Процедура закупки объявлена 01.01.2025 13:51. Дата последних изменений - 06.01.2025 14:23
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494,Сушені абрикоси цілі, без кісточок, вищого сорту, від 25мм,Чорнослив сушений, без кісточки, сорт вищий, розмір середній,Родзинки сушені світло-коричневого кольору, сорт вищий, розмір середній,Повидло яблучне, нестерилізоване, ґатунок перший,Огірки солені, сорт перший,Томати солені, сорт перший,Капуста квашена, сорт перший,Горошок зелений консервований,Паста томатна -
Идентификатор закупки | UA-2025-01-01-001519-a | |
ID | e7dca300d5cc4fe59682e314e1d0979e |
Ожидаемая стоимость
172`487.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Ціна на товар встановлена в національній валюті України. В ціну включаються всі затрати постачальника, пов’язані з виконанням Договору, в т. ч. витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів). Покупець здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку за фактом його постачання. Датою здійснення будь-яких платежів Покупцем за цим Договором є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Покупця. Розрахунки за Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки (передачі) Товару на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної), наданих Покупцем при оформленні поставки. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Поставка товару здійснюється в день зазначений в замовленні Покупця. Товар повинен супроводжуватися супровідною первинною документацією (сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам) та накладною Постачальника, після підписання якої продукція вважається прийнятою Покупцем. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника та за рахунок Постачальника.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СТАРОСАМБІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Ожидаемая стоимость | 172`487.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Закупка объявлена
01.01.25
Прием предложений
до 06.01.25
Квалификация
с06.01.25
Предложения рассмотрены
с06.01.25