Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 15.01.2025 12:21. Дата последних изменений - 15.01.2025 12:21

ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( 03212213-6 Горох сушений, 03212210-5 Квасоля) -

Идентификатор закупки UA-2025-01-15-005955-a  
ID 5f03dd8a9e53466690bc2adf0e9bb4d4  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( 03212213-6 Горох сушений, 03212210-5 Квасоля). 1. Горох сушений лущений - горох колотий або цілий шліфований першого ґатунку. Колір від жовтого до зеленого. Чистий без різних домішок, без затхлого, пліснявого та інших запахів. Смак притаманний гороху, без сторонніх присмаків. Якість товару повинна відповідати ДСТУ або ТУ У Виробника. 2. Квасоля. Вирощена в природніх умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин. Достатньої зрілості, без ознак гнилі, механічного пошкодження та пошкодження шкідниками. Колір відповідно до сорту, без плям. Постачання товару за договором здійснюється протягом 2025 року в заклади освіти ,підпорядковані Замовнику, відповідно до наданих заявок 2-3 рази на тиждень частинами, згідно дислокації (Додаток №2 до Договору ) та графіку постачання (Додаток №3 до Договору). Заявка Замовника має містити інформацію щодо кількості, місця та терміну поставки товару. Поставка товара здійснюється в робочі дні з 6-00 до 17-00. Залишковий термін придатності на момент постачання - не менше 50% загального терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. На недоброякісний товар складається акт та повертається постачальнику. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам (надати документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність або сертифікат відповідності). Доставка продукції здійснюється автотранспортом згідно з Санітарними правилами та наявністю у водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи в ЗДО . Розрахунки проводяться в національній валюті України – гривні, шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі видаткових накладних, на умовах відтермінування платежу за поставлений товар на строк 90 (дев’яносто) календарних днів. Місце постачання товару: Україна, місто Київ, заклади освіти підпорядковані Управлінню освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації. Строк постачання товару: до 31.12.2025 р.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації  
Ожидаемая стоимость 132`270.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
15.01.25
Прием предложений
до 20.01.25
Осталось5 дней Спешите принять участие!