Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 25.11.2024 15:58. Дата последних изменений - 25.11.2024 15:58

послуги з питань аналізу комп’ютерної системи, налаштувань програмного забезпечення та проведеного програмування системи з метою розробки заходів з управління інцидентами інформаційної безпеки та визначення критичних значень для цільових показників кіберзахисту відповідно до діючих державних стандартів з інформаційної безпеки в Україні

Идентификатор закупки UA-2024-11-25-014815-a  
ID 82d2f23111544d82b91f08772ccafadc  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-25-017990-a  
Ожидаемая стоимость
98`400.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ, ЗВ'ЯЗКУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 98`400.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
25.11.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
25.11.24

Спецификация закупки

1)
Аналіз комп’ютерної системи, налаштувань програмного забезпечення та проведеного програмування системи з метою розробки заходів з управління інцидентами інформаційної безпеки відповідно до діючих державних стандартів з інформаційної безпеки та кіберзахисту в Україні.
ДК 021:2015: 72240000-9 - Послуги з аналізу та програмування систем
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Богдана Хмельницького, 18а
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 15:58
Версия документа от: 25.11.2024 15:58
ID: 3bd21a668672494fa37103e32b49b840

?:tender item config

?:hasAuction Ні  
?:hasAwardingOrder Так  
?:hasValueRestriction Так  
?:valueCurrencyEquality Так  
?:hasPrequalification Ні  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement Ні  
?:hasTenderComplaints Ні  
?:hasAwardComplaints Ні  
?:hasCancellationComplaints Ні  
?:hasValueEstimation Так  
?:hasQualificationComplaints Ні  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  
?:restricted Ні  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ, ЗВ'ЯЗКУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 23987115  
Юридический адрес 65004, Україна, Одеська область, м. Одеса, Думська Площа, буд. 1  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
98`400.00
Гривна без НДС
Победитель
25.11.2024 15:58

Заключенные договоры

Номер договора
2211/01
Дата подписания
25.11.2024
Дата начала действия
25.11.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
98`400.00 Гривна без НДС