Процедура закупки объявлена 02.01.2025 17:36. Дата последних изменений - 13.01.2025 18:09
"Код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт рентгенологічного кабінету Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області)" -
Идентификатор закупки | UA-2025-01-02-007082-a | |
ID | d40244bd6d8c4bf6a780eb356d354348 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`816`376.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Місце виконання робіт: вул. Незалежності,3, селище Любешів Камінь - Каширського району Волинської області, Україна, 44201 Термін виконання : до 20 лютого 2025 року (включно)
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 1`816`376.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
02.01.25
Период уточнений
до 15.01.25
Период обжалования
до 15.01.25
Прием предложений
до 18.01.25
Осталось3 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Аукцион
20.01.25
13.01.2025, 11:42
Запитання щодо технічного завдання
Общий вопрос о закупке
ДОДАТОК 2 до тендерної документації
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в розділі Устаткування та механізми зазначено перелік устаткувань. Прохання уточнити про необхідність саме цього обладнання та устаткування при виконанні робіт. Чи є можливість їх не використовувати або використовувати лише частину із них? Або привести Додаток №2 у відповідність.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в розділі Устаткування та механізми зазначено перелік устаткувань. Прохання уточнити про необхідність саме цього обладнання та устаткування при виконанні робіт. Чи є можливість їх не використовувати або використовувати лише частину із них? Або привести Додаток №2 у відповідність.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.01.2025, 17:58)
Дякуємо за звернення, шановний Учаснику.
Внесено зміни до тендерної долкументації
Внесено зміни до тендерної долкументації
13.01.2025, 11:46
Вимоги до тендерної пропозиції
Общий вопрос о закупке
Прохання уточнити чи запропонована ціна є твердою чи динамічною
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.01.2025, 17:59)
Дякуємо за звернення, шановний Учаснику.
Ціна є твердою. Це зазначено у Додатку 3 до Тендерної документації (внесено зміни)
Ціна є твердою. Це зазначено у Додатку 3 до Тендерної документації (внесено зміни)
13.01.2025, 11:48
Питання до проекту договору
Общий вопрос о закупке
Запропонований Вами проект договору п.4.3 містить текст "4.3. Роботи, які є предметом цього Договору, повинні бути виконані Підрядником відповідно до календарного графіку виконання робіт (Додаток №1), але не пізніше 31 грудня 2024 року.". Прохання привести проект договору у відповідність.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.01.2025, 18:05)
Дякуємо за звернення, шановний Учаснику. Термін виконання робіт - до 20 лютого 2025 року - зазначено у Тендерній документації та у Додатку 3 до Тендерної документації "Проєкт Договору" (внесено зміни).