Процедура закупки объявлена 03.01.2025 19:22. Дата последних изменений - 08.01.2025 14:03
Бензин А-95, Дизельне паливо -
Идентификатор закупки | UA-2025-01-03-005751-a | |
ID | 96db7ae96ad34e44933a71f817cf1278 | |
Идентификатор плана | UA-P-2025-01-03-005206-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
740`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВОРОНОВИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ" Вороновицької селищної ради | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 740`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
03.01.25
Период уточнений
до 10.01.25
Период обжалования
до 10.01.25
Прием предложений
до 13.01.25
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Аукцион
13.01.25
08.01.2025, 14:03. ID:
UA-2025-01-03-005751-a.b1
Жалоба в АМКУ
ТОВ "ТД "ІФС"
Скарга на умови тендерної документації
?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
1. Вилучити із тендерної документації вимога, відповідно до якої у учасника повинна бути в наявності обладнання та матеріально-технічної база, а саме офісу, що розташований у м. Вінниці, або не далі ніж 30 км від місця знаходження Замовника.
Описание сущности пункта жалобы
1.1. В Додатку № 3 до ТД Замовник встановив вимога, відповідно до якої у учасника повинна бути в наявності обладнання та матеріально-технічної база, а саме офісу, що розташований у м. Вінниці, або не далі ніж 30 км від місця знаходження Замовника:
«4.2. Отримання талонів має бути в офісі, що розташований у м. Вінниці, або не далі ніж 30 км від місця знаходження Замовника.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Тобто, Замовником встановлена вимога щодо наявності у учасника матеріально-технічної бази у Учасника, а саме згідно Додатку № 3 до ТД: має бути офіс, що розташований у м. Вінниці, або не далі ніж 30 км від місця знаходження Замовника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВОРОНОВИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ" Вороновицької селищної ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-03-005751-a, зокрема:
1. Вилучити із тендерної документації вимога, відповідно до якої у учасника повинна бути в наявності обладнання та матеріально-технічної база, а саме офісу, що розташований у м. Вінниці, або не далі ніж 30 км від місця знаходження Замовника.
?:tender complaints objections argument evidence
Партнерський договір
?:tender complaints objections argument evidence
Зразки талонів
?:tender complaints objections sequenceNumber: 2
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати Замовнику сертифікат відповідності, виданий на ім’я учасника уповноваженим органом з оцінки відповідності.
Описание сущности пункта жалобы
1.2. В Додатку № 3 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати Замовнику сертифікат відповідності, виданий на ім’я учасника уповноваженим органом з оцінки відповідності:
«4.7.1. Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» на Бензин А-95 (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності.»
«4.8.1. Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на паливо дизельне (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності»
Дискримінаційна умова в частині сертифікат відповідності, виданий на ім’я учасника уповноваженим органом з оцінки відповідності
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності у учасників сертифікатів відповідності товару, виданих Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності (а отже – на ім’я Учасника).
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару, оскільки такі реквізити сертифікату (видача його ім’я учасника) не встановлені, як обов’язкові на законодавчому рівні.
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Відповідно до ДСТУ 7688:2015 "ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО.Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
Відповідно до пункту 10.3 документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію: — дату видачі й номер документа;
— позначення цього стандарту;
— познаку дизельного палива відповідно до 3.3;
— торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну
адресу;
— назву та повну адресу постачальника (за наявності);
— дату виготовлення дизельного палива;
— дату відбирання проби та дату проведення випробування;
— показники якості дизельного палива, їх нормативні значення згідно з цим стандартом,
нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробування;
— позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
— національний знак відповідності, який підтверджує відповідність дизельного палива вимогам
Технічного регламенту;
— відомості щодо декларації про відповідність;
— знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
— номер партії (резервуара);
— інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
— підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, який
виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Відповідно до розділу 11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА встановлено:
11.1 Виробник гарантує відповідність якості дизельного палива вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.
11.2 Гарантійний термін зберігання дизельного палива — 1 рік від дати його виготовлення.
Відповідно до ДСТУ 7687:2015 " БЕНЗИНИ АВТОМОБІЛЬНІ ЄВРО. Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
Відповідно до пункту 10.2 документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію: — — дату видачі й номер документа;
— позначення цього стандарту;
— назву та познаку бензину відповідно до 3.4;
— торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
— назву та повну адресу постачальника (за наявності);
— дату виготовлення бензину;
— дату відбирання проби та дату проведення випробування;
— показники якості бензину, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробувань;
— позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
— національний знак відповідності, який підтверджує відповідність бензину вимогам Технічного
регламенту;
— відомості щодо декларації про відповідність;
— знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
— номер партії (резервуара);
— інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
— підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Відповідно до розділу 11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА встановлено:
11.1 Виробник гарантує відповідність якості дизельного палива вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.
11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА
11.1 Виробник гарантує відповідність якості бензинів вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.
Вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікату відповідності виданого учаснику (а отже - на ім`я Учасника) – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможуть виконати відповідну вимогу.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Національним стандартом не передбачено отримання сертифікату відповідності Технічному регламенту, виданого САМЕ учасником, а отже такі вимоги тендерної документації суперечать п. 29 Особливостей, та є такими, що обмежують права Скаржника на участь у відповідній процедурі закупівлі.
Скаржник може надати сертифікат відповідності, який виданий виробнику палива, а отже на ім’я виробника (ПАТ «Укртатнафта», ЄДРПОУ 00152307).
Классификация нарушения
Технічна специфікація предмета закупівлі
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВОРОНОВИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ" Вороновицької селищної ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-03-005751-a, зокрема:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати Замовнику сертифікат відповідності, виданий на ім’я учасника уповноваженим органом з оцінки відповідності.
