Процедура закупки объявлена 22.11.2024 19:00. Дата последних изменений - 22.11.2024 19:00
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Идентификатор закупки | UA-2024-11-22-016546-a | |
ID | c2892a5ed089457e86df40531758c73a | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-22-019966-a |
Ожидаемая стоимость
14`400.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Поставка товару здійснюється окремими партіями в кількості (обсягах) згідно заявки , не рідше двох разів на тиждень. Місце поставки Товару: 82482,Львівська обл., Стрийський р-н., м. Моршин, вул. Д. Галицького,13 ( Корпус №1); 82482,Львівська обл., Стрийський р-н., м. Моршин, вул. Л. Українки,34 ( Корпус №2). Оплата за Товар здійснюється в безготівковому порядку за фактом його постачання на підставі видаткової накладної. Датою здійснення будь-яких платежів є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Замовника . Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату зобов’язань або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Сонечко» комбінованого типу Моршинської міської ради | |
Ожидаемая стоимость | 14`400.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
22.11.24
Прием предложений
до 27.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Оплата за Товар здійснюється в безготівковому порядку за фактом його постачання на підставі видаткової накладної. Датою здійснення будь-яких платежів є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Замовника . Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату зобов’язань або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 7 Банковские дни |
Спецификация закупки
1) |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 82482, Україна, Львівська область, Моршин, м. Моршин, вул. Д. Галицького, 13 ( К. №1), вул. Л. Українки, 34 ( К. №2)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Поставка товару здійснюється окремими партіями в кількості (обсягах) згідно заявки , не рідше двох разів на тиждень. Місце поставки Товару: 82482,Львівська обл., Стрийський р-н., м. Моршин, вул. Д. Галицького,13 ( Корпус №1); 82482,Львівська обл., Стрийський р-н., м. Моршин, вул. Л. Українки,34 ( Корпус №2). Оплата за Товар здійснюється в безготівковому порядку за фактом його постачання на підставі видаткової накладної. Датою здійснення будь-яких платежів є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Замовника . Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату зобов’язань або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 600 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Проєкт Договору картопля ЗЦП (2) (2) - Копія.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:59
Версия документа от: 22.11.2024 18:59
ID: 5ef58b0e1d024d5082a38da288b4be6f
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:59
Версия документа от: 22.11.2024 18:59
ID: 7b18bd7cff4442d09dafa0560d193f00
|
?:tender item config
?:hasAuction | Ні | |
?:hasAwardingOrder | Так | |
?:hasValueRestriction | Так | |
?:valueCurrencyEquality | Так | |
?:hasPrequalification | Ні | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | Так | |
?:hasTenderComplaints | Ні | |
?:hasAwardComplaints | Ні | |
?:hasCancellationComplaints | Ні | |
?:hasValueEstimation | Так | |
?:hasQualificationComplaints | Ні | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 | |
?:restricted | Ні |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Термін збирання : пізня
Клас : перший
Відповідність ДСТУ 9221 Ожидаемое значение: Да
|
Даты и сроки
Дата публикации | 22.11.2024 19:00 | |
Начало периода приема предложений | 22.11.2024 19:00 | |
Окончание периода приема предложений | 27.11.2024 20:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Сонечко» комбінованого типу Моршинської міської ради |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 23952157 |
Юридический адрес | 82482, Україна, Львівська область, Моршин, м. Моршин, вул. Д. Галицького, 13 |