Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.11.2024 12:42. Дата последних изменений - 26.11.2024 12:42

021:2015:44220000-2 «Столярні вироби»,(«Дверний блок (на заміну) – 1шт.»),

Идентификатор закупки UA-2024-11-26-008157-a  
ID 72b1c053bc4d47bda80de52fa3042c27  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-26-010145-a  
Ожидаемая стоимость
31`700.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Пирятинський центр первинної медико-санітарної допомоги Пирятинської міської ради"  
Ожидаемая стоимость 31`700.00 Гривна (без НДС)  
Обоснование Відповідно до пункту 15 Постанови « Якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями». У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Рішенням вісімдесятої позачергової сесії восьмого скликання від 30 вересня 2024 року № 444 «Про внесення змін до Програми розвитку та підтримки Комунального підприємства „Пирятинський центр первинної медико-санітарної допомоги Пирятинської міської ради“ у 2024 році виділено додаткові кошти в сумі 250 000,00 грн щодо Закупівлі.  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
26.11.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
26.11.24

Спецификация закупки

1)
021:2015:44220000-2 «Столярні вироби»,(«Дверний блок (на заміну) – 1шт.»),
ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 37000, Україна, Полтавська область, Пирятин, Визволення, 5
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024 - 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука

Тендерная документация

Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 12:42
Версия документа от: 26.11.2024 12:42
ID: 13d1d475f6a14fc6987944e713d9309b

?:tender item config

?:hasAuction ?:config no  
?:hasAwardingOrder  
?:hasValueRestriction  
?:valueCurrencyEquality  
?:hasPrequalification ?:config no  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement ?:config no  
?:hasTenderComplaints ?:config no  
?:hasAwardComplaints ?:config no  
?:hasCancellationComplaints ?:config no  
?:hasValueEstimation  
?:hasQualificationComplaints ?:config no  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  
?:restricted ?:config no  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Пирятинський центр первинної медико-санітарної допомоги Пирятинської міської ради"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 38276153  
Юридический адрес 37000, Україна, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Визволення,5  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
31`700.00
Гривна без НДС
Победитель
26.11.2024 12:42

Заключенные договоры

Номер договора
96
Дата подписания
26.11.2024
Дата начала действия
26.11.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
31`700.00 Гривна без НДС