?:tender complaints objections argument evidence
Документи якості на Бензин А95
?:tender complaints objections argument evidence
Документи якості на Дизельне паливо
?:tender complaints objections argument evidence
ДСТУ 7687:2015
?:tender complaints objections argument evidence
ДСТУ 7688:2015
?:tender complaints objections argument evidence
Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927
?:tender complaints objections sequenceNumber: 3
3. Вилучити із тендерної документації вимогу, щодо надання документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об`єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопродуктів (талони).
Описание сущности пункта жалобы
1.3. В Додатку № 3 до ТД Замовник встановив вимогу, щодо надання документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об`єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопродуктів (талони):
«4.9. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг) (ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони).»
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документів, що підтверджують право використання ним об`єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони) – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь.
Вимагаючи надання у складі пропозиції документальне підтвердження наявності права у Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності, які мають місце на довірчих документах (талонах) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема "недискримінація учасників".
Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання об’єктів інтелектуальної власності (торгової марки, яка зображена на АЗС та скретч-карті/талони на отримання палива на АЗС), проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права використання торгових марок.
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «ТД «ІФС», відсутність права на використання торгових марок, зазначених на талонах не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива.
Скаржник не використовує торгові марки, які нанесені на талони, оскільки Скаржник не емітує та не виготовляє талони на пальне.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта та мережу АЗС Prime. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітовані партнерами Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта та мережі АЗС Prime для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВОРОНОВИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ" Вороновицької селищної ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-03-005751-a, зокрема:
3. Вилучити із тендерної документації вимогу, щодо надання документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об`єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопродуктів (талони).
?:tender complaints objections argument evidence
Партнерський договір
?:tender complaints objections argument evidence
Зразки талонів
?:tender complaints objections sequenceNumber: 4
4. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС САМЕ у межах селища Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області ТА САМЕ по маршруту м. Вінниця – селище Вороновиця (селище Вороновиця - м. Вінниця).
Описание сущности пункта жалобы
1.4. В Додатку № 3 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС САМЕ у межах селища Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області ТА САМЕ по маршруту м. Вінниця – селище Вороновиця (селище Вороновиця - м. Вінниця):
«4.10. Учасник повинен мати АЗС у межах селища Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області та по маршруту м. Вінниця – селище Вороновиця (селище Вороновиця - м. Вінниця). У складі тендерної пропозиції Учасник на підтвердження вищевказаної вимоги надає гарантійний лист з місцезнаходженням АЗС.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС у межах селища Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області та по маршруту м. Вінниця – селище Вороновиця (селище Вороновиця - м. Вінниця), що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Виконати такі умови тендерної документації зможе ОКРЕМА мережа АЗС, які мають не менше АЗС з окремим визначеним місцезнаходженням, а саме:
- у адміністративних межах селища Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області;
ТА
- АЗС, яка знаходиться по маршруту м. Вінниця – селище Вороновиця (селище Вороновиця - м. Вінниця)
Такі вимоги в частині місцерозташування АЗС з чітким обмеженим місцезнаходженням матеріально-технічної бази (об’єктів АЗС), свідчать про наявність дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресами:
BRSM Nafta, 406км+944м, с\р Сокиринецька, а\д Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам'янка, Сокиринці, Вінницька область, 23027 – на відстані 9,9 км від селища Вороновиця.
BRSM Nafta, 406км+944м, с\р Сокиринецька, а\д Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам'янка, Сокиринці, Вінницька область, 23027 – за межами маршруту м. Вінниця – селище Вороновиця (селище Вороновиця - м. Вінниця.
Та по всій території України.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині місцезнаходження АЗС межах селища Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області ТА по маршруту м. Вінниця – селище Вороновиця (селище Вороновиця - м. Вінниця).
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти)».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- у адміністративних межах селища Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області;
- АЗС, яка знаходиться по маршруту м. Вінниця – селище Вороновиця (селище Вороновиця - м. Вінниця).
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВОРОНОВИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ" Вороновицької селищної ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-03-005751-a, зокрема:
4. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС САМЕ у межах селища Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області ТА САМЕ по маршруту м. Вінниця – селище Вороновиця (селище Вороновиця - м. Вінниця).
?:tender complaints objections argument evidence
посилання на сайт мережі АЗС БРСМ-нафта www.brsm-nafta.com , яка містить інформацію та зображення місцезнаходження 1 АЗС на відстані 9,9 км від селища Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області (а отже ЗА МЕЖАМИ селища) та АЗС, яка знаходиться ЗА МЕЖАМИ маршруту м. Вінниця – селище Вороновиця (селище Вороновиця - м. Вінниця
?:tender complaints objections argument evidence
Пратнерський договір
?:tender complaints objections argument evidence
Зразки талонів
?:tender complaints objections sequenceNumber: 5
5. Вилучити із тендерної документації вимогу, щодо наявності у учасників у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який САМЕ згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника.
Описание сущности пункта жалобы
1.5. В Додатку № 3 до ТД Замовник встановив вимогу, щодо наявності у учасників у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який САМЕ згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника:
«4.5. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати заходам із захисту довкілля.»
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки у Скаржника сертифіковано впроваджену систему згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що "Посиланням на документи", відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами: ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
Скаржник вважає за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВОРОНОВИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ" Вороновицької селищної ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-03-005751-a, зокрема:
5. Вилучити із тендерної документації вимогу, щодо наявності у учасників у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який САМЕ згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника.
?:tender complaints objections argument evidence
Сертифікат згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) виданий Скаржнику
Ожидает рассмотрения
08.01.2025 14:03