UA-2025-02-28-008428-a.
Все говорить про те, що Ваші дії спрямовані, щоб тендер не відбувся, або він сформований під одного учасника. Про це свідчить вимога про використання сонячних панелей Jingsun JAM132D-750N, які є тільки в однієї фірми на території України - це ТОВ "Альба Енерджі" https://alba.energy/product/sonyachna-panel-jingsun-jam132d-750n-750-vt/
Ви обмежили допустимі характеристики панелей, точніше це "Коефіцієнт ефективності (КПД) не менше 24%", такі параметри не доступні на даний момент на території України.
Також Ви внесли зміни, але при цьому не змінили терміни прийому пропозицій, таким чином ми як потенційний учасник до кінця не маємо повні технічні данні по тендерной закупівлі не можемо організовувати виізд на тех огляд об'єкту. Таким чином робляться дескримінаційні умови.
Просимо Вас змінити склад необхідного обладнання та використовувати моделі та характеристики, які доступні та офіційно імпортуються на територію України (LONGi Solar, JinkoSolar, Trina Solar, Risen Energy, JA SOLAR та ін.). Так само нормалізувати кількісні та фінансові вимоги тендорної закупівлі, щоб змінена кількість обладнання та робіт відповідала повноцінному бюджету. Також збільшити терміни прийому пропозицій.
Все говорить про те, що Ваші дії спрямовані, щоб тендер не відбувся, або він сформований під одного учасника. Про це свідчить вимога про використання сонячних панелей Jingsun JAM132D-750N, які є тільки в однієї фірми на території України - це ТОВ "Альба Енерджі" https://alba.energy/product/sonyachna-panel-jingsun-jam132d-750n-750-vt/
Ви обмежили допустимі характеристики панелей, точніше це "Коефіцієнт ефективності (КПД) не менше 24%", такі параметри не доступні на даний момент на території України.
Також Ви внесли зміни, але при цьому не змінили терміни прийому пропозицій, таким чином ми як потенційний учасник до кінця не маємо повні технічні данні по тендерной закупівлі не можемо організовувати виізд на тех огляд об'єкту. Таким чином робляться дескримінаційні умови.
Просимо Вас змінити склад необхідного обладнання та використовувати моделі та характеристики, які доступні та офіційно імпортуються на територію України (LONGi Solar, JinkoSolar, Trina Solar, Risen Energy, JA SOLAR та ін.). Так само нормалізувати кількісні та фінансові вимоги тендорної закупівлі, щоб змінена кількість обладнання та робіт відповідала повноцінному бюджету. Також збільшити терміни прийому пропозицій.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.03.2025, 11:25)
Добрий день, шановний Учасник!
Просимо звернути увагу що в новій редакції документів передбачено можливість збільшити кількість обладнання "до", та вказанна кількість, тобто новими документами було розширено коло учасників які мають обладнання з різним технічним характеристиками (тому не дуже зрозуміло про яку дискримінацію іде мова?) Щодо ККД панелей, то від 24 % на сьогодні достатньо пропозицій на ринку з такими параметрами. Зміни до документації вносились згідно з діючим законодавством про публічні закупівлі, строк прийому пропозицій був встановлений 16 днів, цього строку достатньо для огляду об'єкта та підготовки тендерної пропозиції.
Просимо звернути увагу що в новій редакції документів передбачено можливість збільшити кількість обладнання "до", та вказанна кількість, тобто новими документами було розширено коло учасників які мають обладнання з різним технічним характеристиками (тому не дуже зрозуміло про яку дискримінацію іде мова?) Щодо ККД панелей, то від 24 % на сьогодні достатньо пропозицій на ринку з такими параметрами. Зміни до документації вносились згідно з діючим законодавством про публічні закупівлі, строк прийому пропозицій був встановлений 16 днів, цього строку достатньо для огляду об'єкта та підготовки тендерної пропозиції.
12.03.2025, 12:54
Помилки у технічній документації
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник! У технічній документації "Додаток 3 до тендерної документації" є грубі помилки, які спричинять дискваліфікацію учасників:
У Вас вказано "Акумуляторна батарея - Ємність акумуляторних батарей сумарна: не менш ніж 100 кВт", але ємність не вимірюється в кВт, це параметри потужності. Вам потрібно вказати кВт*годину - це параметр ємності.
Панель сонячна - у Вас вказана норма по ККД "Коефіцієнт ефективності (ККД) не менше 24%" - це дискримінаційна умова, оскільки в наявності панелей з такою характеристикою немає на ринку України.
У Вас вказано "Акумуляторна батарея - Ємність акумуляторних батарей сумарна: не менш ніж 100 кВт", але ємність не вимірюється в кВт, це параметри потужності. Вам потрібно вказати кВт*годину - це параметр ємності.
Панель сонячна - у Вас вказана норма по ККД "Коефіцієнт ефективності (ККД) не менше 24%" - це дискримінаційна умова, оскільки в наявності панелей з такою характеристикою немає на ринку України.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.03.2025, 14:54)
Добрий день, шановний Учасник!
Дякуємо за запитання, стосовно ККД не мнше 24% у панелей, то на ринку достатньо пропозицій з такими параметрами. За вказану різницю між ємністю та потужностю, дякуємо, але це не привід для дискваліфікації учасника.
Дякуємо за запитання, стосовно ККД не мнше 24% у панелей, то на ринку достатньо пропозицій з такими параметрами. За вказану різницю між ємністю та потужностю, дякуємо, але це не привід для дискваліфікації учасника.