Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.11.2024 15:03. Дата последних изменений - 26.11.2024 15:04

Послуги з управління відходами, ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Перевезення та видалення 18 01 03* Відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій: використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби забруднені біологічними рідинами; імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність; медичні вироби і предмети, забруднені імунологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами; відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (відходи категорії В) Перевезення та видалення 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (відходи категорії С) Перевезення та видалення 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (прострочені лікарські засоби) 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи; 20 01 33* Батареї і акумулятори включені в 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03, та невідсортовоні батареї і акумулятори, що містять ці батереї; 15 02 02* Абсорбенти, фільтрувальні матеріали (включаючи оливні фільтри інакше не зазначені), обтиральне ганчір'я та захисний одяг, забрудненні небезпечними речовини. -

Идентификатор закупки UA-2024-11-26-012788-a  
ID 6840d5f0bd1c4f4c8b0e86161a0a6e29  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-26-012977-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`741`050.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
26.11.24
Период уточнений
до 01.12.24
Период обжалования
до 01.12.24
Прием предложений
до 04.12.24
Осталось8 дней Спешите принять участие!
Аукцион
05.12.24
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано