Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 25.11.2024 16:39. Дата последних изменений - 25.11.2024 16:39

Система ПК (трансфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Loсk, ін'єкційна голка 18G (код ДК 021:2015 -33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)

Идентификатор закупки UA-2024-11-25-016765-a  
ID 1e7e62cc5182467fa0d3309791148416  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-25-020289-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"  
Ожидаемая стоимость 13`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
25.11.24
Прием предложений
до 28.11.24
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 15 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Система ПК (трансфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Loсk, ін'єкційна голка 18G
ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе,96
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1000 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проект Договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:38
Версия документа от: 25.11.2024 16:38
ID: d6ae5e1e40994fc4a3749d8a8d01d61a
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:39
Версия документа от: 25.11.2024 16:39
ID: 90213230ee1d4d9bbb98597de96f888f

?:tender item config

?:hasAuction Ні  
?:hasAwardingOrder Так  
?:hasValueRestriction Так  
?:valueCurrencyEquality Так  
?:hasPrequalification Ні  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement Так  
?:hasTenderComplaints Ні  
?:hasAwardComplaints Ні  
?:hasCancellationComplaints Ні  
?:restricted Ні  
?:hasValueEstimation Так  
?:hasQualificationComplaints Ні  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Система ПК (трансфузійна), регулятор шви
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Матеріал голки для з'єднання з резервуаром : Метал
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 25.11.2024
Розмір ін'єкційної голки : 18G
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 25.11.2024
Наявність ін'єкційної голки Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 25.11.2024
Тип з'єднання трубки з голкою : Luer Loсk
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 25.11.2024
Матеріал ін'єкційної голки : Метал
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 25.11.2024
Регулятор швидкості потоку роликовий Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 25.11.2024
Стерильність, апірогенність, нетоксичність Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 25.11.2024
Вид системи : ПК (трансфузійна)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 25.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 25.11.2024 16:39  
Начало периода приема предложений 25.11.2024 16:39  
Окончание периода приема предложений 28.11.2024 08:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 05484126  
Юридический адрес 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 96