Процедура закупки объявлена 10.01.2025 15:58. Дата последних изменений - 10.01.2025 15:58
Риба хек -
Идентификатор закупки | UA-2025-01-10-009463-a | |
ID | 1365d5394c0c457bacba845864511822 |
Ожидаемая стоимость
593`920.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
5.1. Товар постачається дрібними партіями за окремими замовленнями Замовника, виходячи з його фінансових можливостей та поточних потреб в межах загальної суми цього Договору відповідно до специфікації (додаток № 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 1 день до дати поставки письмово або у інший спосіб, зручний для Сторін. Поставка здійснюється за рахунок Постачальника. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника ______________ (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram), зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. У разі подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram) заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника. 5.2. Постачальник здійснює поставку транспортним засобом, що спеціально облаштований та пристосований для перевезення товару, визначеного у додатку № 1 до цього Договору, щодо якого здійснюється систематична дезінфекція транспортного засобу та відповідає санітарним вимогам. 5.3. Водій цього транспорту, особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарні книжки водія і інших осіб, що супроводжують товар. 5.4. Постачальник за цим Договором здійснює поставку та відвантаження товару до дислокації закладів освіти, визначених у додатку № 2 до цього Договору . 5.5. Товар поставляється Постачальником відповідно до графіку та маршруту постачання, що вказані у Додатку 2 кожного тижня згідно поданого замовлення. 5.6. Постачальник зобов’язаний одночасно з товаром передати Замовнику документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору, та нормативно-правових актів . 5.7. Якщо товар не відповідає вимогам, визначеним цим Договором, у т. ч. за кількістю, якістю, асортиментом, тарою, упаковкою тощо, приймання товару призупиняється до прибуття представника Постачальника, виклик якого є обов’язковим. У цьому разі Акт приймання-передачі товару та/або видаткові накладні Сторони не підписують. Сторони складають Акт про виявлені недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків (не більше 2 робочих днів), перелік відсутніх документів, порядок одержання Постачальником такого Акта. Постачальник відповідає за недоліки товару, якщо він не доведе, що вони виникли внаслідок порушення Замовником правил користування та/чи зберігання товару, дій третіх осіб, непереборної сили. Будь-які витрати, пов’язані з усуненням недоліків у товарі, несе Постачальник. 5.8. При виявленні Замовником прихованих недоліків товару протягом установленого терміну зберігання, які неможливо було виявити при його отриманні, Замовник зобов’язаний негайно повідомити про це Постачальника та повернути такий товар. Вивіз товару зі складу Замовника здійснюється силами, засобами та за рахунок Постачальника. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, що не могли, бути виявлені при звичайній для такого виду товару перевірці і були виявлені лише в процесі обробки. Сторони складають Акт про приховані недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків. 5.9. Заміна товару (усунення недоліків) проводиться Постачальником у термін, установлений в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), але не більше 2 робочих дні. 5.10. Після усунення Постачальником недоліків, зазначених в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), Сторони підписують Акт приймання-передачі товару та/або видаткову накладну відповідно до умов цього Договору, а якщо вони не усунуті, Замовник після спливу встановленого строку має право повернути товар Постачальнику та не здійснювати оплату за такий товар або вжити інших заходів відповідно до законодавства, у т. ч. відмовитися від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків, сплати штрафних санкцій. 5.11. У разі відмови від оплати товару у випадку, встановленого пунктом 5.10 цього Договору, Замовник не несе відповідальності за прострочення строку оплати товару. 5.12. Поставка вважається виконаною після фактичного отримання Замовником товару належної якості та кількості, та підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної. Замовник має право відмовитися від прийняття товару, який не відповідає умовам цього Договору.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Белзької міської ради Львівської області | |
Ожидаемая стоимость | 593`920.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Закупка объявлена
10.01.25
Прием предложений
до 15.01.25
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!