Процедура закупки объявлена 26.11.2024 10:37. Дата последних изменений - 26.11.2024 10:37
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)) -
Идентификатор закупки | UA-2024-11-26-003372-a | |
ID | 1dd495ea34f445e68b233a8752bcecd0 |
Ожидаемая стоимость
11`692.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)). Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7. Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації | |
Ожидаемая стоимость | 11`692.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Закупка объявлена
26.11.24
Прием предложений
до 30.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!