Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 22.11.2024 19:00. Дата последних изменений - 22.11.2024 19:00

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Идентификатор закупки UA-2024-11-22-016546-a  
ID c2892a5ed089457e86df40531758c73a  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-22-019966-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Поставка товару здійснюється окремими партіями в кількості (обсягах) згідно заявки , не рідше двох разів на тиждень. Місце поставки Товару: 82482,Львівська обл., Стрийський р-н., м. Моршин, вул. Д. Галицького,13 ( Корпус №1); 82482,Львівська обл., Стрийський р-н., м. Моршин, вул. Л. Українки,34 ( Корпус №2). Оплата за Товар здійснюється в безготівковому порядку за фактом його постачання на підставі видаткової накладної. Датою здійснення будь-яких платежів є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Замовника . Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату зобов’язань або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Сонечко» комбінованого типу Моршинської міської ради  
Ожидаемая стоимость 14`400.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
22.11.24
Прием предложений
до 27.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Оплата за Товар здійснюється в безготівковому порядку за фактом його постачання на підставі видаткової накладної. Датою здійснення будь-яких платежів є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Замовника . Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату зобов’язань або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 7 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 82482, Україна, Львівська область, Моршин, м. Моршин, вул. Д. Галицького, 13 ( К. №1), вул. Л. Українки, 34 ( К. №2)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Поставка товару здійснюється окремими партіями в кількості (обсягах) згідно заявки , не рідше двох разів на тиждень. Місце поставки Товару: 82482,Львівська обл., Стрийський р-н., м. Моршин, вул. Д. Галицького,13 ( Корпус №1); 82482,Львівська обл., Стрийський р-н., м. Моршин, вул. Л. Українки,34 ( Корпус №2). Оплата за Товар здійснюється в безготівковому порядку за фактом його постачання на підставі видаткової накладної. Датою здійснення будь-яких платежів є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Замовника . Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату зобов’язань або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 600 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт Договору картопля ЗЦП (2) (2) - Копія.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:59
Версия документа от: 22.11.2024 18:59
ID: 5ef58b0e1d024d5082a38da288b4be6f
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:59
Версия документа от: 22.11.2024 18:59
ID: 7b18bd7cff4442d09dafa0560d193f00

?:tender item config

?:hasAuction Ні  
?:hasAwardingOrder Так  
?:hasValueRestriction Так  
?:valueCurrencyEquality Так  
?:hasPrequalification Ні  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement Так  
?:hasTenderComplaints Ні  
?:hasAwardComplaints Ні  
?:hasCancellationComplaints Ні  
?:hasValueEstimation Так  
?:hasQualificationComplaints Ні  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  
?:restricted Ні  

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Картопля столова пізня, клас перший, ДСТ
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Термін збирання : пізня
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.11.2024
Клас : перший
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.11.2024
Відповідність ДСТУ 9221 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 22.11.2024 19:00  
Начало периода приема предложений 22.11.2024 19:00  
Окончание периода приема предложений 27.11.2024 20:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Сонечко» комбінованого типу Моршинської міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 23952157  
Юридический адрес 82482, Україна, Львівська область, Моршин, м. Моршин, вул. Д. Галицького, 13